Stránka 1 z 1
převodové poměry focus II benzin
Napsal: 03.08.2010 08:37
od carPWR
Ahoj,
nevíte, jaké má převodové poměry focus II s motorem 1.8 92kw duratec a s motorem 1.6 VGT 85kw?
Má dlouhé kvalty jako předchozí focus I? Koukám, co v budoucnu koupit po mém focusu 1.8, který na dálnici točí na 5ku při 130 3000ot, což je akorát, nemám rád, když auto při 130 řve někde u 4000 (jako moje astra co taky mám)
A druhá otázka, má focus 1.8 duratec 2hmotový setrvačník nebo to má jen 2.0?
díky za odpověd ahoj M.
Re: převodové poměry focus II benzin
Napsal: 03.08.2010 08:46
od Anduril
pri 130 toci oba cca ty 4 tisice..
Re: převodové poměry focus II benzin
Napsal: 03.08.2010 08:57
od tchifla
vsetko je v tomto dokumente
1.8 nema dvojhmotovy zotrvacnik
Re: převodové poměry focus II benzin
Napsal: 03.08.2010 09:13
od carPWR
Ahoj,
děkuju moc za podrobné technické údaje, hned mám odpověd na všechno!!!!
když to shrnu, tak focus 1.8 má plus v tom, že nemá 2hmotový setrvačník a asi nemá ani el. posilovač řízení, ale klasické servo, to taky beru za plus protože již mám 2 astru G, kde el. servo je a u té první hučelo v zimě, u té druhé současné pro jistotu hučí nonstop (a je to prý normální) takže raději klasiku....zlatý můj focus starý dobrý motor žádné blbosti, dlouhé převody, ale funguje jako hodiny. Jen mě mrzí ty krátké kvalty u fofo II 1.8, takže jediné co má dlouhé kvalty je mondeo 1.8SCI 6kvalt připadně focus 2.0TDCi 6 kvalt, ani jeden se mi teda nechce kupovat-jsem prostě na benzín a raději klasika žádné benzinové přímovstřiky.
díky moc za rady, mám o čem přemýšlet

Re: převodové poměry focus II benzin
Napsal: 03.08.2010 09:17
od Anduril
Vsechny focusy krome 1.4 a 1.6 benzin maji elektro hydraulicky posilovac. Pouze ty dva, resp. tri motory (+Ti-VCT) maji klasicky hydraulicky.
Re: převodové poměry focus II benzin
Napsal: 04.08.2010 06:23
od V12
Ja to tvrdim uz davno - 1.8i je najlepsia volba pre jazdeny Focus. 2.0i ma sice dlhsie prevody, no uz ma dvojhmotu

Na tom motore 1.8i sa jednoducho nema co pokazit, ked donho clovek leje ten spravny olej, musi byt skoro nesmrtelny - ziadne TiVCT, ziadna dvojhmota, rozvod retazou a o kurvitkach v diesloch ani nehovorim.
S 2.0TDCi mam na sestke pri dialnicnych 130 (GPS) nejakych 2500 rpm, nie je potrebne podradovat - staci zasliapnut a ist, takisto ma dostatok krutiaku na bezproblemove prelezenie akehokolvek dialnicneho kopca.