Altík
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Altík
Regulator.
Preju uspesne hledani opravny, ktera tam nevrazi nejakou cinskou nahrazku, ktera si nebude rozumet s PCM. Zrovna tohle ted resim ...
Preju uspesne hledani opravny, ktera tam nevrazi nejakou cinskou nahrazku, ktera si nebude rozumet s PCM. Zrovna tohle ted resim ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Altík
jj vitus , tak jich tu par repasovanejch mam ,a pan eletrikar se se mnou nebavi ze prej mu chci skodit kdy lidem rikam ze repase nefungujou . par mi jich sem poslal ze je treba svitici dobijeni jako chyba vymazat . 

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Altík
Skoro bych řekl,že nejsnažší a nejlevnější je koupit funkční jetej altík,kterýmu preventivně vyměnit uhlíky sběrný kroužky a ložiska.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Altík
Kdyz uz tady padlo tema repasi - ma nekdo podobne zkusenosti s kopiemi regulatoru jako ja a foki? Zajimalo by me, jak dlouho to tem autoelektrikarum bude prochazet. Mne to chvili po vymene vydrzi, pak se obcas zacne rozsvecovat po startu kontrolka dobijeni, nekdy se rozsviti behem jizdy a nakonec to zacne kolisat napetim.
Pritom originalni regulator Magneti Marelli stoji v maloobchode 1630 Kc ...
Pritom originalni regulator Magneti Marelli stoji v maloobchode 1630 Kc ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.11.2010 18:21
Re: Altík
Mam taky problem,ze po nastartovani mi altermator nedobija.Po par sekundach motor zmeni zvuk a zacne dobijat 13.75V.Pred pol rokom som menil uhliky a zberaci kruzok,dobijalo 14.5V.Preto sa chcem opytat,civmamvymenit regulator alebo diody?Co to moze sposobovat.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Altík
A svítí ti kontrolka dobíjení? Po studeným startu motor dožhavuje (tzn. velká spotřeba proudu),změna zvuku motoru znamená,že se vypnulo dožhavování a proto se zvedne napětí.
Tady něco víc k dobíjení.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 12#p736812
Tady něco víc k dobíjení.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 12#p736812
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.11.2010 18:21
Re: Altík
Kontrolka sa rozsvieti len niekedy.Vypnem zapnem motor a uz nesvieti.Chcem vediet ci to je regulator alebo nieco ine.Novy regler 72 eur,tak chcem mat istotu.Pri nastartovani som mal na baterke 12v a potom to skocilo na 13.75.Ked pozapinam spotrebice tak mam okolo 13v.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Altík
Tak to je něco špatně,ale jestli je to regulátor těžko říct. Taky může bejt vadná dioda. Dal bych to autoelektrikáři,který taky dělá fordy.A pokud budeš kupovat regulátor kup origo,ušetříš si další demontáž.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 24.11.2010 18:21
Re: Altík
Ako sa prejavuje porucha regulatora a ako diod ?Asi kupim regler a diody
premeram.
premeram.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Altík
Při rozvícené či prosvítající kontrolce dobíjení řešeno, bohužel není 1,8 TDCi jako 1,8 TDCi a altík z roku 2006 nepasuje do mého 2002 (jeden šroub) a bez povolení kompresoru klimy se tam stejně nedá dostat, takže vyřešeno tak, že moje šasi alternátoru, ale regulátor z jiného altíku (made in Ford, právě ten z roku 2006) a od té doby (ťuk, ťuk) žádný problém.vitut píše:Kdyz uz tady padlo tema repasi - ma nekdo podobne zkusenosti s kopiemi regulatoru jako ja a foki? Zajimalo by me, jak dlouho to tem autoelektrikarum bude prochazet. Mne to chvili po vymene vydrzi, pak se obcas zacne rozsvecovat po startu kontrolka dobijeni, nekdy se rozsviti behem jizdy a nakonec to zacne kolisat napetim.
Pritom originalni regulator Magneti Marelli stoji v maloobchode 1630 Kc ...
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů