ŠEDO MODRÝ KOUŘ PŘI STUDENÉM MOTORU
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 03.05.2010 12:04
ŠEDO MODRÝ KOUŘ PŘI STUDENÉM MOTORU
Mám ff 1,8 Tddi 66kW, r.v. 99 pri nastartování studeného motoru ff kouří šedo modře, po zahřáti nekouří.V místech motoru něco klape. Za jízdy se klapání zvyšuje s otáčkami motoru. neustane to ani při vyšlápnuté spojce. Poraďte co se děje. Chystám se k výměně poloos- v tahu se ff chvěje jak Goro u Tokia, při 120 se už to celkem mlátí. Chvění pocituju na pedále spojky. Může to mít souvislost ?
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: ŠEDO MODRÝ KOUŘ PŘI STUDENÉM MOTORU
Modrý kouř – pístní kroužky propouštějí olej do
válce nebo netěsní ventily. Motor je silně opotřebo-
vaný.
Bílý kouř – do spalovacího prostoru uniká voda
z chladicího systému. Může být špatné těsnění pod
hlavou motoru nebo prasklá hlava motoru.
http://www.sdruzeni-sova.cz/prirucka.pdf
válce nebo netěsní ventily. Motor je silně opotřebo-
vaný.
Bílý kouř – do spalovacího prostoru uniká voda
z chladicího systému. Může být špatné těsnění pod
hlavou motoru nebo prasklá hlava motoru.
http://www.sdruzeni-sova.cz/prirucka.pdf
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host