Rozdíly mezi H4, H7 a H1 ???
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
Rozdíly mezi H4, H7 a H1 ???
Četl jsem v některých vláknech několikrát poznámku, že "H7 = více světla než H4" . Může mi někdo vysvětlit, čím je způsobeno, že H7 svítí lépe než H4, když je "vatáž" stejná, tedy 55W ?
Od písmene H usuzuji, že jsou obě plněny halogenovým plynem, tak v čem tkví více světla H7 ? No a stejně tak nevím, proč naopak H1 svítí hůř. Jo a ještě mi není jasná jedna věc: H4 má dvě vlákna (55W a 60W) ale H1 pokud vím je 55W, tak jak může být v některých lampách jako dálková umístěna H1 nebo H7, když mají jen 55W ? Jsem z toho voľaaký zmatený
Díky všem za fundované vysvětlení problému. Ne že by šlo o něco životně důležitého, ale zajímalo by mne to a myslím, že nebudu jediný. 
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- Kóťa
- Test driver

- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíly mezi H4, H7 a H1 ???
Nevím jestli jsem fundovaný.Ale H4 je dvouvláknová.Jedno vlákno na potkávací a druhé na dálkové světla.Nesvítí zároveň,pouze při světelné houkačce.Pokud bys je dlouho držel,jedno vlákno praskne.Naproti tomu H1 a H7 se dávají vždy v páru.Je to i trochu dáno konstrukcí žárovky.H7 je tuším děláná na svícení na dálku.Tudíž menší kužel světla směřovaný do dálky.I když se o to asi z velké části stará parabola.A H1 je na potkávací světla...Světlo je spíše rozprostřeno před auto a lehce dostran.Tak to má FF po FL.Potkávací H1 svítí stále a H7 z dálek se přidává....
- olso
- Nováček

- Příspěvky: 83
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rozdíly mezi H4, H7 a H1 ???
Opacne, H7 je stretavacka a svieti stale a H1 dialkove.Kota píše:Nevím jestli jsem fundovaný.Ale H4 je dvouvláknová.Jedno vlákno na potkávací a druhé na dálkové světla.Nesvítí zároveň,pouze při světelné houkačce.Pokud bys je dlouho držel,jedno vlákno praskne.Naproti tomu H1 a H7 se dávají vždy v páru.Je to i trochu dáno konstrukcí žárovky.H7 je tuším děláná na svícení na dálku.Tudíž menší kužel světla směřovaný do dálky.I když se o to asi z velké části stará parabola.A H1 je na potkávací světla...Světlo je spíše rozprostřeno před auto a lehce dostran.Tak to má FF po FL.Potkávací H1 svítí stále a H7 z dálek se přidává....
Ford Focus II 1.6TDCi, 109k, Generation X, Sea Grey Wagon
Ford Focus Combi I 1.6, r.v. 2004 - kralovska modra, Fiat Grande Punto 1.2 rodicovske - silver
Ford Focus Combi I 1.6, r.v. 2004 - kralovska modra, Fiat Grande Punto 1.2 rodicovske - silver
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
2 Kota: Tohle jsem věděl, konstrukčně co se týče počtu vláken "vatáže" atd. je mi to jasné. U FF po FL je to opačně než píšeš, potkávací jsou H7 a dálkový H1. A jak píše TripleJay, jsou taky světla s 2x H7. Jde mi spíš o to, proč konstrukčně svítí H7 víc. Podle mne kužel světla a tvar paprsků obstarává parabola a ne žárovka. A taky jsem si myslel že po vzoru H4 je standardem na dálkový 60W a ne 55W jako u H1 a H7. A teď babo raď 
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- MobyDick
- Test driver

- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Herr Staroch : http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... ht=staroch
-
Wolf2
- lubec
- Pokročilý

- Příspěvky: 591
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Nezabúdaj, že H4 prepnutá na dialkové svieti len jedným vláknom - teda 60W. Pritom svetlo s H1 a H7 svieti pri dialkových s obidvoma žiarovkami - teda 55W+55W = 110WHurvajs píše:... A taky jsem si myslel že po vzoru H4 je standardem na dálkový 60W a ne 55W jako u H1 a H7. A teď babo raď
Ford Focus hatchback 1,8TDDi GHIA, 110+PS, 243+Nm, 12/2000, lightning blue, MOMO S-five black 17", H&R TwinTube-40-70mm, K&N, Alpine IVA-D511RB, chrom, airbrush...
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
FOTOGALÉRIA
Ford Transit 350L MR FWD Trend,2.2TDCi 140PS 350Nm,r.2013,frozen white
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host







