při akceleraci pád do nouzového režimu/nebo vypnutí motoru/po nastartování zase OK
Napsal: 27.11.2020 18:45
Zdravim všechny,
nemáte někdo zkušenost s padáním do nozového režimu cca při 60% a více plynu? Focus 2008, 172 000km, mk2 1.6 TDCI.
Pokud dám na dálnici plný plyn, tak to po po chvíli zrychlování párkrát cukne a úplně se vypne motor (při předjíždění dost nepříjemný:). Stačí ale vyřadit rychlost, nastartovat, zařadit a jedu dál bez problémů dokud zas nedám plyn cca nad 60%.
Diagnostika chyby: P1402(chyba ERG),P1577(spínač polohy pedálu nesouhlas výstupů),P0087(palivová rozdělovací lišta/systemovy tlak, příliš nízká hodnota),P1180(systém dopravy paliva),P0380(obvod žhavící svíčky), P0113(obvod snímače teploty nasávano vzduchu)
Nemáte někdo tip co s tim, případně kde by mi v Praze pomohli?
Bral jsem naposled celkem levnou naftu, tak ještě mohu zkusit vyjet nádrž a pak tam dát něco lepšího, ale nevim jestli to bude řešení úplně dlouhodobý:)
dík,
J.
nemáte někdo zkušenost s padáním do nozového režimu cca při 60% a více plynu? Focus 2008, 172 000km, mk2 1.6 TDCI.
Pokud dám na dálnici plný plyn, tak to po po chvíli zrychlování párkrát cukne a úplně se vypne motor (při předjíždění dost nepříjemný:). Stačí ale vyřadit rychlost, nastartovat, zařadit a jedu dál bez problémů dokud zas nedám plyn cca nad 60%.
Diagnostika chyby: P1402(chyba ERG),P1577(spínač polohy pedálu nesouhlas výstupů),P0087(palivová rozdělovací lišta/systemovy tlak, příliš nízká hodnota),P1180(systém dopravy paliva),P0380(obvod žhavící svíčky), P0113(obvod snímače teploty nasávano vzduchu)
Nemáte někdo tip co s tim, případně kde by mi v Praze pomohli?
Bral jsem naposled celkem levnou naftu, tak ještě mohu zkusit vyjet nádrž a pak tam dát něco lepšího, ale nevim jestli to bude řešení úplně dlouhodobý:)
dík,
J.