2.0 TDCi Absolutna strata vykonu
- Will-Rock
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.09.2015 18:40
FF 2.0 TDCi - problém s turbem
Dobrý den,
předem se omlouvám za možnou duplicitu tématu, ale snažil jsem se tu vyhledávat a pročítat, daleko jsem nedošel. Rád bych požádal o názor Vás, zkušené "focusáře."
Asi 2 měsíce zpět jsem si koupil ojeté auto z Itálie, viz. můj podpis, a jsem naprosto spokojen.
Byl to až 3. schodný model, který jsem si koupil. Ve všech případech jsem si auto odvezl z bazaru do autorizovaného servisu, kde jsem si nechal udělat kompletní prohlídku a diagnostiku. První auto mělo oddělaný podvozek, druhé mělo silně přetočený tachometr, až třetí auto mi mechanik (a následně i druhý jinde) pěkně vychválil.
Udávaných 150000 najetých km se zdá býti pravdivým údajem, a auto je opravdu v dobrém stavu. Dovezeno je z Italského Salerma, nezná tedy (zatím) koroze.
Hned po koupi jsem si nechal vyměnit olej v motoru, v převodovce a nechal jsem si vyměnit brzdy, rozvody, řemen, aj. Regenerace filtru pevných částic také proběhla, snad by mělo být auto na čas bez poruch.
Teď konečně k samotnému problému. Již 3x se mi stalo, že mi za jízdy přestalo plnit turbodmychadlo. Vždy se to stalo po nájezdu na dálnici D11 (zakleté místo) a vždy u toho bylo opravdu velké vedro. Asi si vybavíte letošní extrémy, kdy tepla dosahovala 39°C.
Jedu, radostí se tetelím, že jsem na dálnici a pořádně to proženu, a hned vždy na prvním kilometru najednou spadne výkon, auto netočí více než 2000 otáček, jedu maximálně stovkou. Pokaždé mi stačí jen zastavit, vypnout motor, nastartovat a zase jedu bez problému.
Zaráží mě, že mi auto nehlásí žádnou chybu motoru, nebo tak.
K tomu si mi už 2x stalo, že mi vyskočila oranžová kontrola vady motoru, ale vždy po 4 nastartováních zmizela, a auto jelo bez problému.
Také se mi trochu zdá, že auto netáhne tolik, jako předchozí zkoušené kusy, které měli schodnou motorizaci.
Mohu tedy poprosit o radu? Netušíte, proč mi vypadává turbo? Je to častým jevem?
Děkuji a přeji hezký večer,
Honza
předem se omlouvám za možnou duplicitu tématu, ale snažil jsem se tu vyhledávat a pročítat, daleko jsem nedošel. Rád bych požádal o názor Vás, zkušené "focusáře."
Asi 2 měsíce zpět jsem si koupil ojeté auto z Itálie, viz. můj podpis, a jsem naprosto spokojen.
Byl to až 3. schodný model, který jsem si koupil. Ve všech případech jsem si auto odvezl z bazaru do autorizovaného servisu, kde jsem si nechal udělat kompletní prohlídku a diagnostiku. První auto mělo oddělaný podvozek, druhé mělo silně přetočený tachometr, až třetí auto mi mechanik (a následně i druhý jinde) pěkně vychválil.
Udávaných 150000 najetých km se zdá býti pravdivým údajem, a auto je opravdu v dobrém stavu. Dovezeno je z Italského Salerma, nezná tedy (zatím) koroze.
Hned po koupi jsem si nechal vyměnit olej v motoru, v převodovce a nechal jsem si vyměnit brzdy, rozvody, řemen, aj. Regenerace filtru pevných částic také proběhla, snad by mělo být auto na čas bez poruch.
Teď konečně k samotnému problému. Již 3x se mi stalo, že mi za jízdy přestalo plnit turbodmychadlo. Vždy se to stalo po nájezdu na dálnici D11 (zakleté místo) a vždy u toho bylo opravdu velké vedro. Asi si vybavíte letošní extrémy, kdy tepla dosahovala 39°C.
Jedu, radostí se tetelím, že jsem na dálnici a pořádně to proženu, a hned vždy na prvním kilometru najednou spadne výkon, auto netočí více než 2000 otáček, jedu maximálně stovkou. Pokaždé mi stačí jen zastavit, vypnout motor, nastartovat a zase jedu bez problému.
Zaráží mě, že mi auto nehlásí žádnou chybu motoru, nebo tak.
K tomu si mi už 2x stalo, že mi vyskočila oranžová kontrola vady motoru, ale vždy po 4 nastartováních zmizela, a auto jelo bez problému.
Také se mi trochu zdá, že auto netáhne tolik, jako předchozí zkoušené kusy, které měli schodnou motorizaci.
Mohu tedy poprosit o radu? Netušíte, proč mi vypadává turbo? Je to častým jevem?
Děkuji a přeji hezký večer,
Honza
Naposledy upravil(a) Will-Rock dne 08.09.2015 00:01, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus Combi r.v. 2008; 2.0 TDCi
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13437
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: FF 20TDCi - problém s turbem
Jen se na začátek zeptám: to si chceš opravovat sám, nebo jen chceš vědět co tomu asi je? Já jen, že to co uvádíš výše sis nechal dělat, přitom to jsou víceméně jednoduché operace .Will-Rock píše:.
Hned po koupi jsem si nechal vyměnit olej v motoru, v převodovce a nechal jsem si vyměnit brzdy, rozvody, řemen, aj.
Honza
Jde o nto, ať se tu někdo nesnaží s nějakým složitým vysvětlováním.

A co třeba toto?- http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... %5B%5D=196
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Will-Rock
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.09.2015 18:40
Re: FF 20TDCi - problém s turbem
Dobrý večer, děkuji za nápovědu a vhodné přesměrování.
Na autě si opravdu nic nedělám, na to ho mám moc rád, i když vyměnit si olej bych se naučit asi mohl.
Takže že by se mi připeklo naklápění lopatek? Pročítal jsem diskuzi o olejích, měl bych ho vyměnit? Musím se podívat někam do papírů, co mi tam mechanik dal, ale myslím si, že tam dal právě ten doporučený Fordem.
Jen ještě rychlý dotaz, je tohle vážné? Měl bych s tím hned něco dělat?
Jezdím pravidelně hlavně dlouhé vzdálenosti po dálnicích (D11, D1, R10..), a většinou držím průměrné rychlosti 160-190km/h, někdy i 200+. Doufám, že mi motor i s turbem vydrží.
Ještě jednou děkuji a přeji hezký večer,
Honza
Na autě si opravdu nic nedělám, na to ho mám moc rád, i když vyměnit si olej bych se naučit asi mohl.
Takže že by se mi připeklo naklápění lopatek? Pročítal jsem diskuzi o olejích, měl bych ho vyměnit? Musím se podívat někam do papírů, co mi tam mechanik dal, ale myslím si, že tam dal právě ten doporučený Fordem.
Jen ještě rychlý dotaz, je tohle vážné? Měl bych s tím hned něco dělat?
Jezdím pravidelně hlavně dlouhé vzdálenosti po dálnicích (D11, D1, R10..), a většinou držím průměrné rychlosti 160-190km/h, někdy i 200+. Doufám, že mi motor i s turbem vydrží.
Ještě jednou děkuji a přeji hezký večer,
Honza
Ford Focus Combi r.v. 2008; 2.0 TDCi
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF 2.0 TDCi - problém s turbem
pokud se rozsvitila oranzova kontrolka tak by mela byt ulozena chyba
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FF 2.0 TDCi - problém s turbem
Mal som 2.0TDCI bez DPF, do 180 to slo uplne v pohode, od 180 do 190 sa mu uz velmi nechcelo, od 190 az po maximalku (cca 205 km/h) uz ale dotahoval s krajnou nechutou, a to som mal nove (nie repasovane !) turbo. Takze tych 200+ podla GPS na voze s DPF je tak trochu utopia, pokial to nemas nachipovane. A ked je to nachipovane, pocitaj s tym, ze to ten motor dlho nevydrzi. Resp. motor ako taky snad ano, ale problem nastane s turbom a DPF.
Tvoj problem moze sposobovat aj upchaty palivovy filter, ten si vymenil ? Je to miesto, kde pride k strate vykonu niecim vynimocne ? Napada ma totiz este klasicka choroba dolietanych 1.6i 74kW, kde mala klukovka uz tak velku axialnu volu, ze sa v zakrute vplyvom odstredivej sily mierne povysunula, co stacilo na to, aby cidlo polohy klukovky stratilo signal. Tato zavada je ale poukaz na skoru nahradu motora, je otazka casu, kedy sa to kusne. Na druhu stranu, nepocul som este o PSA 2.0HDI, ktory by klakol takymto sposobom.
Uplne najlepsie by bolo diagnostikou odsledovat zakladne prevadzkove veliciny motora - polohu plynu, plniaci tlak turba, tlak paliva v raile a ked sa da, polohu variabilu turba.
Tvoj problem moze sposobovat aj upchaty palivovy filter, ten si vymenil ? Je to miesto, kde pride k strate vykonu niecim vynimocne ? Napada ma totiz este klasicka choroba dolietanych 1.6i 74kW, kde mala klukovka uz tak velku axialnu volu, ze sa v zakrute vplyvom odstredivej sily mierne povysunula, co stacilo na to, aby cidlo polohy klukovky stratilo signal. Tato zavada je ale poukaz na skoru nahradu motora, je otazka casu, kedy sa to kusne. Na druhu stranu, nepocul som este o PSA 2.0HDI, ktory by klakol takymto sposobom.
Uplne najlepsie by bolo diagnostikou odsledovat zakladne prevadzkove veliciny motora - polohu plynu, plniaci tlak turba, tlak paliva v raile a ked sa da, polohu variabilu turba.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Will-Rock
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.09.2015 18:40
Re: FF 2.0 TDCi - problém s turbem
Děkuji moc za odpovědi.
Do servisu s tím teď snad ani nepojedu, ale budu mít na paměti, že je třeba udělat diagnostiku a vyměnit palivový filtr, u kterého si nejsem jistý, jestli byl měněn. Třeba bych mohl pomalu nastudovávat, jak si tyhle věci dělat sám.
Oranžová kontrolka chyby motoru mi vyskočila 2-3x, ale nezávisle na problému s turbem, a vždy po 4 nastartováních zmizela. Přisuzoval jsem to nekvalitní naftě, kterou jsem brával. Teď kupuji třeba Benzina Verva Diesel, a subjektivně soudím, že je to lepší.
Turbo vypadlo vždy po nájezdu na dálnici, kdy jsem to rapidně rozjel. Ve všech případech byla ta hrozná letní vedra. Žádná kontrolka nesvítila, nic mi přístrojová deska nehlásila. Vypnul jsem motor a auto pak zase jelo jak nové.
Nachipované to asi určitě nemám, ale docela snadno a konstantně mi to zrychlí až na 200 km/h, a i těch 210 z toho lze dostat, ale to už mám strach o motor, je to trošku přes limit.
Na autě je velmi znát, pokud jedu sám, nebo se ženou a když mi ještě někdo nedejbože sedí vzadu.
Ještě jednou děkuji a přeji hezký den
Do servisu s tím teď snad ani nepojedu, ale budu mít na paměti, že je třeba udělat diagnostiku a vyměnit palivový filtr, u kterého si nejsem jistý, jestli byl měněn. Třeba bych mohl pomalu nastudovávat, jak si tyhle věci dělat sám.
Oranžová kontrolka chyby motoru mi vyskočila 2-3x, ale nezávisle na problému s turbem, a vždy po 4 nastartováních zmizela. Přisuzoval jsem to nekvalitní naftě, kterou jsem brával. Teď kupuji třeba Benzina Verva Diesel, a subjektivně soudím, že je to lepší.
Turbo vypadlo vždy po nájezdu na dálnici, kdy jsem to rapidně rozjel. Ve všech případech byla ta hrozná letní vedra. Žádná kontrolka nesvítila, nic mi přístrojová deska nehlásila. Vypnul jsem motor a auto pak zase jelo jak nové.
Nachipované to asi určitě nemám, ale docela snadno a konstantně mi to zrychlí až na 200 km/h, a i těch 210 z toho lze dostat, ale to už mám strach o motor, je to trošku přes limit.
Na autě je velmi znát, pokud jedu sám, nebo se ženou a když mi ještě někdo nedejbože sedí vzadu.
Ještě jednou děkuji a přeji hezký den

Ford Focus Combi r.v. 2008; 2.0 TDCi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FF 2.0 TDCi - problém s turbem
Vypadok vykonu pri dlhsej plnej zatazi alebo akceleracii na vysoku rychlost je takmer vzdy problem zaneseneho palivoveho filtra, alebo vstrekovacov, resp. CR cerpadla. Dufaj, ze Tvoj problem sa tyka toho prveho, poriesenie toho druheho moze stat aj 50k CzK, ked sa to ma urobit fakt poriadne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13437
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: FF 2.0 TDCi - problém s turbem
Doplň si do podpisu bydliště- třeba máž někde v okolí někoho s diagnostikou.
Jinak jak píše V12, řešit radši dřív, než pozdě.

Jinak jak píše V12, řešit radši dřív, než pozdě.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 03.12.2014 15:16
- Bydliště: Senica
2.0 TDCi Absolutna strata vykonu
Zdravim vsetkych fordakov prosim vas o radu z mojim Maxom je to 2.0 TDCi 100Kw kod motora: G6DD rv.2004 najazdene 260 000 km
Este v polke decembra sa mi stala nemila vec priamo na dialnici mi auto pri zacalo samo spomalovat - strata vykonu az do takej miery ze sa auto nerozbehlo uz ani na prvy prevodovy stupen.
Bez rozsvietenia hocijakej hlasky alebo kontrolky z nicoho nic totalny upadok vykonu
na volnobeh ho nastartujem zvuk motora vyzera byt v poriadku funguju vsetky 4 valce aj turbo fungovalo do poslednej chvile motor som este na odpocivadle skusal asi 5 krat vypnut a nastartovat no ziadna zmena akurat na 6-ty krat uz to ani nenastartovalo aj ked starter tocil motorom normalne
chlapik v servise na diagnostike nezistil vobec nic pozrel filtry, pal. cerpadlo, vstreky, turbo vsetko vraj ok ... uz si nevie rady co z tym poradte prosim co z tym, vopred diky
Este v polke decembra sa mi stala nemila vec priamo na dialnici mi auto pri zacalo samo spomalovat - strata vykonu az do takej miery ze sa auto nerozbehlo uz ani na prvy prevodovy stupen.
Bez rozsvietenia hocijakej hlasky alebo kontrolky z nicoho nic totalny upadok vykonu
na volnobeh ho nastartujem zvuk motora vyzera byt v poriadku funguju vsetky 4 valce aj turbo fungovalo do poslednej chvile motor som este na odpocivadle skusal asi 5 krat vypnut a nastartovat no ziadna zmena akurat na 6-ty krat uz to ani nenastartovalo aj ked starter tocil motorom normalne
chlapik v servise na diagnostike nezistil vobec nic pozrel filtry, pal. cerpadlo, vstreky, turbo vsetko vraj ok ... uz si nevie rady co z tym poradte prosim co z tym, vopred diky

Ford Focus C-Max 2.0 TDCi 100kw 11/2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.02.2016 10:15
Focus c-max jede bez turba motor hlásí chybu
Ahoj mám focus c-max 2.0 100kw pri nastartování mi motor zahlásí hned chybu motoru auto jede ale bez bez turba stav tachometru 205xxx nové turbo ani repas turba auto jeste nemelo je mozné ze odešlo??nebo je to neco okolo?diky za rady
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24620
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus c-max jede bez turba motor hlásí chybu
a jaky je kod te chyby (vycteno diagnostikou)?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.02.2016 10:15
Re: Focus c-max jede bez turba motor hlásí chybu
Na diagnostiku jsem odjednany zitra ráno problém se mi stal v pátek večer když bylo všude zavřeno jen se dopredu ptám jestli nahodou nekde neví na co se mam připravit
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Focus c-max jede bez turba motor hlásí chybu
co to je za motor 2.0 100kw??
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- croc
- Pokročilý
- Příspěvky: 784
- Registrován: 09.07.2012 13:17
- Bydliště: Brno
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.02.2016 10:15
focus tdci 2.0 100kw (netáhne turbo)
zdravím dnes jsem byl na diagnostice se svým focusem z důvodu že mi netáhne turbo vůbec nesepne a motor hlásí chybu
ale oni sami nevěděli co přesně to může být nemáte stím někdo zkušenost?? posílám dokumenty z diagnostiky díky moc
ale oni sami nevěděli co přesně to může být nemáte stím někdo zkušenost?? posílám dokumenty z diagnostiky díky moc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti