ŠEDO MODRÝ KOUŘ PŘI STUDENÉM MOTORU

Odpovědět
pavel2501
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03.05.2010 12:04

ŠEDO MODRÝ KOUŘ PŘI STUDENÉM MOTORU

Příspěvek od pavel2501 » 20.05.2011 10:27

Mám ff 1,8 Tddi 66kW, r.v. 99 pri nastartování studeného motoru ff kouří šedo modře, po zahřáti nekouří.V místech motoru něco klape. Za jízdy se klapání zvyšuje s otáčkami motoru. neustane to ani při vyšlápnuté spojce. Poraďte co se děje. Chystám se k výměně poloos- v tahu se ff chvěje jak Goro u Tokia, při 120 se už to celkem mlátí. Chvění pocituju na pedále spojky. Může to mít souvislost ?

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: ŠEDO MODRÝ KOUŘ PŘI STUDENÉM MOTORU

Příspěvek od Nicco » 20.05.2011 11:51

Modrý kouř – pístní kroužky propouštějí olej do
válce nebo netěsní ventily. Motor je silně opotřebo-
vaný.
Bílý kouř – do spalovacího prostoru uniká voda
z chladicího systému. Může být špatné těsnění pod
hlavou motoru nebo prasklá hlava motoru.

http://www.sdruzeni-sova.cz/prirucka.pdf
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host