Stránka 1 z 1
Povysunuta patice EGR ventilu
Napsal: 11.01.2013 11:43
od Tren
Zdravim chtel bych se zeptat, na mem focusu TDDI se opakovane vyskytovala chyba, ze pri nizsich teplotach pod 0 stupnu , motor z niceho nic zdechal at pri jizde nebo na volnobeh ... nekdy i kuckal a pri jizde se rozsvecovali varovne kontrolky... Vcera jsme auto napichli na diagnostiku a ta hlasila chybu EGR ventilu nic vic ... nakonec jsme zjistili ze byli povysunute draty z patice ktera k EGR ventilu vede. Po opraveni chyby Dignostika OK a auto prestalo zdechat .. Doufam ze to i tak zustane... Mel nekdo stejny problem nekdy ???
Re: Povysunuta patice EGR ventilu
Napsal: 12.01.2013 11:21
od vitacz
Mě teda k EGR nevedou žádný dráty, jen podtlaková hadička. Zajímavé. Myslel, jsem že jeto u TDDi stejné.
Re: Povysunuta patice EGR ventilu
Napsal: 12.01.2013 15:04
od Antony
Nemáš na EGR snímač polohy?Konektor s 3 drátama?Podtlaková hadička ho ovládá, ale ŘJ musí vědět v jaké je pozici.
Re: Povysunuta patice EGR ventilu
Napsal: 12.01.2013 15:19
od xbobcz
V tomhle se lisi TDDi a TDCi.
TDDi - podtlakem ovladany EGR se snimanim polohy - to je ten konektor. Jednotka pouze nastavuje EGR na predem definovanou polohu dle otacek, zatizeni a teploty motoru.
TDCi - do EGR jde pouze podtlak, ktery ho ovlada. Mnozstvi spalin, ktere jdou do sani se urcuje pomoci vahy vzduchu MAF. Tady to rizeni pomeru cisty vzduch a spaliny je presnejsi, je to kvuli dosazeni lepsich emisi.
TDDi neni ani MAF senzorem vybaven.
Re: Povysunuta patice EGR ventilu
Napsal: 13.01.2013 11:36
od Tren
Ano mam na EGR ventilu snimac polohy, to jsou ty 3 dratky a ony prave byli uplne vytahle, takze snimac polohy nejspis nefungoval a od toho se odvijela chyba v ŘJ , teď jezdím už 3 den, venku je -5 a auto jezdí bez problémů..