Chyba P008A špatné starty
Napsal: 31.07.2024 12:12
Dobrý den. Měl bych dotaz, jestli jste někdo neřešili stejný problém.
Máme u auta problém, že občas špatně startuje. S tímto problémem se potýkáme již několik let. Neřešilo se to, protože to ničemu nevadilo a do teďka ničemu nevadí, auto vždy nastartovalo.
Projevuje se to, když auto déle stojí. Stačí i jak se auto nechá stát přes pracovní dobu 8 hodin a potom se ho chce nastartovat, tak špatně startuje.
Máme vyzkoušené, že autobaterii to není a že na to ani teplota nemá vliv.
Čeho jsem si přes diagnostiku Forscan všiml, že to vyhodilo chybovou hlášku P008A:21-28
Vyhodilo to tuto chybu 23.7.2024 v 19:29:58. Nevím, jestli tehdy start byl, nebo nebyl špatný.
Přikládám celý výpis chyby. Překlad je trochu krkolomný.
Při špatném startu to nekontroluji přes diagnostiku, jestli to tu chybu vyhodilo, takže nevím, jestli to má nějakou souvislost.
Auto normálně jezdí, krásně táhne.
Předem děkuji za rady.
Ford S-MAX 2.0TDCi 2015 110kW
Přikládám odkaz na video, jak to špatně startuje:
https://www.youtube.com/watch?v=AANx49n_JDE
===PCM DTC P008A:21-28===
Kód: P008A - Tlak nfzkotlakTho systTmu paliva - prfliš nfzký
Dodatečný příznak závady (:21):
- Amplituda signálu nižší než minimum
Stav (-28):
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek #1:
-EVENT_TIME: 271958873 s (Tue Jul 23 19:29:58 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 218722 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.3 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 26 °C - Venkovní teplota
-LOAD: 0.00 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 53 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-MAP: 98.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-RPM: 0 1/min - Otá?ky motoru za minutu
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-IAT: 35 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 2.11 g/s - Průtokové množství vzduchu
-BARO: 98.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 12.38 V - Napětí řídicího modulu
-AAT: 26 °C - Teplota vzduchu okolí
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-FUEL_TIMING: 0.00 ° - Časování hlavního vstřikování ve vztahu k horní úvrati (TDC)
-FUEL_RATE: 0.00 l/h - Průtok paliva v motoru
-EOT: 49 °C - Teplota oleje motoru
-FLI: 43.53 % - Hladina paliva
===END PCM DTC P008A:21-28===
Máme u auta problém, že občas špatně startuje. S tímto problémem se potýkáme již několik let. Neřešilo se to, protože to ničemu nevadilo a do teďka ničemu nevadí, auto vždy nastartovalo.
Projevuje se to, když auto déle stojí. Stačí i jak se auto nechá stát přes pracovní dobu 8 hodin a potom se ho chce nastartovat, tak špatně startuje.
Máme vyzkoušené, že autobaterii to není a že na to ani teplota nemá vliv.
Čeho jsem si přes diagnostiku Forscan všiml, že to vyhodilo chybovou hlášku P008A:21-28
Vyhodilo to tuto chybu 23.7.2024 v 19:29:58. Nevím, jestli tehdy start byl, nebo nebyl špatný.
Přikládám celý výpis chyby. Překlad je trochu krkolomný.
Při špatném startu to nekontroluji přes diagnostiku, jestli to tu chybu vyhodilo, takže nevím, jestli to má nějakou souvislost.
Auto normálně jezdí, krásně táhne.
Předem děkuji za rady.
Ford S-MAX 2.0TDCi 2015 110kW
Přikládám odkaz na video, jak to špatně startuje:
https://www.youtube.com/watch?v=AANx49n_JDE
===PCM DTC P008A:21-28===
Kód: P008A - Tlak nfzkotlakTho systTmu paliva - prfliš nfzký
Dodatečný příznak závady (:21):
- Amplituda signálu nižší než minimum
Stav (-28):
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek #1:
-EVENT_TIME: 271958873 s (Tue Jul 23 19:29:58 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 218722 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.3 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 26 °C - Venkovní teplota
-LOAD: 0.00 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 53 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-MAP: 98.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-RPM: 0 1/min - Otá?ky motoru za minutu
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-IAT: 35 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 2.11 g/s - Průtokové množství vzduchu
-BARO: 98.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 12.38 V - Napětí řídicího modulu
-AAT: 26 °C - Teplota vzduchu okolí
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 15.29 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-FUEL_TIMING: 0.00 ° - Časování hlavního vstřikování ve vztahu k horní úvrati (TDC)
-FUEL_RATE: 0.00 l/h - Průtok paliva v motoru
-EOT: 49 °C - Teplota oleje motoru
-FLI: 43.53 % - Hladina paliva
===END PCM DTC P008A:21-28===