motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Odpovědět
jirikrivanek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11.02.2012 17:30

motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od jirikrivanek » 25.05.2012 13:49

Zdravím. Potreboval bych poradit, jsem zoufalej:

FOFO kombi 1.8 TDCI 2004 1. generace, 74 kW


....nejdrív odeslo turbo...tak se vymenilo...28000,- po 5000 km najednou zacal chrastit motor a odeslo turbo po 2..... 15.000,-...po oprave to jelo jak víno....krásnej tah a peknej zvuk....no a ráno jsem potreboval jet na letiste a motor zacal zase chrastit...tak jsem to vypnul a v pondelí mi to odtáhnou do servisu....aby neodeslo dalsí turbo.... prej nasli v sánít turba 0.5 mm velké kovové kousky cehosi ale na diagnostice je vse ok ! Zhavení nesvítí. Vydává to zvuky jako kdyby byla v prdeli dvouhmota, ale ta mi prece neodpílí turbo. Je možné, aby byl v pytli motor?

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od spanel » 25.05.2012 13:53

Pochybuji, že by se do turba mohlo dostat něco z motoru. A to obzvlášť v sání turba. Ty kovové kousky by musely projít buď skrze vzduchový filtr, nebo by se muselo něco kovového odloupnout mezi sáním a turbem, leda že by tam něco spadlo při montáži toho nového turba - nějaké špóny, nebo????
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od Jardak » 25.05.2012 13:59

Když odešlo turbo poprvý,bylo vyčištěný kompletní sací vedení a intercoler? Podle tvýho popisu to vypadá,že v sacím traktu jsou úlomky z prvního turba který motor postupně žere.Asi by taky chtělo udělat mazací zkoušku turba,zjistit jestli turbem protíká dostatečný množství oleje.Viděl jsi jak vypadalo první turbo? V jakým bylo stavu?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

jirikrivanek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11.02.2012 17:30

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od jirikrivanek » 25.05.2012 14:32

Staré turbo jsem nevidel....prý to museli poslat na repasi kus za kus...me taky nejde do hlavy, co to mohlo být. Mazané je to skvele, olej nežere. Prý se dívali do motoru skrz vstriky a nic...a diagnostika je taky ok..... Kazdopádne je ted z motoru slyset takové divné cvakání a bojím se pridat , aby si turbo zase neco nenacuclo. Jsem laik a pokud mi budou v servise chtít veset bulíky na nos, snadno se jim to povede. Chrastí to jak vysypanej kat a pri pridávání plynu v jsou slyset rázy, jako by byly urvaný silentbloky na motoru..ale ty jsou ok....

Nasypal jsem do toho uz dost penez premýslím o tom, že se toho zbavím, ale na vrakáci mi nabídli 15.000,- a já do toho nasypal za poslední pulrok asi 70.000,- :(....

Do prdele uz....

Uživatelský avatar
Ac1D
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 29.06.2010 18:10
Bydliště: Zdar n/S
Kontaktovat uživatele:

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od Ac1D » 25.05.2012 22:19

ty kovove kousky "cehosi" tipuju na prvni turbo (presneji kousky lopatek).Co jinak by se tam mohlo dostat.Osobne bych druhy turbo uz nedaval a uplatnoval reklamaci ci se aspon pidil proc odeslo :roll:
Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004

jirikrivanek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11.02.2012 17:30

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od jirikrivanek » 27.05.2012 15:22

Jeste jedna vec. nez motor zacal chrastit, normálne jsem nastartoval chvilku jel a pak to chcíplo. Po opetovném nastartování se ozvaly zvuky z motoru, jako by se neco pevného nekam chrastive namotávalo. Okamzte jsem zastavil, otevrel kufr a z nej se vyvalil cerný dým a smrad spálené gumy...... opakuji, že z prostoru motoru !!

V servise mi jen řekli, ze to je blbost, ze z kufru se kourit nemůže a jali se vymenovat zaseklé turbo. Napadá Vás odborníky prosím, co za závadu mohlo tohle způsobit?

Díky

Robert 323
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 24.11.2010 18:21

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od Robert 323 » 27.05.2012 17:26

Spalena guma?Napada ma klinovy remem alebo rospadajuci sa rozvod.Inac to turbo je zla praca mechanika!Turbo nikdy neodyde len tak,ak ma vsetko co potrebuje,prezije motor.Pri vymene turba nebola zistena pricina poruchy

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od Jardak » 27.05.2012 19:37

Na předloze k altíku je gumový siletblok který spojuje předlohu s alternátorem. Pokud se alternátor zadře,nebo prostě ta guma odejde,je cítit spálená guma a kouř.

Trochu si myslím,že tentokrát to není turbo,ale odešel ten siletblok. Je třeba sundat intecoler,který brání ve výhledu a spojku zkontrolovat,dřív než odvezou turbo na asi zbytečný repas.

Taky jsi to mohl napsat hned. :nixw:

Takhle to vypadá:
Přílohy
535015710.jpg
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Ac1D
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 29.06.2010 18:10
Bydliště: Zdar n/S
Kontaktovat uživatele:

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od Ac1D » 27.05.2012 20:25

copak je to za servis jestli se muzu zeptat.Takovy zakazniky maji radi kdyz hodne plati a ani se neptaji proc :roll:
Focus kombi TDCI,85KW,2008
Focus kombi TDDI,66KW,2004

jirikrivanek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11.02.2012 17:30

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od jirikrivanek » 27.05.2012 20:29

Pánové, díky moc !!!!!!!!! Zítra jim to jedu hodit na hlavu, uvidíme co oni na to.

baldicek
Příspěvky: 1
Registrován: 24.07.2013 17:23

Re: motor chrastí, 2. turbo v pytli ale podle diagnostiky vse ok

Příspěvek od baldicek » 31.08.2013 19:18

A jak jsi vlastně dopadl?

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů