Stránka 1 z 2

Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 09.10.2009 12:22
od Warp
Nejdrive bych Vás chtěl všechny, jelikož jsem tu novej a doufám že se mi tady u Vás bude líbit :-)

Takže k otázce, chtěl bych se zeptat, když chci docílit syčivého zvuku při řazení tak co to má na starosti.
Každej mi totiž říká něco jinýho, buď, že to je sportovní filrt, hydraulická převodovka a nebo turbo.
Tak bych chtěl mít v tom jasno, mám benzín :-)

Díky za odpověd

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 09.10.2009 12:45
od stigi
odfouknuti turba pres BOV (blow off valve) ventil pri razeni - pouziva se u turbomotoru se skrtici klapkou, kdy pri sundani nohy z plynu se tato klapka uzavre a naroste tlak mezi ni a turbem, ktery turbo prudce zbrzdi a muze ho, pripadne motor, poskodit. Z tohoto duvodu se pred skrtici klapku dava BOV, ktery tento tlak vypusti

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 09.10.2009 13:03
od Warp
Takze jestli tomu dobre rozumim, kdyz mam benzin tak k tomuhle efektu nijak nedocilim? :-)

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 09.10.2009 13:12
od Marťas
Warp píše:Takze jestli tomu dobre rozumim, kdyz mam benzin tak k tomuhle efektu nijak nedocilim? :-)
Ne, musel bys mit turbo.

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 09.10.2009 13:56
od stand
Reprák pod auto leda :lol:

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 20.10.2009 21:35
od Pepi
Myslim se prodavaj nejaky tuningovy imitace BOV ktere vydavaji identicky zvuk pri seslapnuti spojky. Osobne bych do toho nesel....

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 22.10.2009 09:38
od globe
zrovna vcera jsem na to nekde narazil na netu, cena cca 1.200,- :lol: , spis to vypada jako by to nejakej manik doma bastlil na koleni.. urcite bych do toho nesel, kdyz uz, rozhodne si priplatit a investovat min. 5.000,- 8)

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 22.10.2009 10:15
od Pepi
Ten uplne hlavni duvod proc montovat BOV tu ale neni. Jak je tu uz psano, pri zavreni skrtici klapky se otacky turba rychle snizi. To je hlavne blby, kdyz hned po prerazeni potrebujes plnej vykon turba. Nejakou dobu trva, nez znovu vzrostou otacky (tlak). Kdyz tam mas BOV, tak se vzduch prepusti do atmosfery a otacky turba tolik neklesnou. Po zarazeni mas vykon turba ihned k dispozici.

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 22.10.2009 10:34
od Marťas
...a taky prodluzuje zivotnost turba, jelikoz ho pretlak pri razeni zbytecne nebrzdi a nemusi se tolik namahat k opetovnemu roztoceni.

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 22.10.2009 11:13
od Pepi
Pravda, odnaseji to lopatky turba, ale pokud je turbo ve "stock" stavu, tak bych se nebal absence BOV.

Blow-Off ventil do neturbového motoru?

Napsal: 02.11.2009 12:37
od tomrogo
Zdravím, nevíte někdko, jestli jde namontovat blow-off ventil do neturbového motoru? Spíš mi jde o ten zvuk :wink:

Re: Blow-Off ventil do neturbového motoru?

Napsal: 02.11.2009 12:38
od TripleJay
nemas turbo takze ho nemas kam namontovat a nema aky vzduch odfukovat, takze nie.
Daj si studene sanie a zvuk bude hned lepsi :wink:

Re: Blow-Off ventil do neturbového motoru?

Napsal: 02.11.2009 14:57
od tomrogo
TripleJay píše:nemas turbo takze ho nemas kam namontovat a nema aky vzduch odfukovat, takze nie.
Daj si studene sanie a zvuk bude hned lepsi :wink:
Jojo, taky jsem o tom přemýšlel, ale chtěl jsem se zeptat, jestli třeba nějakej chytrej inženýr nevymyslel něco na způsob blow-off ventilu... No nic, tak díky za odpověď, už to nebudu dál pitvat :wink:

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 08.11.2009 17:41
od 321momo123
Mam diesel , mam turbo , viem co je to blow off a aj ako funguje , ale 50% ludi povedali ze na diesli to nerobi dobre a zase 50% mi povedali ze je to uplne bez problemove ... Ma to niekdo namontovane ???

Re: Syčivý zvuk při řazení

Napsal: 19.12.2009 18:08
od WnemOne