rada s koupí FOFO
-
- Nováček
rada s koupí FOFO
Dobrý den,
sháním nové auto,jako náhradu za mou dosluhující Felicii. Bohužel jsem úplný laik ve vybírání auta. Proto bych potřeboval radu někoho zkušenějšího.
Našel jsem FOFO 1.8 TDDi (66kw), r.v. 2001, najeto cca 162tis. Auto bylo prý zakoupeno v Německu po 4 letém provozu (starší paní - možno i doložit německý TP) Dalších 5 let ho provozoval stávající majitel. Auto vypadá zachovale (z mého pohledu, ale neumím to pořádně posoudit), můžu někam upnout fotky.
Majitel mi řekl, že za dobu provozu bylo auto v servisu kvůli následujícím věcem:
- výměna předních brzd rok 2008
- výměna zadních brzd + lanovody ruční brzdy rok 2009
- ložiska na zadních kolech rok 2009
- test tlumičů a souběh kol rok 2009
dostal jsem i číslo na servis kde bylo auto servisováno kvůli ověření údajů. Auto si můžu prý i půjčit k provedení vlastního posouzení u mého mechanika.
Prodává ho za 85tis.
Prosím o nějaké názory a zkušenosti s tímto autem, opravdu jsem neměl možnost se sním někdy setkat. Budu vděčný za každou radu. Jediné co mě na koupi odrazuje je to stáří a možná i kilometry.
Děkuji za každou radu
PS:Omlouvám se za duplikaci, nevšiml jsem si této části fóra
sháním nové auto,jako náhradu za mou dosluhující Felicii. Bohužel jsem úplný laik ve vybírání auta. Proto bych potřeboval radu někoho zkušenějšího.
Našel jsem FOFO 1.8 TDDi (66kw), r.v. 2001, najeto cca 162tis. Auto bylo prý zakoupeno v Německu po 4 letém provozu (starší paní - možno i doložit německý TP) Dalších 5 let ho provozoval stávající majitel. Auto vypadá zachovale (z mého pohledu, ale neumím to pořádně posoudit), můžu někam upnout fotky.
Majitel mi řekl, že za dobu provozu bylo auto v servisu kvůli následujícím věcem:
- výměna předních brzd rok 2008
- výměna zadních brzd + lanovody ruční brzdy rok 2009
- ložiska na zadních kolech rok 2009
- test tlumičů a souběh kol rok 2009