inzerat a skutecnost FoFo Combi 1.6 Benzin, 05/2000, 74500km
Napsal: 07.05.2008 22:03
Zdravim
Rozhodl jsem se, ze az budu menit moje auto, tak si koupim Focuse kombi. Prihlasil jsem se na tento web a zatim sbiram technicke zkusenosti s nakupem. Jezdim casto do Nemec, tak vybiram tam. Bohuzel muzu investovat do 140.000, takze hledam 1.6 od roku 2000
Nasel jsem jeden inzerat se slusnyma fotkama a jeste lepsima parametrama (1.6 Benzin, 05/2000, 74500km, STK 05/09) a jel se tam podivat.
Auto melo v popisu maly prohyb u zadnich dveri. Nemohl jsem pochopit, od ceho to muze byt a prodejce mi to taky nedokazal rict. Za chvili jsem nasel sedrenej lak u okynka zadnich dveri (viz obr.), taky nevedel, asi od klicu... U pantu prednich dveri zevnitr byl lak seskrabanej uplne ... Ale vsechny dvere doviraly stejne dobre a skla mely stejny znaky. Prahy a sloupek vypadaly nedotcene.
Druha vec byl spodek. Bohuzel autum nerozumim, takze nemuzu odhadnout, nakolik je mastnota u kloubu a vany (nebo co to je) spatna. Zvrchu byl motor cistej (jeste, ze mu chybelo to spodni viko).
Chtel jsem vas zeptat:
1) Poznate podle fotek, co se stalo s levym bokem?
2) Je mastnota vespod v norme? Jak by mel vypadat spodek benzinovyho motoru do 100.000 km bez poruchy?
3) Naproti bazaru je servis AutoTeileUnger. Jaka je ochota (jak ze strany tureckyho bazaru tak ze strany nemeckyho servisu) vzit auto a nechat mu zkontrolovat moje podezreni (rikal jsem si tak za 20 Eur)?
Dekuji
Zdenek Moravec
Rozhodl jsem se, ze az budu menit moje auto, tak si koupim Focuse kombi. Prihlasil jsem se na tento web a zatim sbiram technicke zkusenosti s nakupem. Jezdim casto do Nemec, tak vybiram tam. Bohuzel muzu investovat do 140.000, takze hledam 1.6 od roku 2000
Nasel jsem jeden inzerat se slusnyma fotkama a jeste lepsima parametrama (1.6 Benzin, 05/2000, 74500km, STK 05/09) a jel se tam podivat.
Auto melo v popisu maly prohyb u zadnich dveri. Nemohl jsem pochopit, od ceho to muze byt a prodejce mi to taky nedokazal rict. Za chvili jsem nasel sedrenej lak u okynka zadnich dveri (viz obr.), taky nevedel, asi od klicu... U pantu prednich dveri zevnitr byl lak seskrabanej uplne ... Ale vsechny dvere doviraly stejne dobre a skla mely stejny znaky. Prahy a sloupek vypadaly nedotcene.
Druha vec byl spodek. Bohuzel autum nerozumim, takze nemuzu odhadnout, nakolik je mastnota u kloubu a vany (nebo co to je) spatna. Zvrchu byl motor cistej (jeste, ze mu chybelo to spodni viko).
Chtel jsem vas zeptat:
1) Poznate podle fotek, co se stalo s levym bokem?
2) Je mastnota vespod v norme? Jak by mel vypadat spodek benzinovyho motoru do 100.000 km bez poruchy?
3) Naproti bazaru je servis AutoTeileUnger. Jaka je ochota (jak ze strany tureckyho bazaru tak ze strany nemeckyho servisu) vzit auto a nechat mu zkontrolovat moje podezreni (rikal jsem si tak za 20 Eur)?
Dekuji
Zdenek Moravec