Stránka 1 z 1

Nouzák po dálnici - Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003

Napsal: 17.04.2014 18:09
od sheverone
Zdravím, prosím o radu.
Mám Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003, jakmile mu nandám kotel a dostanu se s ním na 120-140km/h začne blikat žhávo a spadne do nouzáku... Jakmile ho chcípnu/nahodim auto jede normálně - opět pouze do 120-140km/h. Diagnostika hází vstřiky,poklesy tlaků paliva,regulátor ventilu paliva,čidlo tlaku paliva... Vyměnil jsem celou růži s čidlem-žádný efekt. Nechce se mi kupovat ojetý čerpadlo za 4 tisíce, když mi jde pouze o regulátor ventilu tlaku, který je samostatně nedostupný (Nebo ne?). Jenže, nastává fáze pokus omyl... A ve finále to může být nějáká kravina. Auto necuká, nekouří, táhne... Díky za rady.

Re: Nouzák po dálnici - Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003

Napsal: 17.04.2014 18:25
od xbobcz
Regulátor tlaku - IMV ventil na čerpadle se koupit dá - stojí cca 3000.
Pokud to padá jen pod zátěží tak to většinou tím regulátorem není, ale problém
jsou vstřiky, které propouští moc do přepadu a čerpadlo nezvládá udržet požadovaný
tlak. Můžeš nechat v nějakém servisu udělat baňkový test - připojí se nádobky
na přepady vstřiků a sleduje se za určitou dobu kolik šlo do přepadu a jestli
to je u všech vstřiků stejně. Je to rychlý test a nemusí se demontovat
vstřikovače. Pak to může být problém i v samotném čerpadle.
Pouze vyčtení chyb je k ničemu - jedině diagnostika za jízdy sledovat co
dělá požadovaný a aktuální tlak + buzení IMV ve chvíli kdy to padne
do nouzáku.

Re: Nouzák po dálnici - Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003

Napsal: 17.04.2014 18:47
od sheverone
Mohl by na to mít vliv EGR? Zjistil jsem totiž, že je odpojedný. Když jsem ho zapojil, auto kuckalo, kouřilo, chcípalo, nejelo ani 20. Jakmile jsem hadičku z ventilu vytáhl a zaslepil šroubem, auto normálně jede, až do těh 120...

Re: Nouzák po dálnici - Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003

Napsal: 17.04.2014 19:41
od machii73
měl jsem myslím dost podobnou věc,ale mě to bylo dané asi i otáčkama,tak vlastně i rychlostí...na dálnici tak 110 km,a když víc,tak hophopstop...no na diagnostice zjistil maník vstřik,na půl cesty do háje,prý má své odstříkáno...nahodil jsem repasované,a jezdím vesele dál...ale trapas,při předjíždění,to šlo do toček,a bum,bylo to vcelku nebezpečný...jezdit se s tím dalo,ale pro svojí bezpečnost a klid jsem to přehodil..se vším 18 ka páápáá..ale mám klid.můj poznatek,tak uvidíš,co ti zahlásí diagnostika.

Re: Nouzák po dálnici - Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003

Napsal: 17.04.2014 19:47
od xbobcz
Že by tohle chování bylo EGRem je krajně nepravděpodobné. Když je odpojený tak
by měl být zavřený a protože to nekouří tak podle všeho je.
Hlavně by to pak neházelo chyby vstřiků a tlaku v railu, ale příliš velký
průtok EGR P0403. I kdyby by byl funkční tak při plném plynu na dálnici
je stejně zavřený, funguje pouze při malé zátěži.

Re: Nouzák po dálnici - Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003

Napsal: 17.04.2014 20:09
od sheverone
Dobrá, co se týče baňko testu, pokud budou vstřiky uchcávat do baňky stejný množství, znamená to, že jsou v pohodě a mám hledat závadu jinde? Třeba regulace turba atp.

Re: Nouzák po dálnici - Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003

Napsal: 17.04.2014 20:11
od miki21
Komsomolci a tohle téma vám nestačí, že zakládáte nové o tom samém? :wink: :arrow: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 195&t=8334