Stránka 1 z 2

POMOC: nejde nastartovat!!!

Napsal: 08.10.2007 08:12
od BladeIII
Včera večer jsem přišel k autu a tak tak se odemklo.Nastartovat už vůbec nešlo, tak mi dxošlo že bude vybitá baterka. Tak jsem vytahl kabeli přistavil druhe auto a vyzkoušel to nastartovat, ale nešlo to. místo aby to nastartovalo tak mi v tom tak nějak divně cvakalo,asi nějaky relátko. A jeste kdyz sem zapl klicek do druhé polohy tak mi vyletěli všechny rafičky na max a pak zase spadly.
NEMATE S TIM NEKDO NEJAKE ZKUSENOSTI???
Dekuji za vsechny rady a nápady

Napsal: 08.10.2007 08:29
od Jairo
To ze ti to neslo nastartovat z inej baterky este neznamena,ze tvoja baterka je OK. Na 90% to podla mna bude v tom,ze tvoja baterka je vybita.
Startovacie kable nie vzdy pomozu.

Mal som presne ten isty problem. Ak skusis central a zvuk otvarania/zatvarania dveri je akysi "spomaleny" vymen baterku,resp. dobi ju. Pripadne odmeraj na nej napatie aby si si bol na istom.

Ja som mal len 9.8V :( ,central bol "lenivy" a relatko tiez cvakalo naprazdno.Po vymene baterky (origo :-)) je vsetko OK.

Tot moj nazor.

Napsal: 08.10.2007 08:49
od BladeIII
zkusim si sehnat nabiječku a vyzkoušet to

Napsal: 08.10.2007 13:19
od BladeIII
nevite jakej ma mit klasicka baterka startovaci proud? jestli tam nemam nahodou nejakou spatnou

Napsal: 08.10.2007 13:32
od powermax
klasicka baterka ma taky startovaci prud aky je uvedeny na stitku baterky :D - pokial je baterka v poriadku.

tu svoju skus bud nabit , alebo ju nahrad inou funkcnou baterkou a auto nastartuje

ako pise jairo - cez kable to nie vzdy funguje

Napsal: 08.10.2007 15:16
od BladeIII
tak se tam dal jinou baterku a šlapeto,

Napsal: 08.10.2007 15:21
od Jairo
BladeIII píše:tak se tam dal jinou baterku a šlapeto,
Tak to je super. Nech vydrzi najmenej 10 rokov :wink:

Napsal: 08.10.2007 15:26
od Spit
už to tady několikrát bylo, ale pro jistotu:
když vyletí ručičky budíků na max a pak se vrátí tam kam mají, je to SLABÁ baterka, tím vyletěním se kalibrují přístroje.

Napsal: 08.10.2007 20:36
od Ahmed
To ze ti pri startovani z jineho auta porad cvakalo relatko znamena bud, ze jsi nemel dobry kontakt, nebo mas hyper kabely za 250,- :wink: :lol: :D

Napsal: 09.10.2007 09:40
od BladeIII
jj sou to shit kabely. pouziju je k necemu jinymu

Napsal: 10.10.2007 06:24
od SK
měl jsem ten problém taky, protože jsem s ním přes 4 měsíce nejel. Na centrál už mi to nereagovalo vůbec. Když je takto vybitá baterie a chceš to startovat pomocí jiného auta přes startovací kabely, tak je nestačí jen propojit, ale to druhý auto musíš nechat nastartované a propojené s tou tvojí vybitou baterií alespoň 20-30 minut. Pak se dobije na takovou míru, že to otočí startérem.

Napsal: 10.10.2007 07:23
od BladeIII
no ja to nastartovany měl ale jen tak 15 min ... de tam hlavně o to že při startování je strašně velkej odběr a ja si koupil nějaky obyč startovací kabely za 150 kč nebo tak nějak, takže je na nich hodně velkej ubytek ... kdybych měl doma kabely k zesaku tak bych to nastartoval ... ty sou tak silny že by se jima dalo svařovat

Napsal: 02.12.2007 09:48
od TobiZC
No ne že by mi nešlo zrovna nastartovat, ale tak nevím jinak, kam svůj dotaz písnout a startování se to tak trochu týká. Potřebuji si koupit startovací kabely, aby moje výbava byla kompletní, jenž nevím jaké. Info co jsem našla hovoří o kabelech s max. proudem 200 nebo 400 ampér a já neznám kritérium, podle kterého zvolit. Je to podle toho, co mám v autě za baterku? Nebo je to jedno? Radu pleace :oops:

Napsal: 02.12.2007 11:30
od Ahmed
TobiZC píše:No ne že by mi nešlo zrovna nastartovat, ale tak nevím jinak, kam svůj dotaz písnout a startování se to tak trochu týká. Potřebuji si koupit startovací kabely, aby moje výbava byla kompletní, jenž nevím jaké. Info co jsem našla hovoří o kabelech s max. proudem 200 nebo 400 ampér a já neznám kritérium, podle kterého zvolit. Je to podle toho, co mám v autě za baterku? Nebo je to jedno? Radu pleace :oops:
Zkus poradne pohledat, startovaci kabely se tady resily. Ja bych bral ty s co nejvetsim proudem a urcite bych nekupoval nejake levne...
Uz jsem to tu jednou psal - kdysi jsem chtel nastartovat Peugeot 205 kabelama za par stovek, auto jsem nenastartoval a pripojeni kabelu nebylo ani nijak poznat. Kdyz jsem rypnul sroubovakem do klesti, tak jsem zjistil, ze medene nejsou, jak se na prvni pohled zdalo, ale byl to normalni plech a navic tam to lanko nebylo nijak poradne upevnene, bylo tam zajistene jenom prihnutou packou, coz je jako spoj pro 300A + - docela nedostacujici. Pak jsem si vyrobil svoje ze zemnicich svorek na 315A + 25mm cu lanko a vsechno slo jak melo :wink: To ze me staly asi 700,- je vec jina :D
Dulezite je, aby ty plochy, co se budou dotykat polu baterie byly z medi a mely dobre spojeni s vodicem, nejlepe aby byl spoj propajeny nebo prisroubovany pres ocko, jinak je dost mozne, ze kabely budou k nicemu. Cim je vetsi prurez vodice, tim lepsi je pruchod proudu - kdyz bude treba 10mm a kabely budou mit 4m, tak taky nemusis nastartovat. Pokud budes mit 25mm a 3m, tak s tim klidne muzes startovat kamiony.

Napsal: 02.12.2007 12:29
od pelen
Nejdulezitejsi na kabelech je jeich prurez a cistota svorek, nejlepe z medi, tak jak pise Ahmed. Kdo si neumi opravit spoj kabel-svorka, tak at si rovnou koupi startovaci kabely, ktere ho maji elektricky dobre vodivy. Ja bych se dival po kabelech u benzinek - ne v supermarketech.