Vhodny motor pro LPG
Napsal: 04.01.2008 08:24
Panove,
prosel jsem snad vse, co se tyka LPG na Focusu v tomto foru, takze jsem nacerpal hodne informaci, ale abych si to definitivne ujasnil potreboval bych poradit.
Momentalne jsem v procesu nakupu zanovniho FF II kombi (rv 2006 ci 2007). Dilema jestli naftu ci benzin+LPG jsem vyresil rychle vzhledem k tomu, ze jsem az do ted jezdil s Favoritem na plyn a najel cca 130 tkm bez problemu.
V techle novych Focusech 1.6 jsou motory Duratec dvou druhu: 74 kW a 85 kW (1,6 Ti-VCT). Ma nekdo zkusenost s autem, ktere ma prestavbu na plyn udelanou presne na techto motorech? Vetsinou se tady na foru resily prestavene ZETECy 1.6 a 1.8.
Jak jsem se vsak docetl na forech a pak poptavanim po montaznich firmach, je u Fordu problem se zaklepavanim ventilu. Ackoliv to resi Flashlube, je potreba to hlidat, zvlaste na 74 kW variante, ktera nema hydrostely. Nevite, jestli 85 kW varianta s promennym casovanim ventilu ma hydrostely a jestli tyto by mohly pomoci preventivne proti tomu zaklepavani?
Jinymi slovy se potrebuji dostat k odpovedi na otazku jestli kombinace Duratec 1.6 74kW+ Flashlube je OK, ci ma vyznam pidit se po 85 kW verzi s tim, ze pokud ma hydrostely, tak by ta jistota prevence zaklepani ventilu by mohla byt lepsi?
Diky moc predem za pomoc.
prosel jsem snad vse, co se tyka LPG na Focusu v tomto foru, takze jsem nacerpal hodne informaci, ale abych si to definitivne ujasnil potreboval bych poradit.
Momentalne jsem v procesu nakupu zanovniho FF II kombi (rv 2006 ci 2007). Dilema jestli naftu ci benzin+LPG jsem vyresil rychle vzhledem k tomu, ze jsem az do ted jezdil s Favoritem na plyn a najel cca 130 tkm bez problemu.
V techle novych Focusech 1.6 jsou motory Duratec dvou druhu: 74 kW a 85 kW (1,6 Ti-VCT). Ma nekdo zkusenost s autem, ktere ma prestavbu na plyn udelanou presne na techto motorech? Vetsinou se tady na foru resily prestavene ZETECy 1.6 a 1.8.
Jak jsem se vsak docetl na forech a pak poptavanim po montaznich firmach, je u Fordu problem se zaklepavanim ventilu. Ackoliv to resi Flashlube, je potreba to hlidat, zvlaste na 74 kW variante, ktera nema hydrostely. Nevite, jestli 85 kW varianta s promennym casovanim ventilu ma hydrostely a jestli tyto by mohly pomoci preventivne proti tomu zaklepavani?
Jinymi slovy se potrebuji dostat k odpovedi na otazku jestli kombinace Duratec 1.6 74kW+ Flashlube je OK, ci ma vyznam pidit se po 85 kW verzi s tim, ze pokud ma hydrostely, tak by ta jistota prevence zaklepani ventilu by mohla byt lepsi?
Diky moc predem za pomoc.