1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
- soli1969
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.08.2013 16:11
1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Před chip tuningem v pohodě,teď po týdnu vaří voda a nádržka maximálně plná co se děje?
Ford Focus Mk1 rv.99 1.8 tddi 66kw 90PS >> Chip na 83kw 113PS
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Takže ukazatel je hodně vychýlen? Co sahara? Jede? Asi né co?
- soli1969
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.08.2013 16:11
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Sahara právě jede jak o život. Ukazatel je po cca 2 kilometrech v červeným. Zastavím na 10 minut a ukazatel je zase v normálu.vitacz píše:Takže ukazatel je hodně vychýlen? Co sahara? Jede? Asi né co?
Ford Focus Mk1 rv.99 1.8 tddi 66kw 90PS >> Chip na 83kw 113PS
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Podobný příznaky má KO těsnění pod hlavou, nebo prasklá hlava. U těchto motorů to ale není běžná závada. Asi bych prvně zkontroloval vodní čerpadlo jestli nejsou ulámaný lopatky na oběžným kole.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Jeste me napadlo, ze neotvira termostat. Mrkni se, jestli nemas vodu v oleji. Pokud ne tak bych to videl na ten termostat.
- soli1969
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.08.2013 16:11
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Mrknu na to, díky za rady 

Ford Focus Mk1 rv.99 1.8 tddi 66kw 90PS >> Chip na 83kw 113PS
- soli1969
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.08.2013 16:11
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Tak termostat byl v prdeli a těsnění pod hlavou taky a nejspíš je i prasklá hlava. Takže bomba 

Ford Focus Mk1 rv.99 1.8 tddi 66kw 90PS >> Chip na 83kw 113PS
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
To tesnenie a hlavu moze mat na svedomi zaseknuty termostat -> odislo to po tom, ako sa kvoli zaseknutemu termostatu prevaril motor. Len aby neboli pridrene aj piesty...
- soli1969
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.08.2013 16:11
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Tak po týdnu mi volali ze servisu že je auto hotové a můžu si pro něj přijet.
Oprava mě přišla na 12500,-
Odešel termostat,vyfouklo těsnění pod hlavou (hlava naštěstí prasknutá nebyla) odešla vodní pumpa a potom ještě nějaká kladka řemene. Dál nový filtr,novej olej 6l 5W30 a 1l serva.
Tak jsem si šel pro auto a hnedka jsem ho jel projet a byl jsem velice sklamaný. Auto hulilo jako nikdy před tím a o hodně stratilo výkon.
Vrátil jsem se do servisu a tam mi řekli že netuší čím to může být. Jen mi řekli že když jsem jim to tam dal a dělali na tom tak si všimnuli že jsem neměl zapojenou tuto hadičku http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view tak mi jí prej zapojili. Tak si mysleli že to je tím a tak mi hadičku zase odpojili ale výkon byl pořád stejně malý. Ale zase to přestalo kouřit a to uplně.
Nevím co může být příčinou strátou výkonu a prosím o nějakou radu.
Auto mám přečipovaný z 1.8 tddi 66kw na 83kw a rozdíl byl před tím výrazně znát.Teď to táhne ještě méně než když jsem tam měl 66kw.
Děkuji za jakoukoli odpověď
Oprava mě přišla na 12500,-
Odešel termostat,vyfouklo těsnění pod hlavou (hlava naštěstí prasknutá nebyla) odešla vodní pumpa a potom ještě nějaká kladka řemene. Dál nový filtr,novej olej 6l 5W30 a 1l serva.
Tak jsem si šel pro auto a hnedka jsem ho jel projet a byl jsem velice sklamaný. Auto hulilo jako nikdy před tím a o hodně stratilo výkon.
Vrátil jsem se do servisu a tam mi řekli že netuší čím to může být. Jen mi řekli že když jsem jim to tam dal a dělali na tom tak si všimnuli že jsem neměl zapojenou tuto hadičku http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view tak mi jí prej zapojili. Tak si mysleli že to je tím a tak mi hadičku zase odpojili ale výkon byl pořád stejně malý. Ale zase to přestalo kouřit a to uplně.
Nevím co může být příčinou strátou výkonu a prosím o nějakou radu.
Auto mám přečipovaný z 1.8 tddi 66kw na 83kw a rozdíl byl před tím výrazně znát.Teď to táhne ještě méně než když jsem tam měl 66kw.
Děkuji za jakoukoli odpověď

Ford Focus Mk1 rv.99 1.8 tddi 66kw 90PS >> Chip na 83kw 113PS
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Oni nevědí na co je ta hadička? Co to je za lamy? Jinak ta hadička je ovládání EGR ventilu. To může být příčina. Zkusil bych ho zaslepit. Já teda EGR nemám zaslepený, ale jen odpojený. 6L oleje je nějak moc ne? Mě připadá že tě natáhly. Vzal jsi si ty použité díly? Divný je, co všechno odešlo. Napínák odešel? Hmmm....
EDIT: Blbě jsem se kouk na obrázek ta hadička na EGR není. A taky takhle nevím k čemu je. Já jí tam takhle nemám. Ale mám TDCi
EDIT: Blbě jsem se kouk na obrázek ta hadička na EGR není. A taky takhle nevím k čemu je. Já jí tam takhle nemám. Ale mám TDCi
Naposledy upravil(a) vitacz dne 02.09.2013 09:25, celkem upraveno 1 x.
- krajson
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 05.11.2009 16:13
- Bydliště: Pov.Bys
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Ako dat 500€ za opravu auta v hodnote do 2000€ a auto nejde tak ako ma a oni nevedia co je tomu ? To co je za pristup ?
tesnenie stoji 35€
olej s filtrom 40 kedze brali 6l inak sa voslo tipujem ako kazdemu do 5l co je 35€ za ford formula f ako tam ma ist 5w30
vodna pumpa 40€
termostat 15-20€
kladku menili aku ?
nie som mechanik ale tie diely vyjdu tak do 140€ (3600czk) a isto ti tam nedali tie najlepsie.
zbytok ceny praca ? a auto nejde tak ako predtym ?
tesnenie stoji 35€
olej s filtrom 40 kedze brali 6l inak sa voslo tipujem ako kazdemu do 5l co je 35€ za ford formula f ako tam ma ist 5w30
vodna pumpa 40€
termostat 15-20€
kladku menili aku ?
nie som mechanik ale tie diely vyjdu tak do 140€ (3600czk) a isto ti tam nedali tie najlepsie.

zbytok ceny praca ? a auto nejde tak ako predtym ?

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Takto funguju nase servisy. Ludia platia, nestazuju sa. A samozrejme pridu zas a zas zaplatia, lebo to nejde ako ma. Servisaci su vysmiaty a suchaju si vacky.
- soli1969
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.08.2013 16:11
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Takže ztráta výkonu byla způsobena upečenými těsnícími kroužky pod vstřikama. Tak jsem je nechal vyměnit. 40,- za jeden kroužek takže celkem 160,- + 340,- za práci. Tak jsem mel radost že mě to vyšlo už jen na 500,-
Auto potom mělo tah jako nikdy tak jsem měl radost že už je všechno tak jak má být.
Ale z motoru byl slyšet divný zvuk takový cvakání.V servisu mi řekli že to je tím že jsem upekl motor a že to prostě takový bude.Tak jsem na to nebral ohledy a jezdil jsem vesele dál. Chtěl jsem si udělat radost tak jsem jel do tuning obchodu a koupil jsem si koncovku na výfuk,vyšel jsem z obchodu nasedl do auta a vyjel jsem,cca po 50 metrech mi začal strašně bouchat a řvát motor tak jsem se lekl auto chcípl a šel jsem se podívat pod kapotu tam jsem samozřejmě nic nezjistil. Tak jsem zavolal kámoše ať mě odtáhne do servisu.
V servisu mi řekli že prasknula ojnice a navrhnuli mi koupit jinej motor z vrakoviště.Tak jsem souhlasil.Mechanik mi sehnal motor prý v dobrým stavu za 12 000,- tak jsem řekl ať ho tedy koupí.
S olejem a i s prací si řekl 15 000,- Tak jsem mu je ještě ten den dal a teď jen čekám než mi zavolá že je to hotový.
Takže když to celý sečtu tak:
SRPEN: 3800,- chiptuning 350,- známka 800,- cesta
Oprava těsnění pod hlavou,termostat,vodní pumpa,olej: 12 500,-
ZÁŘÍ: Motor z vrakoviště: 15 000,-
Tak za měsíc a trochu jsem do auta co má hodnotu 50 000,- nacpal 32 450,-
BLBEJ CHPITUNING
Auto potom mělo tah jako nikdy tak jsem měl radost že už je všechno tak jak má být.
Ale z motoru byl slyšet divný zvuk takový cvakání.V servisu mi řekli že to je tím že jsem upekl motor a že to prostě takový bude.Tak jsem na to nebral ohledy a jezdil jsem vesele dál. Chtěl jsem si udělat radost tak jsem jel do tuning obchodu a koupil jsem si koncovku na výfuk,vyšel jsem z obchodu nasedl do auta a vyjel jsem,cca po 50 metrech mi začal strašně bouchat a řvát motor tak jsem se lekl auto chcípl a šel jsem se podívat pod kapotu tam jsem samozřejmě nic nezjistil. Tak jsem zavolal kámoše ať mě odtáhne do servisu.
V servisu mi řekli že prasknula ojnice a navrhnuli mi koupit jinej motor z vrakoviště.Tak jsem souhlasil.Mechanik mi sehnal motor prý v dobrým stavu za 12 000,- tak jsem řekl ať ho tedy koupí.
S olejem a i s prací si řekl 15 000,- Tak jsem mu je ještě ten den dal a teď jen čekám než mi zavolá že je to hotový.
Takže když to celý sečtu tak:
SRPEN: 3800,- chiptuning 350,- známka 800,- cesta
Oprava těsnění pod hlavou,termostat,vodní pumpa,olej: 12 500,-
ZÁŘÍ: Motor z vrakoviště: 15 000,-
Tak za měsíc a trochu jsem do auta co má hodnotu 50 000,- nacpal 32 450,-
BLBEJ CHPITUNING

Ford Focus Mk1 rv.99 1.8 tddi 66kw 90PS >> Chip na 83kw 113PS
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Tu ojnicu si aj videl alebo servisu az natolko doverujes?
- soli1969
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 18.08.2013 16:11
Re: 1.8TDDI vaří voda,teplota na max a v nádržce stoupá.
Do toho servisu jezdi celá moje rodina a zatím byli všichni spokojení tak jsem mu věřil.Takže ne tu ojnici jsem neviděl.
Ford Focus Mk1 rv.99 1.8 tddi 66kw 90PS >> Chip na 83kw 113PS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host