Diagnostický mód přístrojové desky FF II

Zamčeno
michaela.sv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29.10.2014 15:26
Bydliště: Praha

Diagnostický mód přístrojové desky FF II

Příspěvek od michaela.sv » 19.12.2014 18:47

Ahoj,

Dnes se mi rozsvítila kontrolka motoru a jelikož je pátek večer, tak nevím, kde bych sháněla někoho s diagnostikou..
Na internetu jsem se dočetla o návodu, jak to vyčíst z přístrojové desky, ale návod není pro auta 2005 a výš. Nemohl byste mi prosím někdo poradit, jestli takový návod existuje i na 2005 a výš?

Děkuji moc

P.S.: je to pravda, že když bliká, tak se má zastavit a nepokračovat v jízdě, ale když jen svítí, tak se dojet dá? Děkuju
Ford Focus 2.0 TDCi Sport

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24721
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Diagnostický mód přístrojové desky FF II

Příspěvek od ZaQik » 19.12.2014 18:56

vycist chyby jedine diagnostikou ... je to kontrolka motoru, takze v budikach toho o te chybe moc nebude

jinak diagnosticky mod je i pro FF2 (nekolikrat je to tu popsano, napr. http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 68#p837668) - drzis SET a otocis klice do polohy II, z se objevi text DIAGNOSTICS, tak mackas SET a nalistujes polozku DTC
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

michaela.sv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29.10.2014 15:26
Bydliště: Praha

Re: Diagnostický mód přístrojové desky FF II

Příspěvek od michaela.sv » 19.12.2014 19:09

Tak ted jsem primo v aute, vyzkousela jsem to a mam u DTC 3 chyby:

9600
A103
D900
Ford Focus 2.0 TDCi Sport

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24721
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Diagnostický mód přístrojové desky FF II

Příspěvek od ZaQik » 19.12.2014 19:15

9600 - PATS Ignition Key Transponder Signal is Not Received ... nekdy PATS nestihl nacist cip imobilizeru
A103 - Antenna Not Connected - Defective Transceiver ... chyba z radia
D900 - obecna chyba komunikace

chce to diagnostikou vycist chyby z PCM (jednotka motoru)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

michaela.sv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29.10.2014 15:26
Bydliště: Praha

Re: Diagnostický mód přístrojové desky FF II

Příspěvek od michaela.sv » 19.12.2014 19:24

Na diagnostiku se dostanu v utery, do te doby najedu jeste okolo 300km. Muze to byt nejaka vazna chyba? Ty dve jsou tedy ok, ale ta 9600 me desi. Je pravda, ze mi dnes v polovine cesty prestal fungovat CD prehravac, radio slo. Cca po 5ti minutach se rozsvitila kontrolka. Takze to je asi to, co to spustilo. Kazdopadne moc dekuji za rady.
Ford Focus 2.0 TDCi Sport

michaela.sv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29.10.2014 15:26
Bydliště: Praha

Re: Diagnostický mód přístrojové desky FF II

Příspěvek od michaela.sv » 19.12.2014 19:27

Edit - 9600 je mi jedno, bojim se te D900
Ford Focus 2.0 TDCi Sport

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24721
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Diagnostický mód přístrojové desky FF II

Příspěvek od ZaQik » 19.12.2014 19:30

kontrolka znamena "zajed do servisu" ... kdyby to autu nejak vadilo, spadne do nouzaku (snizeny vykon)

D900 mam v budikach porad a jezdi bez problemu ... opravdu to chce poradnou diagnostiku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

michaela.sv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29.10.2014 15:26
Bydliště: Praha

Re: Diagnostický mód přístrojové desky FF II

Příspěvek od michaela.sv » 19.12.2014 19:32

Tak to nespadlo, tak budu doufat, ze to je radio a do servisu jde na rozvody v utery, tak to pujde pri jednom. Dekuju moc.
Ford Focus 2.0 TDCi Sport

ivik3333
Příspěvky: 1
Registrován: 19.02.2015 21:11

test mod palubovky

Příspěvek od ivik3333 » 20.02.2015 08:25

Ahojte prosim o radu. Ako privediem palubovku do test modu mam Ford focus 1.8 tdci 2009. Za rady dakujem 8O

Uživatelský avatar
Mufin01
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3959
Registrován: 04.10.2010 15:32
Bydliště: štatl jak sviňa

Re: test mod palubovky

Příspěvek od Mufin01 » 20.02.2015 09:05

Kdybys hledal, našel bys.
Při vyplém zapalování stiskneš a držíš tlačítko SET na páčce vlevo pod volantem a otočíš klíčkem do polohy II.

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: test mod palubovky

Příspěvek od Blackhawk » 20.02.2015 09:06

treba drzat reset tlacitko na packe palubneho pocitaca a kluc do polohy 2 (alebo 3) a drzat stale tlacitko pokial sa na displeji neobjavi test.

Zamčeno

Zpět na „Focus - budíky (palubní počítač, kontrolky)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti