na 5. stupeň kňučí
-
- Nováček
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.08.2014 19:31
na 5. stupeň kňučí
na 5. stupeň, když je auto v tahu tak kňučí. Jakmile povolím plyn, tak to přestane. To bude nějaké ložisko v převodovce? Jak dlouho to vydrží bez opravy? Protože měnit převodovku už nemá smysl...dělá to min. 10 000km a zvuk se nemění. Je možný, že to dělá dýl, ale všiml jsme si toho tak před půl rokem.
Focus 1999, benzín 1.8
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 745
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: na 5. stupeň kňučí
Možná ti to pomůže, mě to dělal favorit, když jsem neměl olej v prevodovce. Mrkni, kolik ho tam máš, kdyžtak dolej 

FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- Wizzy008
- Junior
- Příspěvky: 270
- Registrován: 15.10.2008 07:45
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: na 5. stupeň kňučí
U Favorita to byl typický příznak, přesně tak..akorát to většinou bylo tím, že byly v háji gufera na poloosách, takže dolití oleje pomohlo na chvíli, než to zse vyteklo
Ale jezdit se s tím dalo dlouho.

Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver

Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver

- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 745
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: na 5. stupeň kňučí
Uyho fáčka byl problem ve mně, gufera byly ok. Omylem jsem vypustil olej, misto z motoru, z převodovky. Aktivni blbec, co už 

FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

-
- Nováček
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.08.2014 19:31
Re: na 5. stupeň kňučí
tak čeknout olej pro kontrolu můžu. Tam je někde horní šroub, po který by měla být hladina, že?
Focus 1999, benzín 1.8
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: na 5. stupeň kňučí
jj, pod plastovým deklem. Utahovací moment 35 Nm, hladina po spodní hranu otvoru.
Olej asi nejlíp Castrol syntrans multivehicle 75W-90 (převodovka B5/IB5). Příp. vypustit starý olej jde šroubem dole, bacha neni to vypouštěcí! Má aretační kuličku
Měl jsem zařazeno neutrál a nic se nevysypalo
Teoreticky ta kulička může vyskočit z uložení pokud by to bylo ochozený..
Olej asi nejlíp Castrol syntrans multivehicle 75W-90 (převodovka B5/IB5). Příp. vypustit starý olej jde šroubem dole, bacha neni to vypouštěcí! Má aretační kuličku


FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: na 5. stupeň kňučí


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: na 5. stupeň kňučí
to, se mě něják nezdá, není to moc?vladka1 píše:jj, pod plastovým deklem. Utahovací moment 35 Nm, hladina po spodní hranu otvoru.
Olej asi nejlíp Castrol syntrans multivehicle 75W-90 (převodovka B5/IB5). Příp. vypustit starý olej jde šroubem dole, bacha neni to vypouštěcí! Má aretační kuličkuMěl jsem zařazeno neutrál a nic se nevysypalo
Teoreticky ta kulička může vyskočit z uložení pokud by to bylo ochozený..
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: na 5. stupeň kňučí
To je z manuálu. 35 Nm je 3,5 kg na metrový páce nebo ca 17 kg na konci velký ráčny (20 cm rameno) - to zas tolik neni. Je to závit ca M14 (?) v hliníku na asi 7 (?) závitech, těsní to jen osazením šroubu na blok převodovky...
Co aretuje ten spodní šroub? Určitě se tam něco šoupe do strany. Řekl bych že pokud se s tim nekvrdlá a aretace je pro neutrál tak se opatrným povolením - utáhnutím za klidu nic nevysype. Hadičkou se mi to moc nedařilo vycucnout a někde tu byla zmínka že to někdo měl venku a nic se nestalo, tak jsem to zkusil taky a pohoda
Jsem měl shnilej ten plechovej dekl z boku od levýho kola.
Co aretuje ten spodní šroub? Určitě se tam něco šoupe do strany. Řekl bych že pokud se s tim nekvrdlá a aretace je pro neutrál tak se opatrným povolením - utáhnutím za klidu nic nevysype. Hadičkou se mi to moc nedařilo vycucnout a někde tu byla zmínka že to někdo měl venku a nic se nestalo, tak jsem to zkusil taky a pohoda

FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: na 5. stupeň kňučí
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: na 5. stupeň kňučí
Spíš tady. Ten šroub s kuličkou je č.7M131, aretuje tyčku 7378 ve třech polohách. Podle rozkresu se vyšroubování nebojim, jedině že ta kulička bude vypadávací z uložení a při povolení vyskočí z toho šroubu a spadne do převodovky
(ale na vypadávání se netvářila): http://www.catcar.info/ford/?lang=en&l= ... VFJSTjA%3D

FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: na 5. stupeň kňučí
jo-jo,
jednou mě u jiný špajzky vystřelila, a lezl jsem hodinu po zemi,neš jsem mršku našel.


jednou mě u jiný špajzky vystřelila, a lezl jsem hodinu po zemi,neš jsem mršku našel.


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti