Tazne zarizeni - pridavne el. cerpadlo

Odpovědět
C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Tazne zarizeni - pridavne el. cerpadlo

Příspěvek od C4R3W » 17.04.2014 13:26

Protoze se tu uz resilo, ze pri montazi tazneho na 1.0 EB je treba pridavne elektricke cerpadlo na dochlazovani, koukal jsem se po zahranicnich forech a zkompletoval z toho nasledujici informaci:

Puvodne mel 1.0 EB vetsi vodni pumpu, nicmene pozdeji se v ramci setreni zacala montovat mensi. Vetsi clovek dostal pouze v pripade, ze si tazne objednal do noveho auta. Proto je pri dodatecne montazi nutne jeste instalovat pridavne elektricke cerpadlo - plati pro auta vyrobena po 6.srpnu 2012.

Nasel jsem i kus oficialniho bulletinu Fordu (v nemcine), ktery to vicemene potvrzuje - sice nerozebira velikost vodni pumpy pred a po inkriminovanem datu a omezuje se jen na lakonicke konstatovani, ze "po" nemaji pridavne chladici cerpadlo, ale celkem jasne rika, ze pro auta vyrobena po 6.8.2012 nutnost dodatecne montaze plati:

"Betrifft: Einbau einer Anhängerkupplung vom Zubehörmarkt
Modell:
Focus 2011.25 (12/2010–) - Nur Fahrzeuge mit 1.0L EcoBoost Motor (74kW/100PS) (90kW/120PS) und ohne Anhängerkupplung Bauzeitraum: ab 07.08.2012
Baucode: ab CE
Montagewerk: Saarlouis
Montagewerk: St. Petersburg
Länder: ?lle
Untergruppe: 303-03B
Zusammenfassung

Eine Anhängerkupplung vom Zubehörmarkt erfordert den Einbau einer elektrischen Kühlmittelpumpe. Alle Focus 2011.25, die ab dem 06.08.2012 (Baucode CE) gebaut wurden, weisen im Kühlmittelumlauf keine zusätzliche Kühlmittelpumpe auf.

Die elektrische Kühlmittelpumpe wird nur aktiviert, wenn die Kühlmitteltemperatur einen kritischen Wert erreicht. Dies kann insbesondere dann vorkommen, wenn der Motor längere Zeit mit hoher Last betrieben und unmittelbar im Anschluss daran abgestellt wurde. Beispiel: Parken an einer Raststation nach einer längeren Autobahnfahrt mit hoher Anhängerlast. Nach dem Abstellen des Motors kommt es dann zu überhöhter Stauwärme um den Motor herum. Das PCM (Antriebsstrangsteuergerät) aktiviert die elektrische Kühlmittelpumpe, um Schäden durch diese Stauwärme zu verhindern. Daher kann die elektrische Kühlmittelpumpe für eine gewisse Zeit noch nachlaufen."


Cele tema na motor-talk.de: http://www.motor-talk.de/forum/der-gros ... 82416.html

Takze se svym kouskem vyrobenym 22.03.2012 jsem v klidu. Skoda, ze tazne nemam a ani neplanuji :D
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Odpovědět

Zpět na „Focus - karoserie 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů