Stránka 1 z 2

startovanie na tlacitko ala RS

Napsal: 03.06.2007 18:52
od jamaka
Takze ma toto niekto urobene? Samozrejme nie RS-aci :) Raz som to skusal pri ST-cku a celkom sa mi to zavidelo. Hlavne bola sranda ze som nevedel auto nastartovat. Otocis Klucikom a nic, a skusis znova a nic a myslis ze auto sa pokazilo, az kym nenajdes tlacitko.

Kukal som do schem na RS-a a tam je to dost zlozito poriesene. Nema niekto nejake riesenie ako to urobit na TDCI? Ono to tlacitko ma fungovat len ked je kluc v polohe II a az potom nastartovat.

Napsal: 08.06.2007 10:26
od jamaka
Pani, fakt nikto????

Napsal: 08.06.2007 12:27
od fplisek
Řekl bych, že by na tom nemělo být nic složitého, projít si el. schéma a ty káblíky, které se propojují při otočení klíče do III. polohy (startování) přemostit do tlačítka a mohlo by to mít stejnou funkci :idea:

Napsal: 08.06.2007 20:25
od jamaka
fplisek píše: a mohlo by to mít stejnou funkci :idea:
mohlo?? ja potrebujem na istotu vediet :)

Napsal: 09.06.2007 06:49
od Peter
ked prepojis kabel soznacenim RED s kontaktom START tak by to malo štartovat. (nemam odzkusane ale podla schemy to nieje nic zložite)

Napsal: 09.06.2007 12:49
od fplisek
http://www.autotuning.cz/index.php?page ... nek_id=319

článek k tomuto tématu, tlačítko je zapojeno přez relé, ale myslím, že by to fungovalo i bez něj

Napsal: 09.06.2007 13:31
od Ahmed
Kdyz budes tlacitkem spinat 20A, tak ti za tyden odejde, proto tam asi bude rele.

Napsal: 04.08.2007 20:39
od karlik
Spínačka uzavírá už jen okruh na "kostru",tedy žádné proudové namáhání.Prochází tam už jen pár mA.

Napsal: 04.08.2007 20:50
od misoka
fplisek píše:Řekl bych, že by na tom nemělo být nic složitého, projít si el. schéma a ty káblíky, které se propojují při otočení klíče do III. polohy (startování) přemostit do tlačítka a mohlo by to mít stejnou funkci :idea:
Presne takto by to malo fungovat, ako pises :)

Napsal: 05.08.2007 18:02
od fplisek
karlik píše:Spínačka uzavírá už jen okruh na "kostru",tedy žádné proudové namáhání.Prochází tam už jen pár mA.
Takže nebudu potřebovat ani spínací relé? Tak to by bylo fajn, bych se na to mohl vrhnout už dnes, tlačítko už mám 8)

Napsal: 06.08.2007 01:45
od Bowie77
Ahmed píše:Kdyz budes tlacitkem spinat 20A, tak ti za tyden odejde, proto tam asi bude rele.
Za tyden??? Ja bych rekl, ze nestihnes ani jednou nastartovat :)

Napsal: 26.10.2007 13:21
od Hurvajs
No hlavně jste tady nikdo neřešili jak zabránit tomu, aby jsi tlačítko omylem nemohl zmáčknout při běžícím motoru. U klíčku je to mechanicky blokované, ale u toho tlačítka?? :wink:

Napsal: 26.10.2007 15:29
od fplisek
Tak kvůli tomuhle jsem to tlačítko odložil na neurčito, bylo by fajn to nějak vychytat

Napsal: 26.10.2007 15:43
od mm2
karlik píše:Spínačka uzavírá už jen okruh na "kostru",tedy žádné proudové namáhání.Prochází tam už jen pár mA.
blbost :!:

Napsal: 26.10.2007 17:12
od Stehnak
2 Hurvajs: Hmmm dobra pripomika...
Metoda zpetneho inženýrství mi rika, ze bych to resil podobne jako zpozdene zapinani svetel od zvyseneho napeti kdyz uz altik dobiji. Tady bych tim zvysenym napetim "rozpojil" obvod tlacitka, ktery by asi spinalo rele... atd. Tohle by ciste teroreticky resilo aj situaci, kdy vlivem nejakeho bordelu napadaneho do tlacitka toto zustane zamacknute... No ale kdyby to zase chciplo, tak by to zase zacalo samo startovat (pokud by to tlacitko zustalo zamacknute). No co kdyz se posere dobijeni a bude davat min a tlacitko tim paden nebude blokovane... ni nic, este bych tam pridal do serie signalku otevrenych dveri. Pak by jen stacilo otevrit dvere a uz by to nestartovalo... Kde ze je ta diskuze zvana "vtipy" :lol:
ojojoj, to se nam to komplikuje. 8)