Stránka 1 z 1

Altík

Napsal: 14.05.2012 20:19
od lukyc
Nedobíjí mi uplně jak by měl. A podle osciloskopu by to mohla bejt špatná nějaká dioda. Dá se vyměnit samotná dioda? Pokud jo nevíte jaký tam jsou?

Re: Altík

Napsal: 14.05.2012 21:05
od vitut
Regulator.
Preju uspesne hledani opravny, ktera tam nevrazi nejakou cinskou nahrazku, ktera si nebude rozumet s PCM. Zrovna tohle ted resim ...

Re: Altík

Napsal: 14.05.2012 21:22
od foki
jj vitus , tak jich tu par repasovanejch mam ,a pan eletrikar se se mnou nebavi ze prej mu chci skodit kdy lidem rikam ze repase nefungujou . par mi jich sem poslal ze je treba svitici dobijeni jako chyba vymazat . :dih:

Re: Altík

Napsal: 14.05.2012 21:24
od lukyc
Takže pokud bych to potřeboval co nejdřív tak sehnat jinej...

Re: Altík

Napsal: 14.05.2012 21:27
od Jardak
Skoro bych řekl,že nejsnažší a nejlevnější je koupit funkční jetej altík,kterýmu preventivně vyměnit uhlíky sběrný kroužky a ložiska.

Re: Altík

Napsal: 15.05.2012 21:57
od vitut
Kdyz uz tady padlo tema repasi - ma nekdo podobne zkusenosti s kopiemi regulatoru jako ja a foki? Zajimalo by me, jak dlouho to tem autoelektrikarum bude prochazet. Mne to chvili po vymene vydrzi, pak se obcas zacne rozsvecovat po startu kontrolka dobijeni, nekdy se rozsviti behem jizdy a nakonec to zacne kolisat napetim.
Pritom originalni regulator Magneti Marelli stoji v maloobchode 1630 Kc ...

Re: Altík

Napsal: 19.05.2012 07:36
od onysx
ahoj.tak jestli jsem to pochopil dobře když svítí po startu nebo se za jízdy rozsvítí kontrolka dobíjení je na odchodu altík?Roman

Re: Altík

Napsal: 27.05.2012 11:58
od Robert 323
Mam taky problem,ze po nastartovani mi altermator nedobija.Po par sekundach motor zmeni zvuk a zacne dobijat 13.75V.Pred pol rokom som menil uhliky a zberaci kruzok,dobijalo 14.5V.Preto sa chcem opytat,civmamvymenit regulator alebo diody?Co to moze sposobovat.

Re: Altík

Napsal: 27.05.2012 12:58
od Jardak
A svítí ti kontrolka dobíjení? Po studeným startu motor dožhavuje (tzn. velká spotřeba proudu),změna zvuku motoru znamená,že se vypnulo dožhavování a proto se zvedne napětí.
Tady něco víc k dobíjení.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 12#p736812

Re: Altík

Napsal: 27.05.2012 14:58
od Robert 323
Kontrolka sa rozsvieti len niekedy.Vypnem zapnem motor a uz nesvieti.Chcem vediet ci to je regulator alebo nieco ine.Novy regler 72 eur,tak chcem mat istotu.Pri nastartovani som mal na baterke 12v a potom to skocilo na 13.75.Ked pozapinam spotrebice tak mam okolo 13v.

Re: Altík

Napsal: 27.05.2012 19:27
od Jardak
Tak to je něco špatně,ale jestli je to regulátor těžko říct. Taky může bejt vadná dioda. Dal bych to autoelektrikáři,který taky dělá fordy.A pokud budeš kupovat regulátor kup origo,ušetříš si další demontáž.

Re: Altík

Napsal: 27.05.2012 19:55
od Robert 323
Ako sa prejavuje porucha regulatora a ako diod ?Asi kupim regler a diody
premeram.

Re: Altík

Napsal: 27.05.2012 20:00
od Jardak
Porucha diody se může projevit tím,že altík má nedostatečný výkon.

Re: Altík

Napsal: 28.05.2012 09:46
od Eidž
vitut píše:Kdyz uz tady padlo tema repasi - ma nekdo podobne zkusenosti s kopiemi regulatoru jako ja a foki? Zajimalo by me, jak dlouho to tem autoelektrikarum bude prochazet. Mne to chvili po vymene vydrzi, pak se obcas zacne rozsvecovat po startu kontrolka dobijeni, nekdy se rozsviti behem jizdy a nakonec to zacne kolisat napetim.
Pritom originalni regulator Magneti Marelli stoji v maloobchode 1630 Kc ...
Při rozvícené či prosvítající kontrolce dobíjení řešeno, bohužel není 1,8 TDCi jako 1,8 TDCi a altík z roku 2006 nepasuje do mého 2002 (jeden šroub) a bez povolení kompresoru klimy se tam stejně nedá dostat, takže vyřešeno tak, že moje šasi alternátoru, ale regulátor z jiného altíku (made in Ford, právě ten z roku 2006) a od té doby (ťuk, ťuk) žádný problém.