vitut píše:Jak muze zapsat mechanickou zavadu do registru? Myslim, ze to neumi zadny system, ne jen Ford ...
No počkej nejsem znalý ale to čidlo tam zaznamenává co podle tebe ? Já myslel že otřesy a na základě toho vypne motor . To je samozřejmě úvaha nic víc

. Každopádně pekáč startuje a ty problémy jsou pryč .
Prvotně jsem to auto měl ve fordu AutoKora Valašské Meziříčí pro zjištění proč to chcípá . Verdikt jasný čerpadlo + vstřiky // Takže klasika / Vyměníme co můžeme / jenže já nemám peníze pro zloděje
Na autě jsem vyměnil :
Lištu s ventilama - 300kč aukro
Turbo - 3500 kč kamarád z prokazatelně dobrého auta s nájezdem 120 tisíc se serviskou .
Těsnění v kelly - 500kč
Vstřiky 17000 kč Diesel servis ! ne garáž .
A sada Valeo 3500 setrvák lamela přítl. ložisko koupené od toho kamaráda měl to na autě 3 měsíce staré než ho nabrala paní z boku .
Jo a diagnostika od Tomina 1800kč to jsou investice do motoru při hledání závady proč to chcípá .
26600 řekněme +/-
Nepočítám investice do spotřebáku
Jenže já to auto nepotřebuju mám druhé takže jsem nespěchal a přemýšlel . Docela mě jímá že bych ten pekáč potřeboval do worku a svěřil ho ve stresu do Fordu Valašské Meziříčí . Jasně opravily by to . Vyměnit půl auta umí každej .
Víc k tomu není co psát . Jen jedinej člověk tady za celý čas napsal ano to mě dělalo auto taky a byla to dvojhmota . Nick si nepamatuju a všichni hádající vstřiky , jednotka , jste netrefily konec .
Dobře tipoval Robert z ČB díky
