Stránka 1 z 1

Kdy řadit focus 1.6 benzín 2011

Napsal: 10.08.2012 09:35
od johny206
Kdy řadit?Já řadím přesně ve 3000ot co vy?

Re: Kdy řadit focus 1.6 benzín 2011

Napsal: 10.08.2012 09:42
od silverwolf
já otáčkoměr nepotřebuju, řadím podle sluchu a podle potřeby jakým stylem chci jet. Nedá se to přesně specifikovat. Radši koukej na cestu a užívej si to, než koukat na otáčkoměr :wink: A tři tisíce je u mně většinou hodně málo na to abych řadil

Re: Kdy řadit focus 1.6 benzín 2011

Napsal: 30.08.2012 12:13
od jajjcy
Jak kdy.Někdy ve 2tis.někdy v 6tis.

Re: Kdy řadit focus 1.6 benzín 2011

Napsal: 30.08.2012 13:28
od MaxSand
Řadím tak, abych se nedostal pod 2000 ot. Pod nima už se motor na můj vkus trápí. Na 1900 se dostanu jen na táhlé rovince při udržování rychlosti nebo z kopce. Jinak nahoře řadím, jak potřebuji, ale většinou u těch 3000 no :)

Re: Kdy řadit focus 1.6 benzín 2011

Napsal: 06.09.2012 08:06
od Standa
johny206 píše:Kdy řadit?Já řadím přesně ve 3000ot co vy?
Jestli máš motor Focus 2011 s motorem 1,6 TI-VCT tak lze klidne jezdit na 1500 ot. když se jen pohybuješ konstantní rychlostí, dokonce při pomalém zrychlování jde z těchto otáček zrychlit i na 5°. Janak řazení podle situace jestli jedu z kopce do kopce, vklidu nebo pospíchám. Při pomalém tempu a jízdě po rovince či z kopce se lze řídit i podle šipek na displeji.

Re: Kdy řadit focus 1.6 benzín 2011

Napsal: 20.12.2012 20:31
od PE68
Souhlasím se Standou. Motor 1,6 TI-VCT ( já 92kW ) krásně táhne od nízkých otáček. Mám najeto pouhých 800km a jsem neskutečně překvapen a bude líp. Dá se klidně řadit při 2000ot. Motor se chová skoro jako diesel. Přechodu z 125kW dieslu vůbec nelituji. Paráda. Předpokládám, že předchozí dotazy byly asi na starší typy motorů.

Re: Kdy řadit focus 1.6 benzín 2011

Napsal: 02.01.2013 19:46
od rudakaspar
Souhlasim se standou ale přechod z 320 Nm na 160 je docela krutý.Ale nevadi jezdi fajn.

Re: Kdy řadit focus 1.6 benzín 2011

Napsal: 19.02.2015 20:52
od Cernoch-L
Občas je potřeba motor pořádně protáhnout (vyhnat pavouky z výfuku), takže po krásném zahřátí motoru ho např. do kopce nebo při rozjezdu na dálnici drž nějakou dobu v otáčkách. Jinak se s nim dá jezdit krásná konstantní jízda okolo 1700-2000 otáček