1.8 TDCI biely dym aj za tepla
Napsal: 11.10.2012 18:22
Zdravim,
Nedavno som si kupil Focus 2001 1.8 TDCI 85kw (F9DA) s vadou vstrekovacov. Vstrekovace aj cerpadlo boli skutocne vadne isli na repas, vycistil som cely palivovy system vratane nadrze. Nove kody vstrekovacov som sa pokusal nakodovat, no neviem ci uspesne, nakolko moj lacny kabel kody vstrekovacov vie iba zapisat, nie citat.
Po nastartovani vyzeralo byt vseko uplne ok, motor startuje na prvy sup, ide pravidelne, bez klepania avsak po chvili od nastartovania sa zacne valit z vyfuku husty, tazky biely dym. Auto neprestava dymit ani po zahriati, do otacok ide na volnobeh normalne ale pri rozbehu nema ziaden vykon a sem tam cukne. Po skusobnej jazde a vypnuti motora sa este stale valil dym niekde od turba/katalyzatora. Voda nemizne a ECU je bez akehokolvek chyboveho kodu.
Hned ma napadlo turbo, dal som ho na repas ale vratilo sa vycistene a vyvazene s tym, ze mechanicky je uplne vporiadku a ziaden olej nepusta.
Kompresie merane za studena skoro identicke na vsetkych valcoch 24-25bar, z coho sudim ze piest prepaleny asi nebude.
Jedina vec, ktorou som si neni na 100% isty su rozvody, nakolko zatial nemam aretacny kolik na kluku a robil som ich "od oka" podla ciarok..podotykam ale ze motor neklepe ide pravidelne a startuje krasne.
Neviem ci mam turbo namontovat naspat a skusit sa pohrat s rozvodami alebo dat dole hlavu a rozoberat blok. Skuste prosim poradit
Nedavno som si kupil Focus 2001 1.8 TDCI 85kw (F9DA) s vadou vstrekovacov. Vstrekovace aj cerpadlo boli skutocne vadne isli na repas, vycistil som cely palivovy system vratane nadrze. Nove kody vstrekovacov som sa pokusal nakodovat, no neviem ci uspesne, nakolko moj lacny kabel kody vstrekovacov vie iba zapisat, nie citat.
Po nastartovani vyzeralo byt vseko uplne ok, motor startuje na prvy sup, ide pravidelne, bez klepania avsak po chvili od nastartovania sa zacne valit z vyfuku husty, tazky biely dym. Auto neprestava dymit ani po zahriati, do otacok ide na volnobeh normalne ale pri rozbehu nema ziaden vykon a sem tam cukne. Po skusobnej jazde a vypnuti motora sa este stale valil dym niekde od turba/katalyzatora. Voda nemizne a ECU je bez akehokolvek chyboveho kodu.
Hned ma napadlo turbo, dal som ho na repas ale vratilo sa vycistene a vyvazene s tym, ze mechanicky je uplne vporiadku a ziaden olej nepusta.
Kompresie merane za studena skoro identicke na vsetkych valcoch 24-25bar, z coho sudim ze piest prepaleny asi nebude.
Jedina vec, ktorou som si neni na 100% isty su rozvody, nakolko zatial nemam aretacny kolik na kluku a robil som ich "od oka" podla ciarok..podotykam ale ze motor neklepe ide pravidelne a startuje krasne.
Neviem ci mam turbo namontovat naspat a skusit sa pohrat s rozvodami alebo dat dole hlavu a rozoberat blok. Skuste prosim poradit