Stránka 1 z 1
Samovolný pohyb volantu při přejezdu nerovností
Napsal: 08.05.2013 00:28
od FatBoySlim
Ahoj kluci,
predem chci rict ze se nejedna o vibrace volantu pri vyssich rychlostech!
Jde o to ze kdyz prejedu pres hrbol,vymol,diru,cikana

tak se mi volant samovolne stoci do strany (na obe podle ty nerovnosti).Nejsou to buchvi jak veliky rany,ale kdybych pustil volant tak jedu do chodniku nebo protismeru. Ja bych to neresil ale dneska jsem jel kamosovim focusem stejne motorizace akorat Trend a zdalo se mi jako by mu lepe fungoval i posilovac,o dost lehceji mu jde otacet volantem a vubec mu samo nezataci. Ja nevim jestli je to posilovacem,nebo nejakejma tyckama rizeni,nebo jinou veci. Tak pokud mate napad tak dejte vedet.
A jeste takova mala pripominka.Je mozny ze sedadla z trendu maj lepsi bocni vedeni nez z ghii? Jestli jo,pac se mi to zda dost pravdepodobny,daji se prendat sedadla abych zachoval el.ovl.sedacky ridice? Proste jen vymenit ty buchty bez konstrukce?
Diky,diky,diky

Re: Samovolný pohyb volantu při přejezdu nerovností
Napsal: 08.05.2013 06:21
od Jardak
Asi by chtělo zkontrolovat jakým stavu jsou silentbloky ma ramenou přední nápravy. Hlavně ten zadní.
Jinak ano sedačky z verze Trend mají lepší boční vedení a dá přendat pouze sedák a opěradlo na původní rám.
Do svýho auto jsem je dával taky (i když z důvodu poškození potahu sedáku řidiče), ale po čase jsem zjistil, že větší boční vedení v sedáku mě nepříjemě tlačí do nohou při delší jízdě. Takže jsem vnitřek sedáku dal z původní sedačky bez zvýrazněnýho bočního vedení. Mám tedy v autě kombinaci - opěradlo z Trendu s lepším bočním vedením a sedák normální a takhle mi to vyhovuje.
Re: Samovolný pohyb volantu při přejezdu nerovností
Napsal: 08.05.2013 07:48
od Adow
Jaký máš kola? ET, pneumatiky...
Re: Samovolný pohyb volantu při přejezdu nerovností
Napsal: 08.05.2013 20:53
od FatBoySlim
Tak diky. Kola,no nevim ET,ale nevycnivaji od karoserie,takze bych rekl ze to normani,tech 52 asi

,jsou to 15" a pnemu 205-55 , proc? muze to mit takovy vliv?
Re: Samovolný pohyb volantu při přejezdu nerovností
Napsal: 08.05.2013 21:40
od Adow
ET má význam - čím menší bude a čím víc to bude z blatníků (od osy kloubu), tím to bude citlivější. Já to tak mám na letních a to jsou ven jen o 1 cm.. Proto se ptám na kola. Na jiné sadě to dělá taky?
Re: Samovolný pohyb volantu při přejezdu nerovností
Napsal: 09.05.2013 00:01
od FatBoySlim
covece ja je mam fakt zalezly ty kola,myslim ze u zimaku kde mam 195/65/R14 to dela ale asi min nebo to neni tak cejtit,ale kamos ma kola stejne zalezly a ma podobnej typ kol akorat ne 195/60 myslim a nedela mu to,ja myslim jestli to neni nikde v rizeni,snad to neni nakej velkej problem...
Re: Samovolný pohyb volantu při přejezdu nerovností
Napsal: 11.05.2013 17:30
od vitr73
..no mne koukaj kola asi 1 cm prez hranu blatniku a tohle to teda nedela...sacuju na nejakou vuli v ramenech dole
Re: Samovolný pohyb volantu při přejezdu nerovností
Napsal: 29.06.2013 12:30
od lolokec
Mě na original 15 od fordu jede auto bez jediného cuknutí volantu. Mám ještě alu Dezent 16 v rozměru 7j 4x108, et 38 s pneu 205/50 a tam je to samé cukání. Kdybych nedržel volant tak si auto jede kam chce. Takže rozměr et a šířka má určitě vliv na to cukání volantem...
Re: Samovolný pohyb volantu při přejezdu nerovností
Napsal: 01.07.2013 22:15
od FatBoySlim
Tak az budu mit zimaky tak se na to zkusim soustredit,jestli to bude delat i se 14".Jinak diky!