Stránka 1 z 1
Ukazatel teploty motoru a paliva
Napsal: 03.06.2011 17:20
od Petr.M
Ahoj focusáci,mam dotaz ohledně ukazatele teploty motoru a paliva.Dneska jsem si všiml,že rafička ukazatel teploty motoru je v červeném poli . Docela jsem se lekl.Jenže pak jsem zjistil,že když vypnu klíček,tak rafička zůstane viset na cca.60 stupních.Mohl by mi někdo poradit jak to vrátit do normálu ? Palivoměr je taky trochu posunutý . Ostatní ukazatele jsou OK .Mam Focus Combi 1,6i r.v.2008
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
Napsal: 05.06.2011 14:17
od foki
to se moc nestava , nebo respektive jsem to jeste nevidel . ale asi jedine zkusit mechanicky to vratit .
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
Napsal: 06.06.2011 23:11
od Petr.M
Tak už se mi to podařilo vrátit do původního stavu . Spustil jsem test budíků a srovnalo se to . Jen by mě zajímalo co jsou ty další položky v tom testu .Nevíte někdo , co všechny ty položky znamenají ?
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
Napsal: 18.06.2011 18:50
od milanivs
Ako sa spúšťa ten test budíkov?
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
Napsal: 19.06.2011 20:33
od Medmen
milanivs:
V12 píše:
Vychodzi stav - vypnute zapalovanie
Stlacis tlacidlo RESET na lavej packe, drzis a zatocis klucik do polohy II
RESET drzis cca 5 sekund, kym na displeji naskoci napis TEST, potom RESET pustis
tlacidlom RESET prepinas funkcie testovacieho rezimu
Re: Ukazatel teploty motoru a paliva
Napsal: 30.10.2012 20:28
od Qido
Tak dnes mně potkalo to samé u mého focuse 1.8 tdci 2006.
Hned jakmile jsem najel na dálnici a začal zrychlovat, tak mi začala plynule stoupat teplota motoru a zastavila se až v červeném poli. Potom jsem si všiml že i palivoměr ukazuje neobvyklé hodnoty, ručička byla asi 1,5 centimetrů nad maximem (tam se normálně nikdy nemůže dostat).
Tak jsem sjel na čerpací stanici a když jsem vypnul motor, ručičky teploty a palivoměru klesly a zasekly se cca v 1/4 budíčků. to samé otáčkoměr zůstal na hodnotě cca 300 ot/min.
Tak jsem znovu nastartoval a všechny tři budíky (teplota, palivo a otáčky) ukazovaly o něco vyžší hodnoty.
Otáčkoměr: na volnoběh 900 ot/min ukazoval 1200 ot/min
Teplota motoru: při zahřátém motoru mívám ručičku téměř v polovině, nyní byla čárku nad polovinou
Palivoměr: v nádrži bylo 3/4, palivoměr ukazoval 4/4
Prostě budíky ukazovaly víc o tolik, na jakých hodnotách se předtím zasekly při vypnutém motoru.
Jakmile jsem přijel domů, tak jsem několikrát za sebou nastartoval a zhasl motor a budíky se srovnaly a zase fungují jak mají.
Je to divné, neví někdo čím to může být?