Motor 1,8 TDDI cuká
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.11.2012 20:42
Motor 1,8 TDDI cuká
Zdravím všechny Fokusáky. Mám problém, nestále mi v různých otáčkách motor cuká. Někdy dokonce zhasne a rozbliká se žhavení.Po startu zase jede.Diagnostika hlásila ovládací modul vstřikovacího čerpadla který jsem vyměnil a dělá to dále. Filtry nové, Vstřiky OK. Poraďte prosím co mám dále zkusit. Plynový pedál jsem ještě nezkoušel. Díky
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Motor 1,8 TDDI cuká
Co čidlo vačkové hřídele? Jaký máš šedivé nebo černé?
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,8 TDDI cuká
Troufnu si rict plynovy pedal ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Motor 1,8 TDDI cuká
Dotaz. Když se odpojí plyn pedál tak to RJ pozná?
Pokud ne, plyn pedál bych odpojil a schválně jestli to bude dělat dál. Pokud ano tak to plyn. pedál není. Ale zálaží jaká je odpověd na mou otázku. Ale spíš si myslim, že to RJ pozná, ale třeba ne.
Pokud je to pedál, někde je tu návod jak to vyčistit. To bych udělal, za to nic člověk nedá, jen je třeba kontaktol. Nicméně mě zajímá jak se to bude vyíjet dál. Podej pak hlášení
Pokud ne, plyn pedál bych odpojil a schválně jestli to bude dělat dál. Pokud ano tak to plyn. pedál není. Ale zálaží jaká je odpověd na mou otázku. Ale spíš si myslim, že to RJ pozná, ale třeba ne.
Pokud je to pedál, někde je tu návod jak to vyčistit. To bych udělal, za to nic člověk nedá, jen je třeba kontaktol. Nicméně mě zajímá jak se to bude vyíjet dál. Podej pak hlášení

-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: Motor 1,8 TDDI cuká
Protože je motor ovládaný komplet elektricky, plynový pedál je taky elektrický.To znamená:když odpojíš pl.pedál, řj to pozná a motor natočíš,pouze poběží jen na volnoběh.
Jinak TDDI nemá snímač vačky.
Jinak TDDI nemá snímač vačky.
Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.11.2012 20:42
Re: Motor 1,8 TDDI cuká
Pánové díky za další možnosti a nápady. V následujících dnech to všechno vyzkouším. Podám Vám potom zprávu, jak jsem dopadl. Mějte se a čau
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.11.2012 20:42
Re: Motor 1,8 TDDI cuká
Tak to byl ventil množství paliva na čerpadle. Cena u nás 15000. Polsko originál - náhradní výrobce není 1200,- Kč - nechápu.
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Motor 1,8 TDDI cuká
Cože?
masakr

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů