DE/MONTÁŽ ALTERNÁTORU focus 99 1.8i

ondisgtd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 23.10.2012 20:34

DE/MONTÁŽ ALTERNÁTORU focus 99 1.8i

Příspěvek od ondisgtd » 13.05.2013 07:49

Mám problém se svítící kontrolkou dobíjení, zlobí už déle.. cca měsíc, teď už svítí trvale.
Když nesvítila, tak při zapnutym motoru bylo na baterce 14,9 V. (regulátor??)
Tímto bych Vás, kdo má doma diagnostiku doma, a je z Prahy , chtěl poprosit o napíchnutí.. Pokud možno co nejdříve.. Nechci to zadarmo.
Naposledy upravil(a) ondisgtd dne 19.05.2013 17:55, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od vitr73 » 13.05.2013 20:13

no a ted kdyz sviti to dobiji kolik?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

ondisgtd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 23.10.2012 20:34

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od ondisgtd » 13.05.2013 22:01

Nemám u sebe multimetr,během zítřka to zjistím..

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4038
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od djdekl » 14.05.2013 18:24

Obrázek

Dle palubky dobiji 14.9-15.0 - dle diag 12.0 - sem zvedav co nameri multimetr na baterce...

ondisgtd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 23.10.2012 20:34

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od ondisgtd » 17.05.2013 11:05

Tak jsem zpět i s naměřenými hodnotami...
motor vypnutý -> dle palubky 14,7 V
-> na baterce 13,7 V
DTC 9317 B1317 Vysoké napětí autobaterie (větší než 16 V)

po nastartování na baterce -> 13,3 V
světla+větrák -> 13,0 V
dle palubky pořád 14,5-15,0 V

Sem z toho jelen.. Po napíchnutí ukazoval noťas 12,0 V..

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od stano. » 17.05.2013 11:44

Meraj to multimetrom. Pristrojovka ukazuje uplne zle. Diagnostika tiez.

ondisgtd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 23.10.2012 20:34

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od ondisgtd » 17.05.2013 13:16

Vždyť jsem napsal hodnoty měřené multimetrem.. + hodnoty z palubky..
Každopádně,když mi minulý týden přestala svítit kontrolka,tak jsem naměřil na baterce při zapnutém motoru 14,9V. Dnes se svítící kontrolkou 13,5V... ->hodnoty z multimetru.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od stano. » 17.05.2013 13:44

Jaj tak. No po nastartovani na baterke nemozes mat 12,0V alebo 13,5V. To ti nedobija.
Na volnobehu s vypnutymi svetlami, vyhrievaniami skiel/sedaciek a podobnymi spotrebicmi by si mal mat okolo 14,5V.

ondisgtd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 23.10.2012 20:34

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od ondisgtd » 17.05.2013 15:39

A závěr? Nerad bych koupil regulátor,a zjistil že to tím není.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od vitr73 » 17.05.2013 15:41

koukni na drat ovladani regulatoru...a hlavne jeho konektor..rad zezelena..po startu asi tak do 15 vterin se na nem obevi napeti...kdyz ne tak regulator bezi v nouzovem rezimu
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

ondisgtd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 23.10.2012 20:34

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od ondisgtd » 17.05.2013 18:34

Myslíš ten 3-pinovej konektor navrchu? ten jsem prostříkával kontaktolem...bez výsledku.

Uživatelský avatar
jaroslavvik
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 08.04.2012 17:43
Bydliště: Kladenské zákoutí

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od jaroslavvik » 17.05.2013 22:40

u toho třípinovýho konektoru...sundej tu bužírku..vevnitř můžou být ty kabely schnilý na prach..já sem tento problém řešil u matčinýho měsíc zpátky..a pomohlo to
je : Ford Focus 1.6 Pacific Green
byl: Ford Focus 1.6 16v
byl: Ford Focus 1.8 16v

ondisgtd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 23.10.2012 20:34

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od ondisgtd » 18.05.2013 10:39

ok,zkusím..
je tu někdo,kdo se přiklání k samotné výměně regulátoru?

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od vitr73 » 18.05.2013 11:45

ja teda zatim ne...pokud to dava v nouzovem rezimu 13.6 v(coz bylo u favorita max) tak myslim ze zije regulator...ale je mozne ze mu nejde obsluha od řj....ja bych zatim hledal..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

ondisgtd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 23.10.2012 20:34

Re: Diagnostika focus 99 1.8i

Příspěvek od ondisgtd » 18.05.2013 21:02

na tom něco bude, kdyby tam aspoň nebyl přístup jak k penězům..

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host