Repas vstřiků
Napsal: 11.03.2012 13:13
Zdravim všechny z tohoto fóra a po nějake době bych potřeboval opět poradit.
Hodně času jsem brouzdal na fóru a hledal odpověď na můj problém. Je tu o cukání a klepání toho hodně, ale nevím co z toho odpovídá mému problému.
Nedávno mi odešelo vstřikování a auto přestalo jet. Z finančních důvodů mi byl proveden repas
dvou vstřiků. Po převzetí auta a asi týdnu jezdení z fokuse nemám vůbec dobrý pocit.
1.Klepání motoru - nejvíce se projevuje při jízdě do táhlého kopce třeba na 2ku při cca 1800 ot.
(popř. při každém lehkém podtáčení při přeřazování na vyšší rychl. stupeň)
2.Cukání - např. jedu na 3ku po rovince a konstantně držím na cca 2200 ot.=> auto cuká jako by
tam šla nepravidelně nafta. Auto celé vibruje. Po snížení nebo zvýšení otáček cukání
přestane.
3.Spotřeba - před repas spotřeba kolem 6l/100km. Po repas sem rad, když lehce spadne pod
8l/100km.
Je pravda, že se zvednul výkon. Před repas bylo auto línější. Možná to bylo tím, že jsem jeden ze vstřiků měl načatý(to odhalila diagnostika před dvěma lety)
Cukání jsem si všiml už při přebírání vozu. A už v tu chvíly jsem z auta neměl dobrý pocit. Ale řekl jsem si, že to chvilku zkusím a uvídím co to bude dělat. Na repas vstřiky by měla být záruka. Byl také měněn palivový(DELPHI) a vzduchový filrtr.
Nejvíce to dávám do souvislosti s repasem vstřiků a už sem chtěl fokuse odvézt tomu co dělal vstřiky ať to celé projde a nevrací mi to dokud nezmizí problémy, které jsem před repasem neměl. Možná to taky bude nějaká maličkost na kterou se při těchto opravách zapomnělo.
Neměl by někdo nějakou radu co s tím?
Hodně času jsem brouzdal na fóru a hledal odpověď na můj problém. Je tu o cukání a klepání toho hodně, ale nevím co z toho odpovídá mému problému.
Nedávno mi odešelo vstřikování a auto přestalo jet. Z finančních důvodů mi byl proveden repas
dvou vstřiků. Po převzetí auta a asi týdnu jezdení z fokuse nemám vůbec dobrý pocit.
1.Klepání motoru - nejvíce se projevuje při jízdě do táhlého kopce třeba na 2ku při cca 1800 ot.
(popř. při každém lehkém podtáčení při přeřazování na vyšší rychl. stupeň)
2.Cukání - např. jedu na 3ku po rovince a konstantně držím na cca 2200 ot.=> auto cuká jako by
tam šla nepravidelně nafta. Auto celé vibruje. Po snížení nebo zvýšení otáček cukání
přestane.
3.Spotřeba - před repas spotřeba kolem 6l/100km. Po repas sem rad, když lehce spadne pod
8l/100km.
Je pravda, že se zvednul výkon. Před repas bylo auto línější. Možná to bylo tím, že jsem jeden ze vstřiků měl načatý(to odhalila diagnostika před dvěma lety)
Cukání jsem si všiml už při přebírání vozu. A už v tu chvíly jsem z auta neměl dobrý pocit. Ale řekl jsem si, že to chvilku zkusím a uvídím co to bude dělat. Na repas vstřiky by měla být záruka. Byl také měněn palivový(DELPHI) a vzduchový filrtr.
Nejvíce to dávám do souvislosti s repasem vstřiků a už sem chtěl fokuse odvézt tomu co dělal vstřiky ať to celé projde a nevrací mi to dokud nezmizí problémy, které jsem před repasem neměl. Možná to taky bude nějaká maličkost na kterou se při těchto opravách zapomnělo.
Neměl by někdo nějakou radu co s tím?