je uz verejne znamo ze mam v merku kuchat originalni airbox a implantovat do nej konusovy filtr, vyresim tim to ze bude odstineny od tepleho vzduchu od motoru, a taky ze na pohled nepujde poznat ze tam naky jiny filtr je...
ted tedy k mym otazkam:
1) z obrazku jsem si vsiml ze 1.8 + 2.0 16V maji jiny airbox nez 1.4 + 1.6 16V, aspon teda horni cast, jakoby zrcadlove otocenou.. je to jediny rozdil, nebo jsou ty airboxy prostornejsi, vetsi? cim vetsi original sezenu, tim lepe

2) chci to mit univerzalni, jen vymenit horni kryt a dat origo vlozku filtr aspon na STK, at neremcaji.. jen chci vyhodit tzv. Silencer co je pripevneny k airboxu z boku (ten "komin"), zmeni to nejak radikalne ucel airboxu? diru po nem chci totiz zavarit, at je odstineni od motoru dokonale..
jakekoliv pripominky privitam..
dneska uz jsem si na oficial webu Greenu vyhledal rozmery filtru pasujici na me auto, udelal si aspon maketu z kartonu..a do airboxu vlezl.. takze by ten napad mohl byt i realny z hlediska vyroby...