disfunkční
Napsal: 18.11.2009 00:01
Zdravím všechny. Jak už název napovídá, moje auto je bohužel nefunkční. Jsem z toho poněkud zklamaný a jelikož jsem se ho dneska zbavil, tak bych rád mluvil o mém v tuhle chvíli bývalém autu.
Měl jsem focus combi r.v. 1999, 1,8 tddi, 66kW, najeto prý 150000 km(bez servisní knížky), když jsem ho loni v říjnu kupoval, skončil na 208000 km. Během roku jsem měnil kromě oleje a všech filtrů ještě čepy, stabilizátory, rozvody a posledně asi před dvěma týdny spojku.
Po výměně té oné spojky jsem jel cestu Košice (SK
- 4eské Budějovice - cca 800 km, pár kilometrů před cílem jsem začal slyšet takty (typické pro diesel) motoru poněkud hlasitěji. Dojel jsem s ním domů, odstavil ho na parkovišti, za dva dny jsem s ním jel cca 5 km do servisu, auto bylo slyšet zejména v nízkých otáčkách a při rozjezdech cukalo, zapnutím turba se zvuk zmírníl a auto jelo plynuleji. Co jsem si však všiml byl šedý hustý dým za mnou, přes který jsem neviděl ani auto kolegu, který jel hned za mnou.
Po rozebrání motoru mým mechanikem mi kluk zahlásil, že buď mě bude stát oprava cca 30 000, nebo do toho může dát repasovaný motor bez záruky, že bude fungovat třeba déle než pár km
po víkendu rozebírání motoru tedy přišla Dg.:
prasklý píst
poškozené těsnící kroužky na válcích
šál na klice - červené barvy (prý má být jiné barvy)
poškozený pístní čep + pouzdro na 3. válci
3. a 4 válec - "bez tlaků"
Měl bych tedy jenom prosbu nebo spíš otázku na vás odborníky, je možné, že by tohle všechno se stalo během jedné vteřiny ? To auto bylo motorově v naprostém porádku až do oného okamžiku a po oném okamžiku jsem na něm najel cca 20 km (cesta domů a pak do servisu).
Další věc - auto jsem za 10 000 korun ponechal mechanikovi, který mi ho rozebíral, bylo možné za takové auto dostat někde víc ? Jsem úplně mimo aut, nemám prostor to kde skladovat, takže pomalu jej rozebírat a prodávat na náhradní díly, to jsem si nedovedl ani představit
Kdo se dostal až sem, klobouk dolů, kdo by věděl v čemkoliv poradit, děkuji předem, chci se prostě jenom poučit a něčemu naučit do budoucna.
Mějte se a díky za obohacující članky během celého roku, párkrát pomohli.
Měl jsem focus combi r.v. 1999, 1,8 tddi, 66kW, najeto prý 150000 km(bez servisní knížky), když jsem ho loni v říjnu kupoval, skončil na 208000 km. Během roku jsem měnil kromě oleje a všech filtrů ještě čepy, stabilizátory, rozvody a posledně asi před dvěma týdny spojku.
Po výměně té oné spojky jsem jel cestu Košice (SK

Po rozebrání motoru mým mechanikem mi kluk zahlásil, že buď mě bude stát oprava cca 30 000, nebo do toho může dát repasovaný motor bez záruky, že bude fungovat třeba déle než pár km

po víkendu rozebírání motoru tedy přišla Dg.:
prasklý píst
poškozené těsnící kroužky na válcích
šál na klice - červené barvy (prý má být jiné barvy)
poškozený pístní čep + pouzdro na 3. válci
3. a 4 válec - "bez tlaků"
Měl bych tedy jenom prosbu nebo spíš otázku na vás odborníky, je možné, že by tohle všechno se stalo během jedné vteřiny ? To auto bylo motorově v naprostém porádku až do oného okamžiku a po oném okamžiku jsem na něm najel cca 20 km (cesta domů a pak do servisu).
Další věc - auto jsem za 10 000 korun ponechal mechanikovi, který mi ho rozebíral, bylo možné za takové auto dostat někde víc ? Jsem úplně mimo aut, nemám prostor to kde skladovat, takže pomalu jej rozebírat a prodávat na náhradní díly, to jsem si nedovedl ani představit

Kdo se dostal až sem, klobouk dolů, kdo by věděl v čemkoliv poradit, děkuji předem, chci se prostě jenom poučit a něčemu naučit do budoucna.
Mějte se a díky za obohacující članky během celého roku, párkrát pomohli.