Začíná ranní chlad

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Obake
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1105
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 3

Začíná ranní chlad

Příspěvek od Obake » 12.10.2006 21:19

Dieseluv motor mého oře startuje až na druhé otočení klíčkem :cry: na první jakoby naskočí ale hned zase umře :cry: napodruhé je vše OK :wink: je to normální, nebo je někde chyba? 8O prosím o radu :)
Ford Focus 1.6 TDci combi, 2005, dark blue, 80kW
Bruno

Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 12.10.2006 22:14

Noo, zkus pohledat, nekde se to tu resilo. Mozna to je nejaky problem s volnobehem, pokud uz to chytne. Kdyz to chytne a pridas plyn, tak to taky chcipne?
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
4100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 169
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Skalica SK

Příspěvek od 4100 » 13.10.2006 21:32

Skus skontrolovat kapacitu a hlavně stav baterie. Dělalo mi to to samé, až jsem vyměnil baterii - byla tam 43Ah - za novou - 72Ah, startuje božsky. I když třeba máš správný ůdaj s kapacitou, ta tam už nemusí být... Proměřit, případně vyměnit! Případně můžeš na skoušku zvýšit kapacitu připojením další baterie přes kabely... Pak uvidíš...
Ford Focus 1,8TDCI Ghia 03´ silver Machine
Obrázek

Uživatelský avatar
boss99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boss99 » 14.10.2006 02:04

me to toky dela a myslim ze motor je ok...
Ford Focus 1,8 TDCi 115 k

Uživatelský avatar
Obake
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1105
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od Obake » 14.10.2006 21:34

děkuju za rady, ještě jsem dostal typ na žhavící svíčky :) baterie je OK a napodruhý to chyta v pohodě, takže ten volnoběh asi taky ne :) Zkusil jsem to jenom nažhavit bez startu a nažhavit podruhý a nastartovat, a chytá dobře, tak asi opravdu ty svíčky :(
Ford Focus 1.6 TDci combi, 2005, dark blue, 80kW
Bruno

Obrázek

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 19.10.2006 18:11

Mam tohle auto sotva mesic a zacalo mi presne to same delat taky,baterie OK pres den chyta normalne i kdyz stoji cely den ale rano nekdy na podruhe nekdy napotreti.Zacinam mit obavu co bude v zime :(
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 19.10.2006 18:28

Asi budes mit spatne zhavici svicky, je treba je zmerit nebo vymontovat a podivat se. Nesmi byt cerne, upalene, atd. Jestli to opravdu zhavi, se da poznat i podle toho, ze po otoceni klicku se to zhaveni sepne asi o 1s pozdeji a pak trosku pohasnou vsechny kontrolky. Ja jsem si je pred 14 dny nechal zkontrolovat a vsechny 4 byly spatne. Pokud je spatna jenom jedna, tak by se stejne mely vymenit vsechny 4, ty ostatni potom odejdou hodne rychle.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
alkorek
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18

chlad

Příspěvek od alkorek » 20.10.2006 11:09

A nemuze byt problem v tesneni a pada nafta???

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 20.10.2006 12:06

Ze by padala nafta se mi moc nezda protoze to zacalo delat az ted kdyz je chladno po ranu.Kdyz startuju odpoledne kdyz je tepleji nedela to,spis bych to videl na ty svicky..i ta doba zhaveni je podle me moc kratka cca 2s i po ranu,a ze by pohasli kontrolky nepozoruji,i kdyz by to bylo logicke,nevim sice kolik si vezmou proudu ale podle kabelu co k nim vede mala hodnota to asi nebude.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
romh
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od romh » 20.10.2006 12:53

Podle toho co jsi napsal, je chyba u žhavičů. Přesně takové problémy jsem měl taky /1,8TDDI/, nažhavil jsem, motor naskočil a pak hned ,,chcípl" na podruhé chytl. Vyměnil jsem žhaviče a problém byl pryč.
Ze 4 žhavičů byly 3 Ks KO

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 20.10.2006 17:22

Jeden zhacic by mohl odebirat tak 7 az 8 A. Pokud bude odebirat skoro 2x tolik, tak by se mel vymenit. Na vsechny je 60A pojistka. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 21.10.2006 12:24

Kdyz je spatny, tak nema odber zadny.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 22.10.2006 16:50

Ahmed píše:Kdyz je spatny, tak nema odber zadny.
Neni to z me zkusenosti:

Obrázek

Klestovy ss ampermetr jsem si uz sehnal, jeste jsem nestacil proud zhavicu merit. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 22.10.2006 21:18

Ja jsem mel pujceny klestak z prace, ale kdyz jsem mel chvili cas to zmerit, tak byl motor jeste teply a nezhavilo to a v 5h rano se mi po tme u auta saskovat nechtelo, chci zmerit, kolik bere zhaveni a pak start...

Ja myslim, ze pokud je zhavici svicka poskozena, tak proste nezhavi a nema odber. Kdyby mela dvojnasobny odber, tak by se ten proud prece musel nekde v to teplo premenit a pokud by tam byl zkrat nebo neco, tak shori pojistka.
Kdyz mi ukazoval, ze ta stara opravdu nezhavi, tak vzal kabely, pripojil na baterku a prilozil k te svicce, nehodilo to ani jiskru a nezahrala se, pak ji normalne chytl do ruky. Kdyz mi ukazoval novou, tak nez spravne pripojil kleste, tak litaly jiskry a za cca 8s byla cervena a kourilo se z ni. To je asi nejjednodussi zpusob, jak poznat odber, pokud prochazi aspon 1-2A, tak to vzdycky zajiskri.

Jinak k tomu textu - myslim, ze v dnesni dobe auto nezhavi 20s ani pri
-20st. Ale taky to je rozumna moznost nejakeho poskozeni te svicky. Mozna, ze kdyz ma dlouhodobe vetsi odber, nez ma mit, tak se spali a pak nefunguje vubec...
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Obake
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1105
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od Obake » 23.10.2006 18:17

Taky bych si vsadil na ty žhaviče :) nafta určitě nezapadá :) kolik to může stát vyměnit všechny? 8O
Ford Focus 1.6 TDci combi, 2005, dark blue, 80kW
Bruno

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host