Ahoj chci se optat na vaší zkušenost s turbem.
Procětl jsem tu co se dalo ale nenašel jsem odpověď. Jezdím denně do práce cca 55 km, z toho je nejdřív cca 10 km po okreskách pak 40 km po dálnici a pak 5 km na vydýchnutí po okresce.Cesta zpět je to samé. Po dálnici max. 120km/hod, vlastně ani nespěchám a trochu i šetřím. Když dojedu nechávám motor ještě 20 až 30 vteřin běžet než vypnu rádio, sbalím mobil, pozhasínám atp. Někdy když je v rádiu hezká písnička čekám do konce...
Přesto, po zhasnutí motoru slyším 2 až 3 vteřiny jak něco dobíhá, asi turbo. Někdy to ale nedělá a vše se hned zastaví. A to mě znervozňuje je to normální.
Olej mám originál Ford 5W30 měněný při 82tKm a teď je na tacho 97tKm a na štítku od Forda napsáno že mám měnit při 100tKm.
Dík za všechny odpovědi.
Chod motoru vs. Turbo
-
- Nováček
- Příspěvky: 105
- Registrován: 21.11.2010 22:58
- Bydliště: Chodov K.V.
Chod motoru vs. Turbo
Ford FOCUS 1.8 TDCi 85KW/115 Hp, 9/2002, 5rychl. manuál - MTX75, Hatchback/5, Trend Silver Vitrum
-
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 21.01.2011 13:48
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
- Junior
- Příspěvky: 282
- Registrován: 27.03.2010 21:46
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: Chod motoru vs. Turbo
Mám stejný motor a občas je slyšet jak se dotáčí alternátor. Je na řemenu přes volnoběžnou spojku, takže po vypnutí je chvíli slyšet takový lehký hvízdavý zvuk než se zastaví.
Píšeš, že to necháváš chvíli doběhnout, takže turbo už v tu dobu musí stát.
Píšeš, že to necháváš chvíli doběhnout, takže turbo už v tu dobu musí stát.
Focus II 1.8 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 105
- Registrován: 21.11.2010 22:58
- Bydliště: Chodov K.V.
Re: Chod motoru vs. Turbo
Mám to auto od podzimu a nahoře jsou všechny kryty, zatím mě nějak nenapadlo nechat někým vypnout kíček a koukat na to co se ještě točí. Teda jestli bych přes to krytování neco viděl. Ventilátor chladiče to asi nebude to myslím fičí trochu jinak a navíc to slyším z rohu před spolujezdcem. Klimu jsem zatím moc nepoužíval a v době když dojíždím a zhasínám motor už stejně bývá dávno vypnutá. Poslední dobou abych i líp poslouchal to šumění tak i předem vypnu ventilátor větrání kabiny. Takže asi ten altík.
Ford FOCUS 1.8 TDCi 85KW/115 Hp, 9/2002, 5rychl. manuál - MTX75, Hatchback/5, Trend Silver Vitrum
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Chod motoru vs. Turbo
To je normál, je to altík, ja píše xbob...To bych ani nečekal, že tě znervózní něco takovýho:) Počkej až uslyšíš zarachtání setrváku, to tě teprv píchne u srdce 

Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti