Stránka 1 z 1

Na 3 valce

Napsal: 13.01.2015 19:15
od ocak
Zdar,pred pár dňami som kúpil Focus Mk1 1,6 16V r.v 2000.Auto ide na 3 valce,nezapaluje 4.valec.sviečky som vymenil-nepomohlo.
Premeral som zapalovacie káble ku sviečkam,odpor má každý kábel približne o 1kΩ väčší ako by mali mať.Premeral som aj zapalovaciu cievku,primárna časť:odpor medzi piny č. 1 a 2 -1,1Ω,medzi piny č. 2 a 3 -1,1Ω,odpor medzi piny č. 1 a 3 -1,8Ω.
Tieto hodnoty primárnej časti sú približne 1x väčšie ako by mali byť.Sekundarna časť:odpor medzi piny č. 1 a 4 - 9,7 kΩ,odpor medzi piny č. 1 a 4 - 9,6 kΩ.Hodnoty sú menšie o zhruba o 1kΩ menšie oko by mali byť.
Neviem či sú tieto odchylky ešte v norme alebo sú príčinou vynechávania 4.valca.Každopádne som objednal novu zapalovaciu cielku NGK.
Auto má nepravidelný chod,v nízkych otáčkach pri výšších mam dojem že ide dobre.
Prosím o radu čo by to ešte mohlo byť.

Re: Na 3 valce

Napsal: 14.01.2015 20:08
od ocak
Vymena zapalovacej cievky nepomohla,sviecka je mokra ako od oleja takze asi piestne kruzky - motor KO.

Re: Na 3 valce

Napsal: 14.01.2015 20:11
od foki
Nebo propaleny pist

Re: Na 3 valce

Napsal: 15.01.2015 12:50
od V12
Vrat sa predajcovi a otrieskaj mu ten vrak o hlavu. Akakolvek oprava motora - ci uz prepaleny piest, alebo kruzky v kybli bude stat tolko, co stalo to auto.

Re: Na 3 valce

Napsal: 04.02.2015 01:15
od vitr73
..nebo mosfet v řj...ale to je nejspis blbost-to by nesli valce 2...

Re: Na 3 valce

Napsal: 06.02.2015 07:39
od foki
vitr73 píše:..nebo mosfet v řj...ale to je nejspis blbost-to by nesli valce 2...
mas pravdu , pokud odejde RJ tak pali jen 2 ,

ja bych zmeril komprese a bude hned jasno

Re: Na 3 valce

Napsal: 06.02.2015 10:35
od vitr73
foki...prosim te uz jsi nekdy delal u benzinaku propalenej pist? ...u nafty jsem to delal...tam staci kapajici vstrik ale pokud neni benzinak primovstrik tak jsem propalenej pist(nemyslim naslapanej turbo benzin) jeste nevidel...joo prostrelenej od upadleho ventilu(nejcastejsi problem u HTP 3hrnku)
...dekuji za info predem