Stránka 1 z 1
Jak ověřit funkčnost podtlakového sání?
Napsal: 07.09.2007 18:25
od hihi
1. počáteční stav: při cca třetím prošlápnutí brzdy byla tvrdá -posilovač praktickky nefunkční
2. vymněnena "guma" v místě hadičky podtlakového sání do posilovače, která byla prasklá
3. současný stav: ještě to není "ono". Pedál je při opakovaném (více rychlých přibrždění za sebou) tvrdší, než by měl být, ale posilovač není zcela nefunkční
Předpokládám, že mám ještě někde nějakou direnku (třeba jsem to blbě sesadil na posilovači).
Otázka: projevovala by se takhle (stav č.3) "polonefunkční" vývěva? A jak vůbec vyzkoušet její 100% funkčnost ?
Napsal: 08.09.2007 17:52
od hihi
Koukám, že jsem našel mezírku ve zkušenostech

.
Napsal: 08.09.2007 17:56
od Jenda25
To teda, vubec netušim jak by se to dalo odzkoušet, sem zvědavej co se tady objeví.
Napsal: 08.09.2007 18:33
od pelen
hihi píše:Koukám, že jsem našel mezírku ve zkušenostech

.
Mas velmi nestandardni chybu. Az na ni prijdes, tak tu mezeru ve zkusenostech urcite rad zaplnis. Ostatni ti budou vdecni.

Napsal: 08.09.2007 20:19
od hihi
Zaplním... Zatím jsem rozebral co šlo a zase složil (podtlakové sání od vývěvy k posilovači), jenže právě ta přechodka mi tedy už ven nešla. Tak jsem s ní alespoň "zakvedlal" a je to téměř OK. Nicméně bych řekl, že pedál býval při opakovaném prudším brzdění měkčí. Na druhou stranu, to co jsem dneska dělal před barákem na silnici, mi málem ukázalo večeři. Takhle jsem nikdy nebrzdil a žaludek to dal znát

.
Takže stále otázka zní, jak jednoduše poznat, zda vývěva dělá podtlak, jaký má... Kolik vlastně má dávat (podtlaku)? Změřit bych to už nějak svedl...
Napsal: 08.09.2007 23:54
od pelen
Kdyz umis zmerit podtlak, tak vis, ze se musis dostat do systemu podtlaku. Proto si musis pripravit nejakou vlozku do podtlakove hadice s merakem. Jinak kontroluj podle:
Napsal: 09.09.2007 00:11
od hihi
jj, microcat jsem pročítal, koukám, že blbě. Nicméně pokud to tu čtu dobře, tak hodnota z "vývěvy" tu není. Jen popis, jak zjistit plnou funkčnost... A když to tak čtu a proberu chování pedálu... tak to bude OK. Díky za pomoc.
Re: Jak ověřit funkčnost podtlakového sání?
Napsal: 05.07.2009 19:40
od mikra80
Chtěl bych se zeptat mám stejnou zavadu jako je tady popsána oslabnuli mi brzdy ale posilovač asi funguje.Zkoušel jsem odpojit hadici přimo u posilovace po vypnuti motoru a podtlak tam jeste držel.Co jste teda zjistil muze byt i slabá vakuová pumpa a jak to zjistim jaky ma mit podtlak.

Re: Jak ověřit funkčnost podtlakového sání?
Napsal: 06.07.2009 00:46
od hihi
Však mě posilovač taky fungoval. Ale v hadičce mezi ním a brzdovým válcem (nebo čím) byla dírenka... Přesněji: Praskl těsnící kroužek, který je pod oknem u řidiče. Tam "leze podtlakové vedení" z posilovače. Po výmněně a "usazení" to jezdí stále OK.
Re: Jak ověřit funkčnost podtlakového sání?
Napsal: 07.06.2012 13:25
od valo
Ja som to dnes meral a mám tam podtlak pri voľnobehu zhruba tak 800 ot/min 27in/HG alebo
680 mm/HG a pri pridaní plynu 2800 ot/min sa podtlak nezmenil. Všetko funguje ako má, tak asi je to v poriadku