Stránka 1 z 1

chyba P0033

Napsal: 22.02.2014 20:51
od klobi2664
Ahoj, prosím o info čím muže být způsobena tato chybová hláška, díky
P0033 Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit

Re: chyba P0033

Napsal: 23.02.2014 17:42
od klobi2664
nikdo neví?

Re: chyba P0033

Napsal: 23.02.2014 18:36
od V12
Asi ovladanie variabilu turba.

Napsal: 23.02.2014 19:49
od vita_k
Ano.ventil asi neslouží dobře.

Re: chyba P0033

Napsal: 23.02.2014 20:23
od Komi
tato chyba je uvadzana aj medzi chybami klapky obtokovej ktora pri regeneracii odpaja IC:
Jednotka ovládacího motoru klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu
Monitorování klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu (snímačem polohy) obsahuje následující
kontroly:
kontrola referenčního napětí snímače polohy,
kontrola mezních hodnot,
kontrola věrohodnosti signálu,
kontrola regulačních odchylek,
kontrola váznutí klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu.
Napěťové napájení stejnosměrný motor: asi 12 V.
Referenční napětí snímače polohy: 5 V.

Re: chyba P0033

Napsal: 23.02.2014 21:19
od klobi2664
V12 píše:Asi ovladanie variabilu turba.
může to být tímto čidlem? http://www.ebay.de/itm/PIERBURG-7-01771 ... 1010907635

už jsem ho měnil (přestala mi kolísat rychlost na tempomat), ale stále zůstává chyba

Re: chyba P0033

Napsal: 23.02.2014 21:33
od vita_k
komi: to co myslis by bylo spise intercooler bypass, ne? toto je turbocharger bypass.

Moc se mi k tomu nedari najit info, tak nechci kecat...

Re: chyba P0033

Napsal: 24.02.2014 09:48
od Komi
jj suhlas,
ked som hladal P0033 tak som to nasiel jedine pri tej klapke, tak som len xcel naznacit ze aj tam moze byt problem, ale ked pise ze menil tlakovy prevodnik, tak mozno ta chyba casom zmizne, ak motor ide bez problemov

Re: chyba P0033

Napsal: 24.02.2014 10:22
od ZaQik
kdyz jsi vymenil cidlo, smazals chyby? neni to pozustatek?

Re: chyba P0033

Napsal: 24.02.2014 12:55
od klobi2664
chyba se ukazuje i po smazání...
a může to být třeba EGR ventilem?

Re: chyba P0033

Napsal: 25.11.2021 07:44
od jardab2
Tak mam taky toto postizeni, konkretne P0033-61, naskoci to okamzite po nastartovani motoru. Z toho nejak usuzuju, ze to nebude dynamikou ovladani turba co jsem nekde vycetl, protoze asi chvili trva, nez se udela ovladaci podtlak, ale elektricky problem. Ovladaci ventil neni nic moc ale jinak je funkcni, prehozeno s druhym autem, turbo evidentne tlak omezuje na cca 2.4 Baru a nastaveni neni urcite na minimu, kdyz odpojim podtlak, je to line a tlak nevyleze pres 1.3 Baru. Auto jinak jede docela normalne svizne.
Resil uz nekdo podobnou situaci? Tipuji vadny snimac ovladaciho tahla na turbu, nebo to muze byt jeste neco dalsiho? Jake dalsi hodnoty bych mel sledovat ve Forscanu a jak by se mely pohybovat?
Motor 2.0 TDCI 100kW

Re: chyba P0033

Napsal: 04.12.2021 16:33
od jardab2
Tak tato zavada je vyresena, byl uhnily kabel hned na kraji svazku co vede do ventilu ktery ridi klapku pred intercoolerem. (spodni ventil pod alternatorem) S turbem to teda nemelo nic spolecneho. Vymenil jsem i vsechny 3 ventily (2 na klapky + 1 na turbo), ale tim to nebylo, i kdyz uz si vymenu asi zaslouzily (propoustely podtlak)
Pristup k ventilum je skvely, musel jsem rozebrat pul auta a jeste odklonit kompresor klimy abych se tam z jamy dostal, mozna by bylo jednodussi sundat altik ale kdo vi.
Mel bych k tomu otazku - ani takova vazna zavada neni nastavena na rozsviceni kontrolky. To je normalni nebo to je nejak upravene? Vubec mam dojem, ze kontrolka zavady motoru se rozvedci jen naprosto vyjimecne (zatim jsem si vsimnul jen kdyz jsem zapomel zapojit MAF senzor)