Stránka 1 z 1

Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 31.08.2018 19:05
od Kamil-cz
Ahoj všem,
mám problém v řízení,když jedu úplně rovně,tak při mírném zatáčení vlevo musím překonat větší silou nějaký bod v řízení a nedá se plynule zatočit.Potom na větší rejd už to jde normálně,jen v jednom určitém bodě je to jak zub na zub. Při jízdě vlastně škubete volantem. Při zastavení je slyšet v tom místě křupaní. Dělá to pouze když je asi tak méně než 15 stupňů a do doby než se auto zahřeje. Je to focus 2007 1.6 Tdci 80kw,posilovač je elektrický můžu nastavovat komfort,sport atd. Dělá to na všechny režimy.Na podvozku jsem nezjistil žádné vůle,čepy atd. Díky za rady

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 25.10.2019 15:40
od hnizdo1
Ahoj,

povedlo se ti něco zjistit, nebo to vyřešit? Mám v podstatě stejný problém, jen na jiném motoru (nemám elektrohydraulický posilovač), ale popis závady sedí (zastudena vlevo při pootočení z neutrální polohy)

Díky Michal

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 25.10.2019 18:20
od petulak
za 1. "31.08.2018 19:05" tot , jeho příspěvek.

za 2. --- máš za auto CO????

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 25.10.2019 22:55
od duboka
Má toto

FF2 2011, 1,6 100PS

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 26.10.2019 17:55
od hnizdo1
petulak píše:za 1. "31.08.2018 19:05" tot , jeho příspěvek.

za 2. --- máš za auto CO????
Díky za info, datum jsem taky zvládnul přečíst. A protože už je to rok, tak předpokládám, že někam v hledání / řešení pokročil, tak se ptám co zjistil, to asi smysl dává.

Co mám za auto asi není tak podstatné, ale z indicie, že jde o (dle popisu) stejnou závadu na motoru bez elektrohydrauliky a s přihlédnutím ke skutečnosti, že se nacházíme v sekci “Focus 2004-2011” by se dalo usoudit, že to nebude Honda Accord.

Nicméně ani “za 1.”, ani ”za 2. ” by nic neměnilo na případné odpovědi, kde byl problém a jestli (a jak) ho vyřešil, protože ostatním, kdo sem zavítají, by to mohlo pomoci.

Díky za pochopení
Michal

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 27.10.2019 07:24
od petulak
search.php?author_id=17305&sr=posts

jak vidíš, tak od té doby asi tady nebyl.
asi nemá zájem,nebo má už jinou značku.

A co máš za auto? Asi podstatné je. když máš podobný problém , na jiném motoru. :mrgreen: :mrgreen:

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 11.12.2020 15:00
od Kamil-cz
Zdravím, nevyřešilo se nic. Je slyšet pořád nějaké křupnuťí. Ale už se nepřetahuju s volantem. Nějak se to uklidnilo. Zkoušel jsem servisy a všude odpověď hřeben řízení. Jinak kdo umí číst je tam napsáno. Focus 2007 1.6 Tdci. A bylo mi řečeno za repas 12000 kč, dnes jsem se ptal, to jest 11.12.2020.

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 16.12.2020 08:05
od otík
Reaguji na úplně první příspěvek. Mám čisté hydraulický posilovač a úplně stejný stav se začal výrazně projevovat po výměně serva/ pumpy, cca 2 měsíce zpět.
Servo jsem nechal měnit proto,že to původní začalo dost intenzivně kvílet a posilovací účinek byl slabý nebo žádný. Občas třeba naskočí a pak zase vypadl.

Díky za radu.

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 01.05.2022 11:33
od Mivalu17
otík píše: 16.12.2020 08:05 Reaguji na úplně první příspěvek. Mám čisté hydraulický posilovač a úplně stejný stav se začal výrazně projevovat po výměně serva/ pumpy, cca 2 měsíce zpět.
Servo jsem nechal měnit proto,že to původní začalo dost intenzivně kvílet a posilovací účinek byl slabý nebo žádný. Občas třeba naskočí a pak zase vypadl.

Díky za radu.
Ahoj, vyresil jsi problem s tim zasekavanim? Mam uplne ten samy problem.

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 01.05.2022 13:22
od otík
Ahoj v podstatě nijak, v létě se to neprojevuje a v zimě jsem se s tím naučil žít.
Jedinou věc, kterou jsem vyměnil byla spojovací tyčka u hřebenu k pravému kolu. Měla v mleté kloubové uložení. Lupkání se trochu zmenšilo.

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 01.05.2022 13:28
od Mivalu17
otík píše: 01.05.2022 13:22 Ahoj v podstatě nijak, v létě se to neprojevuje a v zimě jsem se s tím naučil žít.
Jedinou věc, kterou jsem vyměnil byla spojovací tyčka u hřebenu k pravému kolu. Měla v mleté kloubové uložení. Lupkání se trochu zmenšilo.
Dostal jsem odpoved, ze to bude hreben rizeni. Zrejme se tam lepi nejaky ventil.
Je to za studena teda neprijemny, ale zatim to resit asi nebudu.

Re: Problém s řízením při studeném autě a chladnu

Napsal: 01.05.2022 13:34
od otík
Jo, taky jsem to někde četl, že by to pomohlo. Ale ta výměna je cenově docela pecka.