DE/MONTÁŽ ALTERNÁTORU focus 99 1.8i
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23.10.2012 20:34
DE/MONTÁŽ ALTERNÁTORU focus 99 1.8i
Mám problém se svítící kontrolkou dobíjení, zlobí už déle.. cca měsíc, teď už svítí trvale.
Když nesvítila, tak při zapnutym motoru bylo na baterce 14,9 V. (regulátor??)
Tímto bych Vás, kdo má doma diagnostiku doma, a je z Prahy , chtěl poprosit o napíchnutí.. Pokud možno co nejdříve.. Nechci to zadarmo.
Když nesvítila, tak při zapnutym motoru bylo na baterce 14,9 V. (regulátor??)
Tímto bych Vás, kdo má doma diagnostiku doma, a je z Prahy , chtěl poprosit o napíchnutí.. Pokud možno co nejdříve.. Nechci to zadarmo.
Naposledy upravil(a) ondisgtd dne 19.05.2013 17:55, celkem upraveno 1 x.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
no a ted kdyz sviti to dobiji kolik?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23.10.2012 20:34
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
Nemám u sebe multimetr,během zítřka to zjistím..
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4038
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Dle palubky dobiji 14.9-15.0 - dle diag 12.0 - sem zvedav co nameri multimetr na baterce...
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23.10.2012 20:34
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
Tak jsem zpět i s naměřenými hodnotami...
motor vypnutý -> dle palubky 14,7 V
-> na baterce 13,7 V
DTC 9317 B1317 Vysoké napětí autobaterie (větší než 16 V)
po nastartování na baterce -> 13,3 V
světla+větrák -> 13,0 V
dle palubky pořád 14,5-15,0 V
Sem z toho jelen.. Po napíchnutí ukazoval noťas 12,0 V..
motor vypnutý -> dle palubky 14,7 V
-> na baterce 13,7 V
DTC 9317 B1317 Vysoké napětí autobaterie (větší než 16 V)
po nastartování na baterce -> 13,3 V
světla+větrák -> 13,0 V
dle palubky pořád 14,5-15,0 V
Sem z toho jelen.. Po napíchnutí ukazoval noťas 12,0 V..
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
Meraj to multimetrom. Pristrojovka ukazuje uplne zle. Diagnostika tiez.
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23.10.2012 20:34
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
Vždyť jsem napsal hodnoty měřené multimetrem.. + hodnoty z palubky..
Každopádně,když mi minulý týden přestala svítit kontrolka,tak jsem naměřil na baterce při zapnutém motoru 14,9V. Dnes se svítící kontrolkou 13,5V... ->hodnoty z multimetru.
Každopádně,když mi minulý týden přestala svítit kontrolka,tak jsem naměřil na baterce při zapnutém motoru 14,9V. Dnes se svítící kontrolkou 13,5V... ->hodnoty z multimetru.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
Jaj tak. No po nastartovani na baterke nemozes mat 12,0V alebo 13,5V. To ti nedobija.
Na volnobehu s vypnutymi svetlami, vyhrievaniami skiel/sedaciek a podobnymi spotrebicmi by si mal mat okolo 14,5V.
Na volnobehu s vypnutymi svetlami, vyhrievaniami skiel/sedaciek a podobnymi spotrebicmi by si mal mat okolo 14,5V.
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23.10.2012 20:34
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
A závěr? Nerad bych koupil regulátor,a zjistil že to tím není.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
koukni na drat ovladani regulatoru...a hlavne jeho konektor..rad zezelena..po startu asi tak do 15 vterin se na nem obevi napeti...kdyz ne tak regulator bezi v nouzovem rezimu
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23.10.2012 20:34
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
Myslíš ten 3-pinovej konektor navrchu? ten jsem prostříkával kontaktolem...bez výsledku.
- jaroslavvik
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 08.04.2012 17:43
- Bydliště: Kladenské zákoutí
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
u toho třípinovýho konektoru...sundej tu bužírku..vevnitř můžou být ty kabely schnilý na prach..já sem tento problém řešil u matčinýho měsíc zpátky..a pomohlo to
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23.10.2012 20:34
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
ok,zkusím..
je tu někdo,kdo se přiklání k samotné výměně regulátoru?
je tu někdo,kdo se přiklání k samotné výměně regulátoru?
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
ja teda zatim ne...pokud to dava v nouzovem rezimu 13.6 v(coz bylo u favorita max) tak myslim ze zije regulator...ale je mozne ze mu nejde obsluha od řj....ja bych zatim hledal..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23.10.2012 20:34
Re: Diagnostika focus 99 1.8i
na tom něco bude, kdyby tam aspoň nebyl přístup jak k penězům..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host