Stránka 1 z 1

problem-termostat?

Napsal: 18.01.2012 13:27
od Abrc
ahoj,mam problem auto mi celkem pozde a malo topi.raficka zahrati je na volnobehu furt dole.pri sahnuti na chadic je teple.je to termostatem?diky

Re: problem-termostat?

Napsal: 18.01.2012 13:35
od phofy
Za jízdy se ti auto ohřeje pořádně, nebo ne? Je to možný že to je termostatem

Re: problem-termostat?

Napsal: 18.01.2012 13:43
od miki21
Pokud se po nastartování studeného motoru ihned ohřívá hadice vedoucí do chladiče,tak je seklý(otevřený) termostat :arrow: vyměnit.Dalším příznakem je,že auto málo topí a pomalu se zahřívá(teplota).

Ještě by nebylo špatné si do podpisu doplnit motorizaci a rok výroby,ať víme o čem se bavíme :wink:

Jo a jinak :arrow: http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... d%5B%5D=67 :nnou:

Re: problem-termostat?

Napsal: 18.01.2012 16:19
od Abrc
takže hadice se ohřála postupně ale ohřála,auto zatopilo snad po 8min a to jen lehce,ručička teploty se nedostala vůbec navrch,tak jsem to jel projet,za jízdy (klidné) se dostala nad "bílý pruh" při vytočení motoru později 4st 120 cca se dostala něco pod půlku,po spomalení rychle klesala.po jízdě se držela rafička nad "bílým pruhem)myslím ze to je termostat.....

btw.: podpis mám ne ?

Domeček termostatu chlazení 1.8, 2.0

Napsal: 09.07.2013 09:28
od Váňa
Tak si jednou přijdu do garáže a koukám pod fofíkem louže jako .ráva, máznu do toho prstem, líznu, nasládlá chuť a indicie na chlazení je jasná. Pohled na expanzku to potvrzuje - hladina je hluboko pod minimem ::(:
Po ohledání místa činu to vypadá na únik kolem domečku termostatu. Ve fordu stojí ten kus plastu cca trojku, tak jsem koupil jen fordí kapalinu (149 kč/l což jde) a origo těsnění mezi domeček a hlavu 71 kč (což je dost). Naštěstí se mi podařilo na vrakáči sehnat zachovají kousek za 8 kil. Výměna není tak složitá, místa na práci je překvapivě dost ani jsem nemusel vyndat baterii což jsem původně zamýšlel.
Skoro to vypadá jako kdyby těsnění tak zvětšovalo objem (botnalo) že nakonec vyvalí tu slabou plastovou příčku, kde udělali soudruzi chybu...

Pár foto:
porovnání domečků zdravý x nemocný
01_srovnani.jpg
nabotnalé těsnění po vyndání z motoru
02_botnani.jpg
botnání pokračuje i v garáži na stole - den poté
03_botnani.jpg
Bohužel nejsem jediný případ
01
02
03
04

Re: Domeček termostatu chlazení 1.8, 2.0

Napsal: 25.07.2013 15:29
od robko.
také jsem měnil, koupil jsem origo. Prohlížel jsem internet a někde jsem našel na vrakovišti že tohle mají v hliníku :) bohužel jsem to našel až po výměně :(

Re: Domeček termostatu chlazení 1.8, 2.0

Napsal: 17.09.2013 23:20
od Honza.tomi
Před dvěma lety jsem řešil stejný problém, při cestě z Prievidzi jsem na 550km doléval asi 8x vodu, abych dojel domu. Origo krabičku mi nabízeli ve Fordu asi za 2500,-, tak jsem sehnal na vrakovišti za 300,- a od té doby ani kapka

tesneni termostatu

Napsal: 23.09.2013 11:44
od vlahejl
Ahoj.potreboval bych poradit podle ecatu jake tesneni koupit.tece mi vedle vika ventilu termostat.tece to ze spoda.tak jestli staci tesneni od termostatu k prirube,nebo tesneni s blokem motoru..popr obe obj.cisla tesneni.popr obrazek.dekuju moc

Re: tesneni termostatu

Napsal: 23.09.2013 14:58
od petulak

Re: tesneni termostatu

Napsal: 23.09.2013 17:03
od stano.

Re: tesneni termostatu

Napsal: 11.10.2013 10:10
od Váňa
To je teda fajnovej odkaz :palec_nahoru: :palec_nahoru: :palec_nahoru:

Re: problem-termostat?

Napsal: 21.02.2015 14:55
od uai1
Dobrý den mám problém že po chvilce jízdy vyletí teplota do červeného a začne vytékat chladící kapalina a po chvilce co zastavím a vypnu motor se vychladí tak přestane a jakmile se povolí víčko zabublá a většina kapaliny zmizne v hadicích. Jinak hadice vedoucí k chladiči jsou úplně studené totéž i chladič jen topení je stále horké. Myslíte že je ucpán termostat či něco s ním ?