Stránka 1 z 2

Už startuje

Napsal: 07.02.2012 13:19
od StenliH
Tak po roce ten prokletý pekáč startuje :Dancer: Což je u forda :mrgreen: super .

Dělal jsem na motoru snad všechno turbo , vstřiky , no nakonec to opravdu byla dvojhmota Auto nastartovalo ihned chcíplo vyměnil jsem dvojhmotu za náhradu Valeo jednohmota . A auto chytá i v těhle mrazech na dup . Awe ford . Kdyby alespoň ten pekáč zapsal závadu do registru chjo no . Tak teď si auto užijeme . :Dancer:

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 13:31
od vitut
Jak muze zapsat mechanickou zavadu do registru? Myslim, ze to neumi zadny system, ne jen Ford ...

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 13:58
od StenliH
vitut píše:Jak muze zapsat mechanickou zavadu do registru? Myslim, ze to neumi zadny system, ne jen Ford ...

No počkej nejsem znalý ale to čidlo tam zaznamenává co podle tebe ? Já myslel že otřesy a na základě toho vypne motor . To je samozřejmě úvaha nic víc :) . Každopádně pekáč startuje a ty problémy jsou pryč .

Prvotně jsem to auto měl ve fordu AutoKora Valašské Meziříčí pro zjištění proč to chcípá . Verdikt jasný čerpadlo + vstřiky // Takže klasika / Vyměníme co můžeme / jenže já nemám peníze pro zloděje :!:

Na autě jsem vyměnil :
Lištu s ventilama - 300kč aukro
Turbo - 3500 kč kamarád z prokazatelně dobrého auta s nájezdem 120 tisíc se serviskou .
Těsnění v kelly - 500kč
Vstřiky 17000 kč Diesel servis ! ne garáž .
A sada Valeo 3500 setrvák lamela přítl. ložisko koupené od toho kamaráda měl to na autě 3 měsíce staré než ho nabrala paní z boku .

Jo a diagnostika od Tomina 1800kč to jsou investice do motoru při hledání závady proč to chcípá .


26600 řekněme +/-

Nepočítám investice do spotřebáku

Jenže já to auto nepotřebuju mám druhé takže jsem nespěchal a přemýšlel . Docela mě jímá že bych ten pekáč potřeboval do worku a svěřil ho ve stresu do Fordu Valašské Meziříčí . Jasně opravily by to . Vyměnit půl auta umí každej .


Víc k tomu není co psát . Jen jedinej člověk tady za celý čas napsal ano to mě dělalo auto taky a byla to dvojhmota . Nick si nepamatuju a všichni hádající vstřiky , jednotka , jste netrefily konec .


Dobře tipoval Robert z ČB díky :palec_nahoru:

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 14:32
od StenliH
Celé to tady píšu jen proto že mnozí vzdaly prodaly a já to vyřešil .

Celé to začlo startováním viz : [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zJymv6lf ... r_embedded#![/youtube]



A Odkaz www. zde na forum http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 963d0c0138

Třeba to někomu pomůže a nebude dělat hned vstřiky protože ty moje to nepotřebovaly . Jediný co po těch vstřikách tak se málo uklidnil motor ale fakt jen málo . No nadruhou stranu měl jsem to udělané za ok peníze tak mám aspoň klid :palec_nahoru:

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 17:17
od Jardak
Gratuluju k vyřešení problému :palec_nahoru: .
Škoda,že ten setrvák nejde brát jako 100% příčinu problému.To vlákno si vybavuju,někdo napsal,že vyměnil setrvák a problémy zmizely,pak další napsal,že má setrvák po výměně a problémy přetrvávají. :nixw:
Jak se chová auto s jednohmotou? Jsou znát větší vybrace,hluk a pod.?

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 17:56
od StenliH
Ahoj

Tak ta sada Valeo se mě zdá pohodová . Miláno psal že mu jde těžčeji pedál spojky ale u mě se to myslím si moc nezměnilo . Takže auto vůbec nemlátí upravil se mě ten volnoběh . A já jsem konečně rád . Jenže to je můj pocit . Já jsem si to auto koupil jako 1 diesel v životě a koupil jsem ho už vyježděný a ta dvojhmota už KO byla takže nemám srovnání s autem který je v pořádku . To mě snad málo omlouvá že jsem tu dvojhmotu nepoznal hned . Ono to nemlátilo vždycky . Ale docela dobré se mi jeví že když kope spojkovy pedál našlápnutý je asi čas no :D . Takže to Valeo jednohmota chválím a dal bych to do auta zas . Nicméně najel jsem docela málo tak poreferuji ještě po 5 K .

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 21:12
od mfly
Ahoj...tak podle popisu mám úplně stejný problém. Začlo to blbě startovat, po nastartování to zdechlo...po nějaké době jsem se bez plynu nehl a vždycky to docela dýmilo.... ted v zimě jsme už nenastartoval...napřed pomohl nahřátí auta, tak jsem myslel že je zamrzlá nafta. Tak jsem natankoval Vervu a udělalo to zase....tak jsem to nechal přes noc u známého a opět jsem s obtížema nastartoval....tak jsem natankoval naftu OMV, nalil aditava...a ejhle...opět nemůžu nastartovat... myslíš že to může být tím dvouhmoťákem? Kámoš mechanik mě od toho dost zrazuje, že to na to nemá vliv.... Samo že řiká vstřiky, čerpadlo atd...

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 21:40
od lucky.jack
To mě přijde skoro jako utopie, že kvůli dvouhmotě nejde nastartovat :nixw:

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 21:46
od StenliH
Neumím ti poradit :( ale prostě to co píšeš byl můj problém . Auto bez plynu prostě nebylo možné natočit a když jsem dal plyn tak za mnou oblak . Ani 1x mě nespadlo za jízdy do nouzáku . Registr závad čistej +/- . Vstřiky mě udělaly a auto startovalo stejně +/- Už jsem si u kamaráda rezervoval čerpadlo . Ale nakonec ho měnit nebudu fakt teď auto chytá na dup mrazy nemrazy mam natankovanou vervu zimní . Ještě když to auto chytalo tak to bylo jako by se rozjížděla parní lokomotiva takové pfuuu jako by tam teklo nějak málo nafty nevím jak to popsat . Ale jak jsem psal poradit nemohu mohu jen popsat co se mě dělo a co pomohlo . Nicméně pokavad jsi setrvačník slyšel a myslíš si že je kaput tak . Ještě mě auto šlo špatně za plynem z volnoběhu teď když pošlapu plyn rychle za sebou to reaguje sametově . Předtím to bylo jako by opožděně a na 3.5 válce a malinko mě houpal plyn tj volnoběh .

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 21:50
od StenliH
lucky.jack píše:To mě přijde skoro jako utopie, že kvůli dvouhmotě nejde nastartovat :nixw:
Nastartovat šlo vždy ! koukni se na video . Nastartoval sem pokaždé . Jen ráno kdy auto stálo 12 H a déle to chcíplo viz video . Pokud bylo auto používané nechcíplo . A Dvojhmota to dělala nepochybuj . Auto mám déle jak rok a postupně jsem jak byly peníze řešil . Zbylo mě jen čerpadlo a setrvák . Protože mě to nepadlo do nouzáku ani 1x tak i v diesel servisu říkal že to je nepravděpodobný nicméně i jsem si čerpadlo obstaral kdyby . Ale byl to setrvák amen .

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 22:03
od mfly
Nevim no...jako auto jede super...je fakt že z nizkých otáček s emu moc nechce a začne tahat od cca 1800. Jinak z něj vytáhnu 200 km/h v pohodě....ale při startu se auto třepe jak kdyby mi chtělo naliskat že ho vůbec startuju.... taky je to můj první diesel, takže dvouhmoťák nepoznám jestli jde nebo ne:(

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 22:07
od lucky.jack
No blbě jsem to napsal...je vcelku jedno, že to nastartovalo, ale že to chcíplo kvůli dvouhmotě je fakt síla...

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 22:09
od StenliH
Mě auto jezdilo taky ok výkon mělo dobrý ( a to jsem měl 1 lopatku turba ohnutou :lol: ) auto ti zrychluje v 1800 s nástupem turba což je v pohodě . Já psal že auto nešlo za plynem na neutrál . A taky nešlo . Asi jak se ten setrvák otáčí a je nevyvážený klepe autem a má to co dělat s tím volnoběhem že skáče 895 /903 a při prošlápnutí plynu to šlo neochotně . Teď už nemám jediný problém . Jo no s vadnou dvojhmotou to mé startování bylo ve znamené kovadliny . Jenže jsem nevěděl nebylo srovnání . Teď to je velmi ok .

Re: Už startuje

Napsal: 07.02.2012 22:11
od lucky.jack
mfly píše:Nevim no...jako auto jede super...je fakt že z nizkých otáček s emu moc nechce a začne tahat od cca 1800. Jinak z něj vytáhnu 200 km/h v pohodě....ale při startu se auto třepe jak kdyby mi chtělo naliskat že ho vůbec startuju.... taky je to můj první diesel, takže dvouhmoťák nepoznám jestli jde nebo ne:(
Dvouhmota když je v čudu tak klepe na volnoběh a auto se chvěje. A při vypnutí se někdy auto otřepe a setrvák zaklepe. Mě to dělalo jen když jsem měl teplej motor, za chladnýho ne, nebo to nebylo tak znatelný. Nevím co by si čekal do 1800ot, musíš počkat až sepne turbo, do tý doby jedeš jen jako s atmosférou...

Re: Už startuje

Napsal: 11.02.2012 11:46
od mfly
Tak jsme zkusil na noc vyndat palivovej filtr...dal jsem ho do tepla, druhej den zalil naftou a nastartoval jsem...sice s obtížema, ale nakopl jsem to. Druhý den odpoledne start v pohodě...najel jsme cca 100 km a dnes ráno zase nestartuje vůbec:( Zkouším znovu ten filtr a pokud to nastartuju, tak to hodím ke známému ať se podívá na vstřiky a hlavně na ten dvouhmoťák a hlavně koupím novej filtr....