Zdravím všechny a zárověn mám malý dotaz. Byl jsem v servisu s únikem oleje, ten prý odstranili, olej prý tekl pod vodní pumpou. Asi za měsíc opět teče olej a když sem v servisu reklamoval, tak mi řekli, že tečou prsa motoru. Mužete mi někdo říct, co se stím dá dělat a co obnáší oprava.
Jo abych nezapoměl je to nafta TDDi z roku 2002.Přikládám několik fotografií. Když jsem sundal kryt pod motorem,abych se podíval odkud teče olej nalezl jsme nějakou červenou pastu na motoru. Asi se jedná o těsnící tmel . S reklamací jsme samozřejmě neuspěl. Můžete mi někdo poradit odkud to asi teče a co se stím dá dělat? Moc díky.
Únik oleje z motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10.02.2008 16:31
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10.02.2008 16:31
Re: Únik oleje z motoru
Koukám,že mám asi atypickou závadu na autě?
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik oleje z motoru
Atypicka zavada to neni, spis by to chtelo nejak upresnit. Blok motoru ma nekolik delicich rovin a pak je tam spousta vstupu, kudy muze olej unikat. Chtelo by to lip lokalizovat misto uniku a pak nekdo muze poradit, co s tim. Pokud se unik oleje stehuje (zatesnis jedno, objevi se dalsi), mozna bych se zameril na tlak oleje, resp. tlak uvnitr bloku ...
Naposledy oživil Tombic1 v 06.07.2012 12:08
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů