Nepravidelný chod motoru C max 2,0 TDCi
Napsal: 21.02.2012 17:16
Ford C-max 2004, 2,0 TDCi, 100 kW cca od 130 000 km (nyní 155 000 km) zpravidla 1x na nádrž nepravidelně t.j. cca 1x za 700 km nepravidelný chod motoru - zahřátého v délce trvání 25-50 km, spočívající v trhání a smradu z výfuku - opakovaně diagnostika jak u autorizovaného servisu Ford tak u neautorizovaného - negativní. U Ford Urban Most vysloveno podzření na závadu dpf, doplněno aditivum ( za nemalé peníze), výměna palivového filtru. Bez efektu. Rozhodl jsem se dpf odstranit (Cheeptuning Kladno). Dále v Kladně zjištěno, že regulace plnícího tlaku
> nefunguje dostatečně rychle, její funkce je omezená a neudrží horní mez v
> požadované hladině. Doporučena výměna všech podtlakových hadiček od
> regulačního ventilu N75 k turbu, výměna elektroventilu N75. To jsem zatím neudělal. I po odstranění dpf filtru závada trvá. Jinak průměrná spotřeba po odstraněni dpf lehce nižší. Dlouhodobě z 6,8 na 6,6, ale možná je to i stylem jízdy. Setkal se prosím Vás někdo s tímto problémem. Díky za radu Z.Peremský
> nefunguje dostatečně rychle, její funkce je omezená a neudrží horní mez v
> požadované hladině. Doporučena výměna všech podtlakových hadiček od
> regulačního ventilu N75 k turbu, výměna elektroventilu N75. To jsem zatím neudělal. I po odstranění dpf filtru závada trvá. Jinak průměrná spotřeba po odstraněni dpf lehce nižší. Dlouhodobě z 6,8 na 6,6, ale možná je to i stylem jízdy. Setkal se prosím Vás někdo s tímto problémem. Díky za radu Z.Peremský