Stránka 1 z 1
Dvojity pist
Napsal: 14.12.2013 22:08
od viduka55
Nevite nekdo proc nektere pisty jsou slozene ze dvou casti. Tzn. prvni cast ktera je spojena s ojnicí a druha cast na ktere jsou pistni krouzky je pripevnena k prvni casti tak ze je mezi nimi 1 mm mezera a ma vuli do stran
Re: Dvojity pist
Napsal: 15.12.2013 13:29
od lucky.jack
Nějakej obrázek..?
Re: Dvojity pist
Napsal: 15.12.2013 14:39
od viduka55
V pondeli az budu v praci a budu ten motor davat dohromady tak to vycvaknu
Re: Dvojity pist
Napsal: 17.12.2013 23:12
od viduka55
Taky tady jsou slibene fotky....tak schvalne kdo z Vas uz to videl
Tam kde jde oranzova sipka je cca milimetrova mezera do ostatnich mezer patri krouzky
Re: Dvojity pist
Napsal: 18.12.2013 14:29
od VH123
Není to kvůli odlišné teplotní roztažnosti oceli a hliníku?
Re: Dvojity pist
Napsal: 18.12.2013 18:59
od viduka55
Jedna se o motor kterej vyrobil caterpillar kde vstriky jsou ovladany velmi vysokym tlakem oleje. Takze dle meho pohledu to bude opravdu z duvodu vetsi odolnosti slitiny ze ktere je hlava pisu delana. Zbytek je hlinikovy, aby pist nebyl tezky a netrpela tim klika.
Berte to s rezervou je to jen muj nazor
Re: Dvojity pist
Napsal: 18.12.2013 21:15
od Antony
Je to tak trochu na hlavu postavený, ale to čemu říkáš hlava pístu je ve skutečnosti dno pístu.

Re: Dvojity pist
Napsal: 18.12.2013 22:27
od viduka55
Co je postavene na hlavu??? Rikam tomu hlava protoze kdyz mas pist v poloze v jake ma spravne byt tak to je nahore proto hlava...
