Příspěvek
od Ahmed » 22.10.2006 21:18
Ja jsem mel pujceny klestak z prace, ale kdyz jsem mel chvili cas to zmerit, tak byl motor jeste teply a nezhavilo to a v 5h rano se mi po tme u auta saskovat nechtelo, chci zmerit, kolik bere zhaveni a pak start...
Ja myslim, ze pokud je zhavici svicka poskozena, tak proste nezhavi a nema odber. Kdyby mela dvojnasobny odber, tak by se ten proud prece musel nekde v to teplo premenit a pokud by tam byl zkrat nebo neco, tak shori pojistka.
Kdyz mi ukazoval, ze ta stara opravdu nezhavi, tak vzal kabely, pripojil na baterku a prilozil k te svicce, nehodilo to ani jiskru a nezahrala se, pak ji normalne chytl do ruky. Kdyz mi ukazoval novou, tak nez spravne pripojil kleste, tak litaly jiskry a za cca 8s byla cervena a kourilo se z ni. To je asi nejjednodussi zpusob, jak poznat odber, pokud prochazi aspon 1-2A, tak to vzdycky zajiskri.
Jinak k tomu textu - myslim, ze v dnesni dobe auto nezhavi 20s ani pri
-20st. Ale taky to je rozumna moznost nejakeho poskozeni te svicky. Mozna, ze kdyz ma dlouhodobe vetsi odber, nez ma mit, tak se spali a pak nefunguje vubec...
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black

Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black