Stránka 1 z 1

škoda octavia r.v.2001

Napsal: 09.10.2009 23:41
od Kóťa
Mám zítra jít s kámošem mrknout na octu r.v.v2001 combi diesel 1.9tdi 66kW.Auto je z čr,nebourané se serviskou.Najeto 141 000 km za 140 000kč.Na co dát pozor.Rád bych mu dobře poradil :| Kdy se dělaj na tomhle motoru rozvody jestli nemá řetěz a tak dále...díky moc!!!

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 09.10.2009 23:58
od Quickie
nepomylil si si forum? :lol:

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 10.10.2009 00:13
od Kóťa
Nene,ale bylo mi to blbý dát do pokecu...Mám to tam teda přesunout?Napadlo mě,že pár lidí nekouká jen na fordy a dost nemá jako služebáky jen fordy... :wink:

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 10.10.2009 01:11
od Quickie
ja som nemyslel či pokec alebo prodej nákup... ale celkovo forum ako také :mrgreen:
skodahome, skodaclub atd... nič? :D

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 10.10.2009 06:54
od Kóťa
A tak o tom žádná :mrgreen: On tam chce jít dneska a než bych se zorientoval na jinym foru...To by bylo na delší dobu... :wink:

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 10.10.2009 09:03
od Anndy
Hmm. Jediné čo viem, je to, že tento motor je najspoľahlivejší zo všetkých tdi, najmä preto, že nemá variabilnú geometriu lopatiek turba. Ak sa nemýlim :-) Mala by to byť verzia už po fl, čiže pár veci tam bude vylepšených, viac miesta vzadu (vykrojené sedadlá), atď...
Voľakedy sme ho mali ako služobné, a jazdilo sa s ním veľmi dobre, za 3 roky žiadna vážna porucha.

Inak skússi dať http://www.auto.cz alebo este lepšie http://www.autoweb.cz a tam pravidelne majú recenzie starých áut, resp. najmä na druhom serveri mal vždy pekne zhrnuté motory, chyby a na čo si dať pozor.

Podľa mňa vôbec nevadí, ked je tt ten príspevok. Fórum má pomôcť predovsetkym :-)

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 10.10.2009 10:34
od richisan
Tiez si myslim... :roll:
Neni to predsa zakazane v pravidlach fora :wink:

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 10.10.2009 10:46
od Johnyy
jo tenhle motor by měl být OK kamarád ho měl v O 1 4x4 měl nalítáno přes 350 000 Km a rozhodně ho nešetřil, jediné co se muselo měnit což je u VW vcelku běžné je váha vzduchu. A jezdí snad pořád

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 10.10.2009 15:38
od Quickie
Anndy píše:Podľa mňa vôbec nevadí, ked je tt ten príspevok. Fórum má pomôcť predovsetkym :-)
richisan píše:Tiez si myslim... :roll:
Neni to predsa zakazane v pravidlach fora :wink:
ja som len podpichol.. nemyslel som to v zlom 8)

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 29.10.2009 23:06
od Jozkablack
Tenhle motor je asi nesmrtelnej. Synovec na něm má už na Toledu přes 350t a to to koupil od známého co ho provozoval jako taxi. Ten ho měl od nového a prý je tam čerpadlo a turbo původní bez zásahu.

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 31.10.2009 13:52
od vladacr
Octávku stejně starou se stejným motorem jsme měl jako služební. Dostal jsem ho, když mělo najeto cca 100000. Když jsem to rozjel na nějakých 120 v hodině, vypadlo turbo, motor še l do nouzového režimu a nezbylo než zhasnout mozor a znovu nastartovat. V servisu si s tím dlouho nevěděli rady, auto tam stálo skoro týden. Nakonec prý v záchvatu zoufalství vyndali turbo a vyčistili. Od té doby to běhalo jedna radost. Oprava stála asi 12000. Těch 66kW na Octávu bohatě stačilo.

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 31.10.2009 20:37
od Boban
ten motor je asi fakt jedinej co vydrží hodně, o ostatním se nedá mluvit, i když já na služební neměl el. okna ani klimu a borec co dělá ve škoda servisu říkal, že to auto je dokonalý, že všechno co se na tom autě sere tohle nemá :idea: :mrgreen:

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 31.10.2009 22:15
od junior
Přesně tak, nejlepší motor, v pohodě výkon, bezproblémová údržba, je jen jedno jediné místo na karoserii, které reziví a to je okolo víčka nádrže (pokud to reziví jinde, bylo to škráblý a blbě opravený), jinak koroze na vOchcávce není, spousta věcí v motoru je naprosto triviálních a snadno identifikovatelných (a to i závady), já měl 1.9SDI (50kw, žádná síla ale absence turba zapříčinila že už není nic podstatnýho co by se tam mohlo posrat :mrgreen: ), jinak potvrzuju, občasnou potíž s váhou vzduchu (cca po 180-200tkm), jinak rozvody po 120tkm - ideál, pravidelná výměna oleje, a můžeš s tím jezdit do skonání světa. na mojí bylo při koupi 275tkm (kupováno od známé která to měla z AAA jako holku pro všechno ve firmě) prodával jsem ji v 350tkm a za celou tu dobu jsem měnil pouze olej, filtry, přední destičky, jedenkrát relátko na palivu (už nevím jak se to jmenovalo) a to bylo všechno takže náklady na opravy asi 800,-kč a údržba i s rozvodama a brzdama asi 12000,- za celejch těch 75tkm :mrgreen: :mrgreen:
Kdyby si mrchy tak nedržely cenu tak jsem se možná na tohle forum ani nedostal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: škoda octavia r.v.2001

Napsal: 31.10.2009 22:32
od sid
Johnyy píše:jo tenhle motor by měl být OK kamarád ho měl v O 1 4x4 měl nalítáno přes 350 000 Km a rozhodně ho nešetřil, jediné co se muselo měnit což je u VW vcelku běžné je váha vzduchu. A jezdí snad pořád
Mám takovej pocit , že do 4x4 se tato výkonová verze nedávala ,ale jako již více ostatních jsme měli tohle auto jako služební /rok 2003/ a i když tech 66kw nevypadá jako žádná hitparáda tak to jede pěkně.