Stránka 1 z 1

chyba P0101

Napsal: 25.09.2013 17:41
od Tibi
ahoj chalani mam tu uz dlhie problem u svojho st
mapa tam je stage 3 od BF(uz som skusal davat aj povodnu)
pise mi tuto chybu...vsetky cidla ako maf map selenoid mam vymene...dokonca mam nanovo potiahnutu aj kabelaz k vahe vzduchu(mysleli sme si ze tam bude pes zakopany)
vaha vzduchu je OK
sanie od DS je pedantne prekontrolovane a je v poriadku
auto tlaci so stage 3 max 0.8 baru podla budikov ...

nemate nahodou podobnu skusenost
(na palubovke svieti kontrolka ESP a motora(to bude ale prebytocnym davkovanim paliva,kt.auto nestiha spalit) )

:nazdravi:

Re: chyba P0101

Napsal: 25.09.2013 18:06
od foki
od kdy se to objevilo ? 0101 je MAF .

Re: chyba P0101

Napsal: 25.09.2013 18:43
od Tibi
mafka som skusal uz 3 :D
ono je v haji nieco uplne ineho no :(
raz som autu dal jeden kopec svojim tempom a znicoho nic to zacalo zase blbnut.... :?

Re: chyba P0101

Napsal: 25.09.2013 21:44
od votas83
ono to muže dělat i to jak maš váhu natočenou...
nechtělo se mi to překládat...je to googlem...:-)

http://www.fordstownerssa.co.za/forums/ ... 0#p1163601

Četl jsem na některých jiných místech, že problém by mohl být nějaký nefiltrovaný vzduch vstupující do systému (přes těsnění nebo O-kroužek v sání), který způsobuje chyby. Může to být MAF a MAP čtete jednu věc, ale ECU vidí jiného? Omlouvám se za kopírování a vkládání: Co to ​​znamená? OBD kód P0101refers k podstatě to znamená, že to je problém s Hmotnostní průtok vzduchu (MAF), nebo obvod. PCM zjistí, že skutečná MAF senzor signál frekvence není v předem stanoveném rozmezí vypočtené hodnoty MAF déle než 4,0 sekundy. Příznaky Možné sumptoms OBD kód P0101 Budete pravděpodobně není zaznamenáte jakékoliv závažné problémy, jízdní vlastnosti, i když mohou být příznaky. Možná řešení nejjednodušší věc udělat, je resetovat kód a uvidíme, jestli se vrátí. Pak začněte s nejlevnější a nejjednodušší opravy postupů: Zkontrolujte, zda za těchto podmínek: nesprávně směrovány popruhy - Zkontrolujte, zda svazek snímače MAF s cílem ověřit, že není veden příliš blízko následujících komponent: - je secondary zapalování nebo cívky - Jakékoli solenoidy - Jakákoli relé - Veškeré motory nízká minimální rychlost vzduchu přes senzor otvorem může způsobit nastavení kódu DTC to na volnoběh nebo při zpomalování. Zkontrolujte všechny podtlakové netěsnosti po proudu od snímače MAF. Plně otevřená škrticí klapka (WOT) zrychlení z klidu by měl způsobit, že snímač MAF g / s Displej na diagnostickém přístroji rychle poroste. Toto zvýšení by mělo být 6 až 12 g / s při volnoběhu na 230 g / s nebo více, v době, kdy na 1-2 směny. Pokud bude růst není pozorován, zkontrolujte, zda omezení v sacím traktu nebo výfukového systému. barometrického tlaku (BARO), který se používá k výpočtu předpokládané hodnoty MAF se nejprve na základě snímače MAP na klíč na. Když je motor v chodu snímače MAP hodnota je průběžně aktualizován v blízkosti WOT. Šikmý MAP senzor způsobí, že vypočtená hodnota MAF být nepřesné. Hodnota zobrazená na displeji snímače MAP se mění s nadmořskou výškou. Při zapnutém zapalování a vypnutém motoru, tlak 103 kPa je orientační hodnota u hladiny moře. Tato hodnota se sníží o cca 3 kPa na každých 305 m (1000 ft) nad mořem. Vysoká odolnost na zem obvodu snímače MAP může způsobit to nastavení kódu DTC. Případná ztráta vakua na MAP senzoru může způsobit to nastavení kódu DTC. Máte-li podezření, že může být tato podmínka vztahující se k trhu s náhradními díly příslušenství, viz Kontrola Aftermarket příslušenství do elektroinstalace. Doufám, že něco z toho pomůže ...