Stránka 1 z 3
konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 05.01.2014 23:13
od focusfan
Zdravim, koukám na ceník FF a od 1. 1. 2014 již není v nabídce motor 1,6 o výkonu 134kw...Nevíte důvod? Předpokládám malý zájem....škoda
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 06.01.2014 08:38
od Anduril
Hmm, taky bych rekl, ze maly zajem. V predposlednim ceniku uz byla omezena kombinace karoserii a tohoto motoru a ted uz neni vubec. Cenovy rozdil mezi 110kW a 134kW byl hodne velky .. v realu tam zas takovy brutalni rozdil neni.
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 06.01.2014 10:25
od Stehnak
Ja bych rekl, ze se co nevidet misto neho v nabidce objevi modernejsi 1,5 l, 4-valec se 181 konma...
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 06.01.2014 22:11
od Anduril
Nerekl bych. Treba v anglii je tento motor stale k dispozici. U nas o nej proste nebyl zajem. Byl snad o 30k drazsi nez 110kW verze a i ta neni uplne prodejni tahoun.. a i ta na ff3 vic nez bohate staci. 1.5eb asicasem 1.6ku nahradi, ale necekal bych drive, jak s FL a kdo vi...
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 07.01.2014 12:35
od PapoS
Ten rozdiel bol prilis, hlavne ked je tam iba iny SW. Rovnaky vykon dosiahnes s bluefinom za 430 eur a mas lepsi priebeh vykonu,.krutiaku. 134 kw verzia sa lisi od 110 kw iba od cca 4 tis otacok vyssie.
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 14.01.2014 10:01
od C4R3W
Jedinej rozdil je v tom, ze u 134kW verze konci maximum kroutaku na 5000 rpm, proto ma vyssi vykon. U 110kW na 4000. Vzhledem ke stejnymu zprevodovani tedy neni do 4000 rpm rozdil v projevu a proto zrejme slabsi verze 90% zajemcu o 1.6 dostacila... Nehlede na to, ze silnejsi verze se, pokud vim, nabizela pouze s vybavou Titanium.
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 14.01.2014 10:04
od Anduril
Ano, silnejsi verze u nas byla pouze v Titaniu. Rozdil nad 4k je sice znatelny, motor porad citelne tahne, ale tak vysoko vetsinou pri normalni jizde motor neni treba tocit, takze i se 110kW je to porad slusne svezeni.
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 14.01.2014 11:12
od stano.
Anduril píše:... ale tak vysoko vetsinou pri normalni jizde motor neni treba tocit, ...
To som tvrdil niekedy aj ja. Potom som sa naucil z casu na cas vyuzivat, ze mi motor tahne skoro do 6000ot

Ale taky cenovy priplatok by som za to veru nedal.
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 14.01.2014 11:31
od Anduril
Jenze ty mas atmosferu.. tohle turbo tahne pekne od spodu, jak se rika, takze pri tech otackach nad 4k uz ficis slusnou rychlosti a to obvykle uz neni tak nejak treba.. ne ze by ta slabsi verze nejela, ale neni tam uz takovy zatah, jako u silnejsi verze. Mam ten 134kW ecoboost ve svem aute a jel jsem i se slabsi verzi, takze tak nejak dokazu porovnat. Rozdil tam je, ale za 30 tisic asi nestoji. Na me to tak proste vyslo.
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 14.01.2014 11:47
od stano.
Ja viem

Len narazam na to, ze nie je treba tak jazdit. Podla mna sa da rychlo zvyknut

Jazdil som na 47kW, potom som presiel na dvojnasobok. Bol som uchvateny, a ze to musi staciiiit. Teraz mi to pride tak akurat a viem, ze nove pod 80kW/100k urcite nechcem. Samozrejme zavazi aj priebeh krutaku a vykonu, tie nove Hyundai motory sice maju na papieri vacsi vykon ako 85kW, ale pri normalnej jazde je to leniva sunka.
Ked aj porovnam atmosfery 1.6 a 1.6Ti-VCT (tie starsie), tak variabil ma sice lepsi krutak v celom spektre (nie velky), ale podstatny rozdiel medzi nimi je cez 4000ot. Keby vyberam medzi tymi motormi, poriadne by som si zvazil priplatok. A pripadny servis za variabil, u ojazdeneho na 99% nevyhnutny.
Podobne aj tu. Tych 1300€ ci kolko to je. A este vdaka turbu je ten rozdiel menej citit. Kedze je preplnovany, ani nie je treba hnat cez 4000ot., ako pises.
Mam to teraz v ocku. Aj ine znacky, aj nove, aj jazdene. Planujeme rodinu, pozeram po niecom vhodnejsom ako 14 rocny sedan. Podla toho, kolko mi zan ponukaju, ho ale nepredam, asi zostane bratovi. To je uz ale OT.
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 14.01.2014 12:11
od C4R3W
Anduril píše:Ano, silnejsi verze u nas byla pouze v Titaniu. Rozdil nad 4k je sice znatelny, motor porad citelne tahne, ale tak vysoko vetsinou pri normalni jizde motor neni treba tocit, takze i se 110kW je to porad slusne svezeni.
Kdyz se to prepocita, oba maji maximum vykonu pri 5700 rpm, coz v tu chvili u 134 kW verze odpovida kroutaku 224.5 nm, zatimco 110 kW jen 184 nm -> myslim, ze tech 40 nm bude sakra znat
Vezmes-li v uvahu tvuj jizdni styl, jak casto to zenes nad ty 4000, kde bude rozdil znat?
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 14.01.2014 12:39
od Anduril
Jo, znatelne to je, ale 30k bych za to nedal

Malo .. nad 4000 leda tak, kdyz se chci pobavit a nebo pri fakt rychlem predjizdeni a vyraznem podrazeni. Pri mestske a normalni dalnicni jizde se to nevyuzije

Ale jako taha to pekne, o tom zadna. Jenze ono to taha pekne i do tech 4k, prevody jsou dlouhe a motor toci malo pri zakonnych rychlostech, takze pak se ta vyhoda silnejsi verze celkem ztraci.
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 14.01.2014 23:35
od PapoS
Vyjazd na rovny usek dialnice zo stopky

Tam sa to proste inak neda len tocit tocit a tocit 1,2,3,4

Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 15.01.2014 11:03
od enjoy
Výjezd na dálnici ze stopky.. přiznám se, že nevím, jestli jsem tuhle variantu někde viděl
Ano viděl, ale to jen při pracích na silnici, kde je ale vždy snížená rychlost.
Každopádně.. kdo netočí benzínový motor nad 4 tisíce, tak neví, v čem jede.
Re: konec nabídky motoru 134kw
Napsal: 15.01.2014 11:04
od smoula
jjj, ale co si budem povídat, s naftou se mi jezdilo líp... Necháš tam kvalt, počkáš, až se roztočí turbíčko a jedeš
