Dekarbonizace vznětových motorů

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od Radekjo » 08.04.2010 23:01

Věříte tomu?
Není to něco jako olej na celý život. Karbon snad odstraní jen ocel. kartáč a ne chemie.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
horis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 04.07.2008 22:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od horis » 09.04.2010 22:05

No zajimala by me cena :) ja ted pouzival na vycisteni EGRu toto a rozpoustelo to dost. Je pravda, ze ne uplne vse.. Tak mozna, ze nejaka chemie za hodinovy proces to zvladne :)
W23379.jpg

Hery77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 41
Registrován: 27.10.2009 19:43
Bydliště: Ostrava

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od Hery77 » 13.04.2010 18:51

Já jsem teď nechal dekarbonizovat EGR ventil u známého v servisu a i s vyčištěním sacího potrubí mě to vyšlo na 400Kč. Dva dny byl ten ventil naložen v nějaké lázni, prý byl fest zasranej...
Každopádně mi to můj problém s občasným cukáním při přidání plynu nepomohlo :(
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od Jardak » 13.04.2010 20:12

Taky jsem EGR+sací potrubí čistil podobným způsobem,ale spíš preventivně,když jsem při kontrole vůle ventilů měl vyndaný trubky k interkoleru a viděl jak je zanešenej.Podle mě při namontovaném sacím potrubí,není možné EGR ventil vyčistit,aniž by bordel z něj nenapadal do motoru.Demontáž sacího potrubí není noc snadná,musí se nejdřív odšroubovat výfukové potrubí,aby se získal přístup ke šroubům sání který je ale stejně nic moc.Cena 400kč za tuto práci je proto výborná.
Naposledy upravil(a) Jardak dne 23.06.2010 18:39, celkem upraveno 1 x.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Hery77
Nováček
Nováček
Příspěvky: 41
Registrován: 27.10.2009 19:43
Bydliště: Ostrava

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od Hery77 » 14.04.2010 08:03

Jardak píše:Taky jsem EGR+sací potrubí podobným způsobem,ale spíš preventivně,když jsem při kontrole vůle ventilů měl vyndaný trubky k interkoleru a viděl jak je zanešenej.Podle mě při namontovaném sacím potrubí,není možné EGR ventil vyčistit,aniž by bordel z něj nenapadal do motoru.Demontáž sacího potrubí není noc snadná,musí se nejdřív odšroubovat výfukové potrubí,aby se získal přístup ke šroubům sání který je ale stejně nic moc.Cena 400kč za tuto práci je proto výborná.
jj, máš pravdu, demontáž sacího potrubí není snadná a známej pěkně nadával :D
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW

Uživatelský avatar
Vitalish
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1131
Registrován: 22.04.2010 21:53
Bydliště: Pjaha

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od Vitalish » 27.04.2010 22:43

mě dneska při výměně oleje nabízeli tohle (BG 244): http://www.iob.cz/produkty-bg-care/prod ... -emisi.php Je to poměrně renomovaná firma, tak by si nelajsli prodávat nějakej nevyzkoušenej sajrajt, ale přes to by mě zajímala nějaká fundovaná debata o věci. Argument, že uvolněný usazeniny musej někam spadnout mi přijdou celkem logický a že by vše odešlo výfukem se mi moc nezdá...

Cena za BG 244 = 400 Kč

Slovo odborníka....?

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od Radekjo » 27.04.2010 23:02

Věřím na upřímnost.
ALE tohle moc upřímně nezní. :puke_r:

Pokud po spotřebování přípravku nenaměříte žádné zlepšení,
vrátíme Vám peníze za použitý přípravek.
*

* Částka bude vyplacena na základě předložení originálního záznamu měření parametrů (emise, diagnostika vstřikování, lambda sondy) před použitím BG 244 a po spotřebování přípravku BG 244. K proplacení částky je nutný prodejní doklad. Pro správnou funkci přípravku je minimální množství paliva v nádrži 40 litrů. Během procesu netankovat další palivo do nádrže.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
Vitalish
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1131
Registrován: 22.04.2010 21:53
Bydliště: Pjaha

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od Vitalish » 27.04.2010 23:38

:-) přesně o tomhle jsem vedl řeč s mechanikem :-) dát celkem cca. 1500Kč (před a po) za emise a nechat si vrátit 400Kč neni moc dobrej kšeft.

Ale spíš by si rád poslechl názor na ty uvolněný nečistoty a směr jejich odchodu ze systému....

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od spanel » 28.04.2010 18:03

Dekarbonizaci nabízí i Ford ve svých značkových servisech, jak jsem viděl na výkazu práce.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od pelen » 22.06.2010 23:49

Ja mu obcas slapnu na krk a vyzenu saze, pak problem s karbonem nemam - najeto uz 207t km.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
fishbed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 26.07.2010 04:12
Bydliště: BB-SK

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od fishbed » 26.07.2010 04:17

Mam dobre skusenosti s klasickym acetonom na rozpustenie karbonu, ale pozor na farbene casti a tiez plasty - zere to vsetko!
FoFo II 05` 1,6 TDCI (110PS), bez DPF, Kombi Ghia, Deep Navy

Uživatelský avatar
Wincenzou
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 29.05.2009 13:38
Bydliště: Trutnov

Re: Dekarbonizace vznětových motorů

Příspěvek od Wincenzou » 26.07.2010 10:51

Já když jsem před několika dny zaslepoval egr tak trubky moc zasr... nebyly, trocha oleje na stěnách...a také volím metodu alá pelen ;)
Ford Focus I kombi, 1.8TDDI, 66kW, r.v. 2002, pastelově modrá

Obrázek

Obrázek

Galerie

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů