Stránka 1 z 1

Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 21.12.2010 16:05
od dave93
tata ma problem se svym focusem 1.8 85Kw za studena nechytne jen kdyz se prida plyn a kdyz chytne a pusti se plyn tak zas chcipne musi se zahrat a pak volnobeh drzi ale nizko jen 500rpm a ted zacaly kolisat otacky ale jen pri jizde kdyz treba jedete na dalnici a vyradite tak to kolisa nekdy az do 4000rpm ale kdyz se auto zastavi a je v klidu tak je vsechno jak ma byt :nixw:
nevite co by to mohlo zpusobovat

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 22.12.2010 07:37
od globe

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 23.12.2010 09:34
od commanderwar
s tim startovanim to mame naprosto stejny. taky pouze s pridanim plynu.

už sem mel ventil dvakrat venku a dvakrat cistil tento mesic....a vždy po znovu zadělaní sem nastartoval bez problemu ale druhy den zase blby...proste když je teplota kolem 0 je to v haji.

Zkusim jednoduchy test.
když rano auto nenastartuji vyndam ventil a ručne ho rozpohybuji a znova nasadim a pote hned nastartuji budu vedet že je to 100% on.
protože ted nenastartuji ani nahodou a musim ujet par metru aby se otačky chytnuli.

Ventil ve fordu stoji kolem 2000..takže o svatkach toto zkusim a hned ji jinak koupim.

jinak otačky me krapec kolisaji taky

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 23.12.2010 10:33
od petulak
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=15

A ještě by mě zajímalo jak ho ručně "rozpohybuješ"??? :dih:

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 27.12.2010 09:46
od commanderwar
snadno....protože tam mam dve komory a do ty spodni....strčím maliček a zespoda mužu hejbat s tím plastovým valečkem ktery obe komory odeluje.

protože dejme tomu že je to jediny rozumny vysvetleni..

proč proste rano se ten ventil nechce otevřit aby me tam šel vzduch a tim padem me nespali otačky a chciplnul motor.

protože pokud by se to ozteviralo tak me to přeci nechcipne.

za zkoušku nic nedam...

co ja vim přeba to tam je proste rano nejak blbe zatuhly....že ta pružina nebo nevim co hybe s tim valečkem....

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 27.12.2010 17:02
od petulak
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view

Tak já tam malíček teda nestrčím-asi mám větší prsty. :mrgreen: :mrgreen:

Stejně dojde k tomu,že koupíš novej ventil. :ble2:

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 27.12.2010 18:36
od gargulakj
Taky se mi ted stávala že jsem nenastartoval občas na první pokus... no taky vytáhl ventil a promazal a jde to... ale ventil mám rok stary... tak nevím :(

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 28.12.2010 09:35
od commanderwar
no ja mam ten druhy typ ventilu s tema čtvercovýma komorama..takže ho tam strčím hezky.)..i když je to na hraně bolesti.)).

toto chci udelat jen proto abych si 100% oveřil že je to ventil a mohl si ho s klidnym srdcem koupit.

ale ted to jako na potvoru už tyden nedela po tom co jsem ho vykoupal v technickym benzinu a wd 40.

skutečne to zateklo až buh vi kam do toho ventili...že sem mel krute co delat to z toho zase vytřepat:)
když sem s tím třepal u ucha tak jmse slyšel jak to tam žblunka.)

od ty doby sem zatím nastartoval....jen jednou až na podruhy.

takže stale sleduji....zda to ventil je....
jeste se chystam na klapku ale nemam torxi:((

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 03.01.2011 07:51
od commanderwar
takže měl jsem ted auto 3 dny v garaži...a jdu nastartovat a nic...zkouším min 3 nic.

rozdelam ventil a manualne oteviram ten valeček co obe komory odeluje...a dost v nem luplo...jako by byl na dosedaci plochu prilepeny a nebo jako by ta pružinka co s tim pohybuje byla zatuhnuta.

Zamontuji a nastartuji bez problemu.
Dnes jdu kupovat ventil novy do forda.

Skutečně se mi pri tom startu ten ventil neotevira a tim chladnym počasím se proste prilepí nebo zatuhne.

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 04.02.2011 15:17
od hide
U mě zabralo, když jsem na něho poklepal, pak to v pohodě chytlo. Ale koupím asi novej, v pořadí třetí ventil. Na tom druhým jsem najel přes 40 tisíc.

Re: Špatný starty a kolísání otáček

Napsal: 31.03.2011 22:35
od LubošK
Ucpávky na plastovém sání za klapkou-mohou být popraskané nebo volnoběžný ventil.Tím bych začal