Stránka 1 z 1

focus 1.8 di turbo rv:1999

Napsal: 14.03.2012 12:57
od zeelots
zdravim potreboval bych poradit
s autem sem normalne jezdil prijel sem domu neco vylozil chtel jsem se rozject ale nechal sem tam rucku a chciplo to odte doby to nechce nastartovat :-( diag. ukazala chybu na cerpadle nafta tam sla ale ne pod velkym tlakem tak sem dal jine a porad nic zadna znamka nastartovani ani neskitne :-( motor toci na prazdno ... anitroska koure nejde z vejfuku... motor klepe kdyz toci... prosiiiiim :wallbash:

Re: focus 1.8 di turbo rv:1999

Napsal: 14.03.2012 13:51
od miki21
rozvody?

Re: focus 1.8 di turbo rv:1999

Napsal: 14.03.2012 20:21
od fandafp
Palivový filtr a odvzdušnit.

Re: focus 1.8 di turbo rv:1999

Napsal: 14.03.2012 20:58
od foki
imobilizer mas nahrany ?

Re: focus 1.8 di turbo rv:1999

Napsal: 16.03.2012 14:55
od zeelots
tak vyreseno :-) chtelo to nahrat ten imobilizer :-)

Re: focus 1.8 di turbo rv:1999

Napsal: 17.03.2012 09:11
od foki
tak vidis a uz jezdis

Re: focus 1.8 di turbo rv:1999

Napsal: 14.05.2012 08:25
od dr.error
Ahoj, často zde sosám info, ale prvně vás zahltím dotazy :D
1. spíš všeobecný dotaz: 1.8 TDi a bionafta? Nějáké závažné rizika?
1A. pokud budu měnit palivový filtr, je lepší si připlatit za deplhi, nebo stačí bosch či snad i něco horšího? Deplhi se tady doporučuje hlavně při TDCi.
2. má smysl dávat na TDi lepší/sportovní vzduchový filtr?

Re: focus 1.8 di turbo rv:1999

Napsal: 14.05.2012 08:32
od lucky.jack
ad 1 - něco si přečti a potom se ptej. Jestli chceš dát motoru pápá, bionaftu proč ne.
ad 1a - kvalitou nic nezkazíš
ad 2 - kvalitní filtr je samozřejmostí - nutností, ne však sportovní. Ten je většinou dělaný, aby měl lepší průchodnost, ale taky nižší filtrovatelnost, takže turbo bude trpět.