Altík

Odpovědět
lukyc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14.05.2012 20:15

Altík

Příspěvek od lukyc » 14.05.2012 20:19

Nedobíjí mi uplně jak by měl. A podle osciloskopu by to mohla bejt špatná nějaká dioda. Dá se vyměnit samotná dioda? Pokud jo nevíte jaký tam jsou?

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Altík

Příspěvek od vitut » 14.05.2012 21:05

Regulator.
Preju uspesne hledani opravny, ktera tam nevrazi nejakou cinskou nahrazku, ktera si nebude rozumet s PCM. Zrovna tohle ted resim ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Altík

Příspěvek od foki » 14.05.2012 21:22

jj vitus , tak jich tu par repasovanejch mam ,a pan eletrikar se se mnou nebavi ze prej mu chci skodit kdy lidem rikam ze repase nefungujou . par mi jich sem poslal ze je treba svitici dobijeni jako chyba vymazat . :dih:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

lukyc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14.05.2012 20:15

Re: Altík

Příspěvek od lukyc » 14.05.2012 21:24

Takže pokud bych to potřeboval co nejdřív tak sehnat jinej...

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Altík

Příspěvek od Jardak » 14.05.2012 21:27

Skoro bych řekl,že nejsnažší a nejlevnější je koupit funkční jetej altík,kterýmu preventivně vyměnit uhlíky sběrný kroužky a ložiska.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Altík

Příspěvek od vitut » 15.05.2012 21:57

Kdyz uz tady padlo tema repasi - ma nekdo podobne zkusenosti s kopiemi regulatoru jako ja a foki? Zajimalo by me, jak dlouho to tem autoelektrikarum bude prochazet. Mne to chvili po vymene vydrzi, pak se obcas zacne rozsvecovat po startu kontrolka dobijeni, nekdy se rozsviti behem jizdy a nakonec to zacne kolisat napetim.
Pritom originalni regulator Magneti Marelli stoji v maloobchode 1630 Kc ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

onysx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 29.05.2009 17:40
Bydliště: Svitavy

Re: Altík

Příspěvek od onysx » 19.05.2012 07:36

ahoj.tak jestli jsem to pochopil dobře když svítí po startu nebo se za jízdy rozsvítí kontrolka dobíjení je na odchodu altík?Roman
FF I kombi 1,8 Tdci 2003,85kw,šedá ghia v kůži,204tis km,5,3/100km

Robert 323
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 24.11.2010 18:21

Re: Altík

Příspěvek od Robert 323 » 27.05.2012 11:58

Mam taky problem,ze po nastartovani mi altermator nedobija.Po par sekundach motor zmeni zvuk a zacne dobijat 13.75V.Pred pol rokom som menil uhliky a zberaci kruzok,dobijalo 14.5V.Preto sa chcem opytat,civmamvymenit regulator alebo diody?Co to moze sposobovat.

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Altík

Příspěvek od Jardak » 27.05.2012 12:58

A svítí ti kontrolka dobíjení? Po studeným startu motor dožhavuje (tzn. velká spotřeba proudu),změna zvuku motoru znamená,že se vypnulo dožhavování a proto se zvedne napětí.
Tady něco víc k dobíjení.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 12#p736812
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Robert 323
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 24.11.2010 18:21

Re: Altík

Příspěvek od Robert 323 » 27.05.2012 14:58

Kontrolka sa rozsvieti len niekedy.Vypnem zapnem motor a uz nesvieti.Chcem vediet ci to je regulator alebo nieco ine.Novy regler 72 eur,tak chcem mat istotu.Pri nastartovani som mal na baterke 12v a potom to skocilo na 13.75.Ked pozapinam spotrebice tak mam okolo 13v.

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Altík

Příspěvek od Jardak » 27.05.2012 19:27

Tak to je něco špatně,ale jestli je to regulátor těžko říct. Taky může bejt vadná dioda. Dal bych to autoelektrikáři,který taky dělá fordy.A pokud budeš kupovat regulátor kup origo,ušetříš si další demontáž.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Robert 323
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 24.11.2010 18:21

Re: Altík

Příspěvek od Robert 323 » 27.05.2012 19:55

Ako sa prejavuje porucha regulatora a ako diod ?Asi kupim regler a diody
premeram.

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Altík

Příspěvek od Jardak » 27.05.2012 20:00

Porucha diody se může projevit tím,že altík má nedostatečný výkon.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Altík

Příspěvek od Eidž » 28.05.2012 09:46

vitut píše:Kdyz uz tady padlo tema repasi - ma nekdo podobne zkusenosti s kopiemi regulatoru jako ja a foki? Zajimalo by me, jak dlouho to tem autoelektrikarum bude prochazet. Mne to chvili po vymene vydrzi, pak se obcas zacne rozsvecovat po startu kontrolka dobijeni, nekdy se rozsviti behem jizdy a nakonec to zacne kolisat napetim.
Pritom originalni regulator Magneti Marelli stoji v maloobchode 1630 Kc ...
Při rozvícené či prosvítající kontrolce dobíjení řešeno, bohužel není 1,8 TDCi jako 1,8 TDCi a altík z roku 2006 nepasuje do mého 2002 (jeden šroub) a bez povolení kompresoru klimy se tam stejně nedá dostat, takže vyřešeno tak, že moje šasi alternátoru, ale regulátor z jiného altíku (made in Ford, právě ten z roku 2006) a od té doby (ťuk, ťuk) žádný problém.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů