Stránka 1 z 1
Vypinanie motora
Napsal: 05.05.2011 20:16
od Trollo88
Ahoj,potreboval by som poradit.Mam ford focus 2003 1.8 TDci 85 kw/115 koni.Nedavno som menil vstreky a aj inv ventil.prvy den mi islo auto super no potom mi zacalo pri neutrali vypinat.poradte mi prosim ak niekto viete,lebo tu som presiel asi 5 mechanikoch a nic.Dakujem
Re: Vypinanie motora
Napsal: 05.05.2011 21:08
od StenliH
Ahoj
Možností je mnoho . Těch 5 mechaniků - měl alespoň jeden auto na diagnostice ? Když ti dělaly ty vstřikovače byly jejich kódy zapsány do jednotky ? Já jsem si stáhnul příručku comonrailu je anglicky ale s tím nemám problém a na tvůj symptom je tam fakt víc možností . Bez diagnostiky asi nemá cenu pokračovat . Neporadil jsem ti nezlob se ale to může být cokoliv třeba snímač otáček klikové hřídele. Ale tím se neřiď ! Bydlím u SK hranic tak pokud nejsi z Košic protože nemáš vyplněno bydliště můžu zkusit pomoci diagnostikovat problém .
PS čerpadlo . před těma vstřikovačema bylo na kontrole ? Jaký dává tlak ?
Viz :
http://www.ford-focus.sk/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Re: Vypinanie motora
Napsal: 05.05.2011 21:13
od Trollo88
bolo aj na diagnostike 2krat a nic neukazuje zle.
Re: Vypinanie motora
Napsal: 05.05.2011 21:25
od StenliH
Trollo88 píše:bolo aj na diagnostike 2krat a nic neukazuje zle.
Tak to bych zkusil ty tlaky jaké má čerpadlo -- protože když není požadovaný tlak motor vypne .
Viz :
If Rail pressure is higher than 1912.5 bar or if Rail pressure is lower than 112.5 bar, then the fault «Rail pressure sensor
circuit» is raised.
If engine speed is above 600 erpm and the difference between the two last rail pressure acquisitions is higher than 2000
bars, then the fault «Rail pressure sensor circuit» is raised.
Symptoms Engine Stop
Pokud je diagnostika ok tak ty tlaky v railu . Taky mám problém a peru se stím . Snažím se pomoci .