Stránka 1 z 1

dvouhmota na st 225

Napsal: 24.11.2012 11:13
od lukin66
zajímalo by mě jak je to s dvouhmotou u toho motoru,protože jsem někde na netu našel setrvák obyčejný bez dvouhmoty.může tam být nebo by to dělalo nějaký bordel? dík za názory nebo zkušenosti

Re: dvouhmota na st 225

Napsal: 24.11.2012 13:24
od 6666667
Nemám vlastní zkušenosti, ale co vím, tak to žádný bordel :mrgreen: nedělá. Jedině co, tak se zvýší vibrace do karoserie, které právě dvouhmota snižuje. Pak už jen výhody, nižší hmotnost a z toho plynoucí větší výkon, rychlejší reakce motoru a výjezdy ze zatáček :palec_nahoru: Až mi umře spojka tak jdu do Helix Autosport .

Re: dvouhmota na st 225

Napsal: 24.11.2012 15:35
od Fokal
Skvěle, konečně se někdo, kdo se nebojí jí tam dát :palec_nahoru: Taky jsem nad ní na ST225 uvažoval, ale dřív jsem stihnul prodat no :mrgreen:

Re: dvouhmota na st 225

Napsal: 24.11.2012 17:06
od lukin66
no právě že je lehčí tak to fajně pojede se divím že to nikdo nedával a každý dává z rs která taky může klepat potom.vím že na koncern se dá koupit náhrada právě dvouhmoty za normalní setrvák a je to v pohodě ani žádne větší vibrace nejdou cítit.takže taky tam budu dávat ten normální setrvák a na nějaké vibrace kašlu protože už ted mi trošku tuká ta dvouhmota sem tam ale když zmáčknu spojku tak nic takže pujde do pryč :D

Re: dvouhmota na st 225

Napsal: 06.12.2012 22:05
od Tesna
Tak já jsem taky na Oktávce 1.8T, navíc v tuningu na 148kW, t.č. měnil dvouhmotu za jednohmotu a nepoznal jsem vůbec žádný rozdíl v ničem. A to auto dodnes u kámoše spolehlivě jezdí dál. Takže ani u ST bych se toho nebál.